Inlägg från: Anonym (HannaSophia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HannaSophia)

    Kan du tänka dig att sola toppless?

    Anonym (Gift kvinna) skrev 2019-06-20 09:39:13 följande:

    Tack och grattis själv! Lust att prata om det mer privat? Pm 66Joy


    Har aldrig pm:at - hur gör man?
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-06-19 23:39:23 följande:

    Kul, då kör vi samma see-through look vid behov!

    Den modellen släpper dessutom igenom sol så man får färg ändå, så dem kan man ha. Faktiskt sexigare än att vara utan.


    Jag har också den vita bikinin i cameltoe / sheer / see-through, i några olika snitt / modeller.

    Vad kul att det blev så lyckat och att du är igång - du låter helnöjd!! Skulle tippa att många kommer vara nyfikna på var man beställer dem,; jag får ofta den frågan....
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-06-21 00:05:08 följande:

    Jag ser fram emot det. Bland annat...

    Ja jag är mycket nöjd!


    Hej heta bikinigudinnan

    Jag har just beställt två små tangaland bikini till bästa väninnan som födelsedagspresent. Hon har lånat en av mina och bara MÅSTE ha ett par egna BUMS!!!

    Passar på att beställa en svart öppen baddräkt till mig och svarta & vita genomskinliga string och en kukring till mannen åxå.

    Får du tid att njuta i solen du med?
  • Anonym (HannaSophia)
    Clark73 skrev 2019-07-14 10:49:21 följande:

    Gud va sexiga bikini, Jag skulle vilja se bilder när du bär dom, du får gå med i den slutna gruppen Våra sexiga bilder.

    /Clark73


    Lite bilder bilder på kollektionen att börja med

    img=/gallery/image/5353026/full_600/phpMqlaZ526105.jpg]

  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-07-14 08:11:08 följande:

    Hej heta bikinigudinnan

    Jag har just beställt två små tangaland bikini till bästa väninnan som födelsedagspresent. Hon har lånat en av mina och bara MÅSTE ha ett par egna BUMS!!!

    Passar på att beställa en svart öppen baddräkt till mig och svarta & vita genomskinliga string och en kukring till mannen åxå.

    Får du tid att njuta i solen du med?


    Söta Pussan
  • Anonym (HannaSophia)

    Novelltips om pirrande hett sommarsex på vuxensemestern - googla

    Sexnovell (svensk domän)

    och författare Maria65

    alt.

    user=2580#stories

  • Anonym (HannaSophia)
    Clark73 skrev 2019-07-17 09:43:28 följande:

    Nu har jag inte läst den, men jag är övertygad om att den bleknar i jämförelse mot en annan författare, författare och författare? Nämligen HannaSophia i vissa trådar (du vet vilka) ........


    Jag rodnar för sådana komplimanger... Mmm jag vet nog vad du tänker på...

    Gå in bums på den novellsidan och kolla in Maria65.

    "Detta lämpar sig ytterst bra för erotisk lustfylld högläsning tillsammans med frun!

  • Anonym (HannaSophia)
    Clark73 skrev 2019-07-17 10:45:18 följande:

    Hittade inte den, kom in på en sida som heter Sexnovell.se, men hittade inte Maria65? Jag har svårt för att fokusera på annat när du har drömmar om tex när två kvinnor saxar ben samtidigt som...... Mmmmmmm  dina plagg här gör det inte lättare för mig heller.   Kram på dig!


    Jorå, i sökfältet kan du antingen söka på författare el t ex på novelltitel t ex "Äntligen semester på fyra" el bara googla. Det är 1000 % värt det!!
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (50-åriga damen) skrev 2019-07-17 12:56:54 följande:

    Vilka vackra bikinis du har.


    Tack!! Vi älskar att sola & bada nakna men ibland bär jag en liten söt bikini. Har en bra kollektion i olika färger (rött/svart/vitt/rosa + lite leopard och annat gott) så kan jag mixa och matcha efter humör!

    Efter lite sköna kontakter med din man i våras tror jag att du fick en liten vacker gul bikini från samma tillverkare, och jag minns att din man tyckte den blev ursnygg på dig!! Har du börjat bära den och har fler fått beundra dig?

    När jag bär mina får jag väldigt ofta frågan var man beställer dem, från kvinnor som vill ha en egen och från män som vill överraska sin tjej!

    Missa inte att högläsa lite av de noveller jag tipsade om

    för mannen!!

  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-07-17 22:24:42 följande:

    Ooo, fantastiskt sortiment du har!

    Läckert, och roligt att vi är flera som gillar och tänder på att visa upp oss. Förstår att du är attraktionen när du visar dig på playan, och vilken härlig känsla det måste vara!


    Det ÄR en härlig känsla och det är kul att vi njuter på samma våglängd!!
  • Anonym (HannaSophia)
    kat and hard skrev 2019-07-17 23:14:29 följande:

    Vilka härliga noveller. Tack för tipset


    Varsågod - perfekt läsning för en egen stund eller högläsning tillsammans vid ett skönt förspel!
  • Anonym (HannaSophia)
    kat and hard skrev 2019-07-17 23:30:57 följande:

    Mmm visst är det. Känner du möjligtvis författaren?


    Nix, men hon står listad både som maria65 och som maria63, vilket breddar det goda utbudet
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-07-17 22:24:42 följande:

    Ooo, fantastiskt sortiment du har!

    Läckert, och roligt att vi är flera som gillar och tänder på att visa upp oss. Förstår att du är attraktionen när du visar dig på playan, och vilken härlig känsla det måste vara!


    Halloj Pussan,

    Just hemkommen från en varm solig vecka med string och nakenbad i Grekland.

    Är din solsäsong slut nu eller har du något varmt & mysigt att längta till?

    Berätta något spännande från din bikinisommar!
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-09-09 22:08:06 följande:

    PUFFAR FÖR PUSSAN

    Halloj Pussan,

    Just hemkommen från en varm solig vecka med string och nakenbad i Grekland.

    Är din solsäsong slut nu eller har du något varmt & mysigt att längta till?

    Berätta något spännande från din bikinisommar!


  • Anonym (HannaSophia)
    sextiotalist skrev 2019-09-11 07:43:50 följande:

    Håller med, jag solade inte ens topless då och trots att de flesta gjorde det så glodde, framför allt de som var äldre än 20, killarna på brösten och efter kommentarerna i tråden så kan man lugnt konstatera att brösten är lika sexualiserade då som nu.

    För annars hade en bikiniöverdel inte betytt något alls.

    Nej, jag låter inte mina bröst vara ett runkobjekt varken då eller nu


    Uppfattar du att dina bröst lockar runkgubbar, seriöst?
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-09-12 00:07:59 följande:

    Halloj! Jag är i Medelhavssolen just nu och njuter. Har längtat, nu är jag här i värmen. Mycket knullande har det blivit och det är inte slut än på några dagar...!

    Jag tyckte själv i våras att det skulle bli rätt spännande att visa upp min nya tatuering på rumpan, en rätt stor fjäril med väldigt fina färger på skinkan, på playan denna sommar i mina stringbikini. Och den har blivit väldigt uppskattad kan jag säga. Många komplimanger och gillande blickar. 

    Till skillnad från andra inlägg i tråden så gillar jag att tänka mig att karlar blir så kåta av att se mig att de tänker på mig när de runkar. Inget fel i det väl? Och det känns som om det funnits en del denna sommar (också). En kick för en gammal kärring, faktiskt!


    Låter riktigt härligt med sol, värme, ledig tid, uppskattande blickar och sköna knull!!

    Också gott att höra att du - precis som jag - njuter av din kvinnlighet och är trygg med att låta det synas.

    Kombon av fjäril på rumpan och string hörs ut som något coolt och jag är glad att jag kunde tipsa dig om bikinisajten och att du blev så otroligt nöjd!!!

    Bikinitillverkaren har fått ny ägare under våren som jag är i kontakt med och han lovar utlovar nya modeller bl a

    en see-through bikini i stor mesh som jag garanterat kommer beställa. Så småningom kommer också ett contributiors gallery där användarna (vi) kan lägga upp våra bikinibilder.

    Släpp fram solen och ha de så skönt i värmen nu och skriv mera i tråden!
  • Anonym (HannaSophia)
    Tecum skrev 2019-09-12 17:22:52 följande:

    Förståelig inställning för dig, vi lever i moralpanikens tidevarv.

    Visst är bröst i bikini sexiga då de lämnar en del till fantasin, samtidigt är nakna bröst bland det vackraste som finns. Så det är kluvet...


    Jag börjar med att säga att alla som har ett fritt val både kan / bör / vill / skall / you name it agera så som man vill / bestämmer.

    So far so good.

    Till trots för det stora spöket internet - kanske kan det vara tid att tona ner den stora ängslan för vilka extremt jobbiga konsekvenser det eventuellt skulle kunna få om just dina bröst kom i dagen - låt säga bara en av årets

    365 dagar.

    Vi gissar lite tillsammans! Hur många bilder på nakna kroppar läggs upp på ett dygn? 10 000? 100? En miljon?

    Spelar kanske inte jätteroll..

    Hur många av dessa bilder minns folk / lever vidare efter 24 timmar?

    Kanske inte jättemånga?!

    Lyft blicken lite!

    Är det inte viktigare att leva i stunden och njuta av livet här och nu?
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-09-12 23:04:00 följande:

    Bra, spännande om det kommer sexiga nyheter.

    Jo fjärilen och stringen har gjort succé, kan jag nog dra till med.

    Har du något bläck som matchar dina läckra badkläder?


    Såå härligt med en levande person som inte ojar sig hela tiden som så många gör!!!

    Kolla in tangaland så kommer det coola nyheter!

    Har ingen tatuering ännu men funderar på en liten delfin

    på rumpan som pekar med nosen inåt röven eller så en delfin med nosen mot min vaxade fitta.

    Jag tar lite inspiration från www.bodyscapes.com

    Kolla bara hur man kan leka med en kvinnas mage & sköte som ett landskap!

    Kram
Svar på tråden Kan du tänka dig att sola toppless?