Inlägg från: Anonym (Karma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Karma)

    Våldtäkten lämnade fysiska och psykiska ärr

    Först måste jag säga: Vännen! Det kommer bli bra! Det är fruktansvärt det som hänt, men det kommer ordna sig och i framtiden kommer det bli bättre.

    Sen måste jag säga fy f*n i h*el***e, vad är ni för jävla idioter som svarar?!?!
    När jag läser detta är det 3 veckor sedan du postade detta. Varje svar du fått verkar vara från antingen killarna som våldtog dig, eller några andra idioter som inte är ett dugg bättre. Fy F*n på er hoppas ni får lida lika mycket som TS gjort. 

    Alla svar du har fått är fullkomligt skitsnack, strunta i dem. En vacker dag kommer deras döttrar vara i din situation. Strunta i dem. Tro på karma. Var stark.

    Jag har varit med om liknande upplevelser. Vet hur det är med social fobi. Svårt med ord. 

    Om du litar på din pojkvän så berätta allt. Tala om varje gång det gör ont (och det gör det ju jämt). Pausa så fort det gör ont. Använd glidmedel. Eller prova någon annan typ av sex. Han kan slicka dig, vilket brukar gå bra om man får ont av samlag. Vill du ha något i dig kan du be honom använda fingret.

    Stressa inte. Låt det läka. Gör inget som gör ont. Men allt gör ju ont?! Jag vet. Gå bara med på det som är skönt. Nu i början kommer du ha fysiskt ont, men när tiden går sätter det sig psykiskt. Då räcker det med att tänka på sex så gör det ont där nere. Så allt jag kan säga är, för din framtida njutnings skull. Ta det ett steg i taget, gör aldrig nått som gör ont, så kommer det läka, både fysiskt och psykiskt. 

    Och om du vågar och kan, så kontakta en ungdomsmottagning, eller en vuxen, eller nån som vill lyssna på dig. Det finns annonyma nummer att ringa om man vill prata av sig. Stressa inte. Du kommer ha din kropp hela ditt liv, du har hela livet på dig att utforska sexualiteten. Sen finns det inget som säger att man måste ha penetrationssex. Det finns många sätt att njuta.

    Min räddning var när jag ~30år träffade en man som var 65+år, som fick höra min historia, och sen visade mig hur ett samlag ska kännas. För första gången i mitt liv upplevde jag en orgasm utan smärta. Nu vet jag att det är möjligt. Önskar att jag träffat honom för 10 år sedan. Bättre sent än aldrig. Han är inte min pojkvän. Han är bara en mogen man med lång erfarenhet som vet hur man får en kvinna att njuta. 

    Bästa rådet för bra samlag är en erfaren pojkvän som lyssnar på dig och din kropp och bara ger dig maximal njutning, där smärta inte finns.

    Det finns många som varit med om det du har gått igenom. Hitta nån att prata med. Det är inget pinsamt även om det känns så. Det är sorgligt. Och om du i framtiden har en dotter, skulle du vilja att hon berättade det för dig? Om hon inte vågade berätta det för dig, skulle du nog vilja att hon hittade någon annan att prata med för att slippa bära runt på det själv. 

    Du är stark! Tro på karma. Skit i alla omogna idioter, dom är alltid överallt.

  • Anonym (Karma)

    Nej. Jag röstar på det parti som slänger ut, kastrerar eller avlivar våldtäktsmännen. Eller helst sätter dem i nått fängelse där de våldtar varandra.
     
    Det är inte en tävling i vem som har haft det värst.
    Det du har varit med om, var det mest fruktansvärda du varit med om, och troligen så verkar någon annans våldtäktsberättelse som en ganska behaglig historia i jämförelse med det fruktansvärda du gått igenom.
    Allt är i relation till vad man själv upplevt.

    Det är fruktansvärt att någon gjorde så mot dig. Oförlåligt. Och jag hoppas att även den eller dom som gjorde illa dig för lida värre än du har gjort.
    Men även till dig vill jag säga att det kommer bli bättre. 
    Ett steg i rätt riktining är att berätta det för någon.
    Tio tusen steg senare kommer du vara den kvinna som vill lyssna på nån annan tjejs fruktansvärda mardröm. 
    Det finns många av oss här ute som gärna lyssnar. Vill hjälpa. 
    Det gör ont nu, men hitta någon att prata med så kommer det börja kännas lite bättre. Jag har känt det du känt. Mått som du mått. Även om du inte tror mig, så vet jag hur det känns. Du är inte ensam. Du är stark och kommer tillslut att kämpa dig igenom detta och bli starkare och bättre.

    Detta är till Dig.
    Vem du än är, som blivit våldtagen, mot din vilja, oavsett om du skriver här eller bara läser. [1820 visningar hittils så det är ju en hel del som läser här] Det gjorde ont. Fysiskt men framförallt psykiskt. Oavsett om du sa ifrån eller inte, så gick det inte att ta miste på ditt kroppsspråk som skrek nej. För hade det varit ett ja så hade du inte varit våldtagen nu. Det är inte ditt fel. Det kan aldrig bli ditt fel. Jag lyssnar om du vill berätta, och det finns många andra systrar som också lyssnar och vill hjälpa.

Svar på tråden Våldtäkten lämnade fysiska och psykiska ärr