• Anonym (Anna)

    Tror inte min sambo tänder på min kropp

    Hej! 

    Jag vet inte hur jag ska börja, men jag gör ett försök. 

    Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 2 år och vi har ett jätte fint förhållande förutom sexet. 

    I början hade vi inte jätte mycket sex men det dög, jag var nöjd, han kändes nöjd. 

    Nu under några månader har han dock inte tagit speciellt mycket intiativ till sex, han typ skämtar bort det när jag hintar om det eller försöker ta på honom. Han är ganska tråkig i sängen också men jag vet inte hur jag ska berätta det för honom. En annan sak jag har märkt nu på senaste är att han lägger täcke över min mage eller om jag har en tröja dra ner den? Jag är lite mullig men inte tjock, är normalviktig. 

    Igår skulle vi ha sex, jag var kåt han verkade inte vara så kåt men jag började smeka honom och suga av honom. Sen var det min tur, han gjorde det skönt för mig genom att fingra mig (han går nästan aldrig ner på mig). Men när vi skulle stoppa in kuken så började han direkt lägga en filt över min mage? Jag kunde inte koncentrera mig så jag avbröt sexet. Han fattade att något var fel men jag sa bara att det inte är något men att jag bara tappade lusten. 

    Jag vet inte hur jag ska säga alla dessa saker till honom, för jag har redan pratat om vårt sex några gånger och då tycker han bara att jag klagar och att det inte är så som jag känner typ. Sen kommer han när han märker att jag blir ledsen och säger att han ska bättra sig. 

    Jag har tagit upp sexet för att jag känner att han tar sin njutning före min varje gång.

    Snälla vad ska jag göra? Hur tar man upp sådant på bästa sätt? Jag orkar inte vara en tjatig sambo...

  • Svar på tråden Tror inte min sambo tänder på min kropp
  • KimLinnefeldt

    Ja, prata med honom. Berätta vad du längtar efter. Han bör ta dig på allvar. Annars måste du överväga att lämna honom. Jag vet inte hur gammal du är eller om du haft flera andra partners, men jag vet av egen erfarenhet att det kan vara väldigt olika med olika partners. Du kanske skulle få det helt fantastiskt med någon annan.

  • Anonym (rumplukt)
    Anonym (Nicke) skrev 2018-08-16 15:15:42 följande:

    Jag lägger alltid en kudde ovanpå min frus rumpa när vi kör bakifrån. Det förhindrar en enligt mig otrevlig doft från att pusta upp i mitt ansikte i just den positionen. Men i ditt fall verkar det va nånting annat. Märkligt.


    Menar du allvar? Att det kommer upp otrevlig doft från din frus rumpa? Har aldrig märkt på någon tjej och det har hunnit bli en del genom åren.

    Låter vidrigt.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (rumplukt) skrev 2018-08-16 17:14:58 följande:

    Menar du allvar? Att det kommer upp otrevlig doft från din frus rumpa? Har aldrig märkt på någon tjej och det har hunnit bli en del genom åren.

    Låter vidrigt.


    Måste helt hålla med dig pp denna bit, för fan tjej/tant tvätta rumpan innan ni har sex! Helvete vad avtändande jag skulle bli
  • Anonym (Nicke)

    Ja, det borde vara från rumpan då det enbart är i den ställningen det osar. Det kommer som pustar med den här lukten om jag inte lägger kudden ovanpå. Fenomenet förekommer även när hon är nyduschad. Du har haft tur som sluppit! :)

    Tänkte om det kunde var nåt sånt här i TS fall men det verkar ju inte så eftersom hennes kille placerade handduken på magen.


    Anonym (rumplukt) skrev 2018-08-16 17:14:58 följande:

    Menar du allvar? Att det kommer upp otrevlig doft från din frus rumpa? Har aldrig märkt på någon tjej och det har hunnit bli en del genom åren.

    Låter vidrigt.


  • Anonym (rumplukt)
    Anonym (Nicke) skrev 2018-08-16 18:07:09 följande:

    Ja, det borde vara från rumpan då det enbart är i den ställningen det osar. Det kommer som pustar med den här lukten om jag inte lägger kudden ovanpå. Fenomenet förekommer även när hon är nyduschad. Du har haft tur som sluppit! :)

    Tänkte om det kunde var nåt sånt här i TS fall men det verkar ju inte så eftersom hennes kille placerade handduken på magen.


    Jag tror att din fru lider av hemorrojder (ytliga blodkärl) som gör att analen inte  håller tätt, eller förslappad analmuskel som kan vara ett resultat av analsex,  då kan sådant uppstå tydligen.
  • Anonym (ä)
    Anonym (Nicke) skrev 2018-08-16 18:07:09 följande:

    Ja, det borde vara från rumpan då det enbart är i den ställningen det osar. Det kommer som pustar med den här lukten om jag inte lägger kudden ovanpå. Fenomenet förekommer även när hon är nyduschad. Du har haft tur som sluppit! :)

    Tänkte om det kunde var nåt sånt här i TS fall men det verkar ju inte så eftersom hennes kille placerade handduken på magen.


    Nyduschad och nyduschad, en del slarvar när de tvättar sig.
  • Anonym (Nicke)

    Lät inge trevligt! Syns inte sådant och får man inte ont och besvär i övrigt? Det luktar ju inte direkt skit, utan nån annan slags odör som jag har svårt att beskriva. Analsex har vi inte.


    Anonym (rumplukt) skrev 2018-08-16 18:19:08 följande:

    Jag tror att din fru lider av hemorrojder (ytliga blodkärl) som gör att analen inte  håller tätt, eller förslappad analmuskel som kan vara ett resultat av analsex,  då kan sådant uppstå tydligen.


  • Anonym (al)

    Just mage mot mage kan bli rätt klibbigt, gillar inte detta själv så kanske helt enkelt är samma hos din kille.

  • Anonym (Samma)

    Min kille gjorde samma sak under en period och till slut blev jag jätteledsen och frågade varför. Jag var verkligen inte tjock men led av ätstörningar och var övertygad om att han tyckte jag var fet, var för rädd att höra honom säga det så jag vågade inte fråga först. Det visade sig att han hade komplex över sin egen mage. Han tyckte den "hängde ner" och klibbade vid mig, något jag inte alls lagt märke till, så han använde täcket eller en tröja för att slippa det Obestämd han har fortfarande ofta tröja på sig när vi har sex trots att han vet att jag tycker han är fin. Filten har han dock skippat.

  • Anonym
    Anonym (al) skrev 2018-08-16 18:26:32 följande:

    Just mage mot mage kan bli rätt klibbigt, gillar inte detta själv så kanske helt enkelt är samma hos din kille.


    Sex skall vara kladdigt och klibbigt. Det hör till. :)
  • Anonym (Kille 32)
    Anonym (Nicke) skrev 2018-08-16 18:07:09 följande:

    Ja, det borde vara från rumpan då det enbart är i den ställningen det osar. Det kommer som pustar med den här lukten om jag inte lägger kudden ovanpå. Fenomenet förekommer även när hon är nyduschad. Du har haft tur som sluppit! :)

    Tänkte om det kunde var nåt sånt här i TS fall men det verkar ju inte så eftersom hennes kille placerade handduken på magen.


    Låter som mitt ex fast hon sket i sängen de rann ur röven inte så roligt ni de hamnade på mina nya lakan. =/
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Kille 32) skrev 2018-08-17 19:18:01 följande:

    Låter som mitt ex fast hon sket i sängen de rann ur röven inte så roligt ni de hamnade på mina nya lakan. =/


    Förstår faktiskt att det är ett Ex, fan man borde väl känna att det är på G. Eller körde ni analsex? Isf så får man skylla sig själv haha
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Kille 32) skrev 2018-08-17 19:18:01 följande:

    Låter som mitt ex fast hon sket i sängen de rann ur röven inte så roligt ni de hamnade på mina nya lakan. =/


    Förstår faktiskt att det är ett Ex, fan man borde väl känna att det är på G. Eller körde ni analsex? Isf så får man skylla sig själv haha
  • Anonym (Anna)

    Hej alla! 

    Tog mig mod att fråga och jag mår typ sämre nu då min magkänsla säger att han ljuder för mig. Han sa att det berodde på att han tyckte det var najs att bara se min fitta och bara ha den i fokus? 

    Jag tycker det kändes på hans röst och ögon som han ljög... Eller så tyckte han det var pinsamt att säga det.

    Vet inte hur jag ska tackla mina känslor för jag kan ju inte säga att jag märker att han antagligen ljuger? 

  • Anonym (Anonym)

    Tycker ärligt talat att du ska göra slut med honom. Varför skulle du nöja dig med det här. Du förtjänar någon dom tänder på HELA dig!! Vadå vill bara titta på fittan?? Jag förstår absolut hur du känner dig. Jag var tillsammans med någon som började bli äcklad över mig och ville att jag skulle ha t-shirt, alternativt bara ta mig bakifrån. Sånt här är bara ovärdigt och kommer att knäcka dig. Jag önskar jag hade gjort det på en gång.

  • Anonym (Anonym)

    Åtrå ÄR en extremt viktig del i ett förhållande. Visst kan man väl tycka att det är synd om det är fint i övrigt. Men man ska inte behöva stå ut med att känna sig oattraktiv. Hans uppgift är att du ska känna dig som den sexigaste i världen. Det är hans fall, och inte din!

  • Anonym (Anna)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-08-18 19:53:19 följande:

    Tycker ärligt talat att du ska göra slut med honom. Varför skulle du nöja dig med det här. Du förtjänar någon dom tänder på HELA dig!! Vadå vill bara titta på fittan?? Jag förstår absolut hur du känner dig. Jag var tillsammans med någon som började bli äcklad över mig och ville att jag skulle ha t-shirt, alternativt bara ta mig bakifrån. Sånt här är bara ovärdigt och kommer att knäcka dig. Jag önskar jag hade gjort det på en gång.


    Hej, tack för din kommentar. Jadu jag vet verkligen inte hur jag ska tackla detta, eller hur jag ens ska föra mina känslor vidare kring detta. Jag blev ganska chokad och tror han förstod det för han frågade om jag var sur. Jag sa bara att jag inte var det för jag är inte sur, jag är bara besviken då jag länge typ har dels försökt få ett bättre samliv med honom då han många gånger ta sin njutning före min. Jag tror inte han inser allvaret eller så tycker han inte att det är så viktigt med sex för han ger nästan inget intiativ och de gångerna han själv vill så känner jag mig som hans knulldocka. Jag blir typ låst i att ens försöka rätta till det och visa vad jag vill för allt går så satans snabbt. Hm....
Svar på tråden Tror inte min sambo tänder på min kropp