• Madeng

    BF APRIL 2019

    Har precis plussat och kan ju inte hitta en tråd för BF april 2019! Går gärna med i en om jag har missat i flödet annars så startar jag en här. Någon som är intresserad av att följas i en (hemlig) Facebook grupp?? ??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-07-23 07:43
    Grupp skapad! Gruppen är helt hemlig och är inte planerad att bli överdrivet stor. Vill du vara med? Skicka mig din mailadress du använder på Facebook så bjuder jag in.
    Grattis till alla plus!

  • Svar på tråden BF APRIL 2019
  • Itke
    nissepisse skrev 2018-07-26 10:46:18 följande:

    Hej!

    Plussat med första barnet.. oplanerat och har en ganska orolig och skrämd sambo.. Barnplanerna var inom 2 års tid, så han känner sig inte redo.. förhoppningsvis smälter han nyheterna snart..

    Har problem med TPOAK och sköldkörteln sen 1 år tillbaka, så jag tycker det är en glad överraskning eftersom min läkare sagt att vi troligtvis kommer behöva ha hjälp med bebisverkstaden.. någon med erfarenhet i detta kring en skrämd sambo?


    Hoppas han smälter det snabbt! Förstår ändå att man kan bli chockad när det går snabbare än man tänkt sig!

    Jag har också problem med sköldkörteln och jag rekommenderar att du tar kontakt med läkare direkt så medicinen blir rätt inställd, den brukar behöva justeras vid graviditet.
  • nissepisse
    Itke skrev 2018-07-30 10:26:52 följande:

    Hoppas han smälter det snabbt! Förstår ändå att man kan bli chockad när det går snabbare än man tänkt sig!

    Jag har också problem med sköldkörteln och jag rekommenderar att du tar kontakt med läkare direkt så medicinen blir rätt inställd, den brukar behöva justeras vid graviditet.


    Hoppas jag också.. han tyckte abort var ett bra alternativ och sen adoptera när båda är helt redo om vi inte lyckas igen om ett par år.. men nu har vi ändå lyckats liksom och med alla risker och odds.. han har börjat smälta allt lite och tänker vara med ändå, men han har tagit stora avstånd från mig.. vill inte ens åka iväg på vår planerade resa i september.. så jobbigt att inte kunna glädjas tillsammans.. läkaren ville inte sätta in medicinering då endast TPOAK var hög sist vid proverna och sätter inte in något förrän vi skulle starta bebisverkstan och då med hjälp av IVF eftersom vi har barnlöshet både på mammas och pappas sida.. ringde barnmorskan och dom tar inte prover förrän v.10.. ska tillägga att jag sträckt mig efter kondomerna men han har sagt att vi inte behöver dom..

    men ska ringa vc och kolla om dom vill göra nya prover.. men bebis stannar kvar! Är 5+3 idag och allt kan ju ändå hända..
  • safalara

    Jag plussade på BIM-2 och hade ett missfall i januari och hoppas så mycket att det går vägen denna gång. Vill gärna vara med i hemlig grupp! 

  • Danielsson21

    Hej!

    Plussade idag på bim-4

    Första försöket efter att ha slutat med p-ring. BF enligt appen 12 April.

    Ska bli kul att följas åt. Absolut intresserad av Facebookgrupp, mail: beaa@hotmail.se

    Kram!

  • Essi84

    Hej. Jag vill gärna vara med i gruppen. Har bf 7 april, 3e barnet, om allt går väl, ta i trä.

  • Boorni

    Är det bara jag som helt plötsligt känner mig sjukt svullen och ful och usch på allt? Prova nya kläder, bikini, kläderna man har hemma, inget sitter snyggt.. håret är livlöst och tråkigt... vart är den berömda gravidglowen alla pratar om haha?!

  • Ekskan

    Hej!

    Plussade i måndags, BF 2/4, mitt andra barn, har en son som är 8 år.
    Är gärna med i gruppen, skickar meddelande till dig!

  • Nr2april19

    Hej! Jag plussade på BIM+3 och fick BF 2/4 ???? Vore jättekul att följas åt i en Facebookgrupp, skickar min mejl. Det blir andra barnet.

Svar på tråden BF APRIL 2019