• Anonym (Monika)

    Varför blev de inte hårda med mig?

    Okej hjälp mig att förstå så jag kan förbättra mig!

    Tre olika ligg senaste tiden med tre olika män mellan 30-40. Själv är jag kvinna också mellan 30-40.

    Alla tre har verkat kåta och villiga men alla tre har haft svårt att antingen få eller behålla ståndet. Mycket förspel, lugnt tempo. Det har verkligen verkat som att de velat ligga. Men ändå...

    Den gemensamma nämnaren är ju jag. Så vad kan jag ha gjort fel tror ni?

  • Svar på tråden Varför blev de inte hårda med mig?
  • Anonym (A)

    Vadå måste det vara du? Jag vet män som blir nervösa, som känner press som får ren ångest och kan inte få upp den, det är inte bara kvinnor som kan ha det svårt i sexlivet.

    Tre män som alla var slaka säger inte mycket haft sex med ett 30 tal män och hälften får inte upp den pga allt från operation och känslig kuk till prestationsångest till porrskadade till för mycket alkohol. Jag är lätt en tia fast jag förstår det ofta inte själv men alla säger "WOW!!" Och vissa har velat fota mig för att minnas hur snygg kvinna de varit med. (jag avskyr att bli bemött så men det har hänt)

    Och jag är väldigt väldigt trång och får fontän om jag vill.

  • Anonym (Haha)
    Man 78 skrev 2018-08-20 20:48:02 följande:

    BC är en dejtingapp. Body Contact.

    Klart du får kuk haha.

    Vad gillar du själv?


    Du raggar lika hårt som vanligt du ;). Har du fått till många träffar härifrån?
  • Man 78
    Anonym (Haha) skrev 2018-08-21 07:42:21 följande:
    Du raggar lika hårt som vanligt du ;). Har du fått till många träffar härifrån?
    Inte en enda en, har dock tackat nej till att träffas eftersom jag inte är här för att försöka träffa någon.
    Roligt att du har så bra koll på vad jag gör.
    Skicka gärna ett PM kan vi prata vidare och lära känna varandra ännu bättre.
  • Anonym (Haha)
    Man 78 skrev 2018-08-21 07:47:23 följande:

    Inte en enda en, har dock tackat nej till att träffas eftersom jag inte är här för att försöka träffa någon.

    Roligt att du har så bra koll på vad jag gör.

    Skicka gärna ett PM kan vi prata vidare och lära känna varandra ännu bättre.


    Haha.. Du får inte ta illa upp? Har bara lagt märke till dig i några trådar på sistone och verkade som att du försökte få till det här. Men då hade jag väl fel då kanske ;)
  • Man 78
    Anonym (Haha) skrev 2018-08-21 07:56:39 följande:
    Haha.. Du får inte ta illa upp? Har bara lagt märke till dig i några trådar på sistone och verkade som att du försökte få till det här. Men då hade jag väl fel då kanske ;)
    Jag tar inte illa upp.
    Du får gärna ge exempel på var jag "försöker få till det", jag erkänner att jag är frågvis och vill gärna veta mera men något direkt raggande kan jag inte erinra mig. 
    Det finns ju killar här som inte skriver annat än klumpiga raggningsrepliker, tycker att jag håller mig till (snuskiga) frågor och om diskussionen blir för privat eller om man tar upp för mycket utrymme i tråden så föreslår jag att fortsätta i PM.
    Erbjudandet kvarstår skicka PM så kan vi gärna diskutera vidare om allt möjligt ;)
  • HasseA
    Anonym (Monika) skrev 2018-08-20 11:30:53 följande:
    Blir det inte ÄNNU mer press och tjejen drar fram en dildo om man inte riktigt känner varandra så väl än? Tänker att om man nu har svårt att bli hård som det är så borde väl en dildo bara kännas som konkurrens eller?
    Jag tror som du. I ett annat läge - typ längre fram o när allt funkar - då är det en helt annan sak.
  • HasseA

    Bara kom på, TS, att ibland när jag inte blir riktigt hård när jag ligger på rygg och blir sugen, då ställer jag mig i stället bredvid sängen, och min fru sitter på sängen. Då funkar det bättre. Att ligga på rygg är trevligt, men inte perfekt för ståndet.

    Annars tror jag också en del på det någon skrev, att för långa förspel ibland kan vara förödande - man klarar kanske bara att ha stånd en viss tid innan han slaknar, och man behöver börja om lite. Jag slaknar också när jag ägnar min kvinna mycket uppmärksamhet (lite samma sak som långa förspel).

    Plötsliga saker som någon skrev kan också funka, som att börja ha sex i soffan eller köket i stället för att gå till sängen - för att trigga hjärnan lite, och att det inte blir så förutbestämt, liksom ("Jaha, nu har vi käkat, nu ska vi in i sovrummet o gulla...").

    Jag blir ibland förvånad över hur jag plötsligt blir hård när jag håller på att tappa ståndet när vi har sex för fullt. Det kan vara att jag tar om hennes hals (vilket hon gillar), eller att jag säger åt henne att smeka sig samtidigt (vilket får igång henne extra mycket, och jag gillar att se det). Inget har ändrats så väldigt mycket, men plötsligt blir jag stenhård i alla fall. Det märks då att hjärnan verkligen är inblandad i det hela.


  • Anonym (Kvinna40)
    Anonym (Strange Green) skrev 2018-08-20 18:27:20 följande:

    För vad det kan vara värt.


    Jag har upplevt att jag inte blir hård hur mycket jag än vill under vissa förhållanden.
    I mitt fall var det en obehaglig kombination av prestationsångest och nervositet. Märkligt med tanke på att jag är en jäkligt bra älskare och älskar sex. Väldigt frustrerande att "to push rope" när man är halvhård.


    Den gemensamma nämnaren har varit "första gången" med någon ny och hennes njutning blir viktigare än min egen.
    Har inte legat runt mycket utan haft långa förhållanden och sannolikt saknas vanan. Vill så jäkla mycket!
    Tredje/fjärde gången börjar det stämma.


    Så om man utgår från att jag är hyfsat normal så ligger det hos killarna.


    Precis så var det med mitt ex. Den första tiden fungerade det inte alls för honom hur mycket han än ville.
    Han förklarade det med enorm prestationsångest eftersom han aldrig har varit med någon vackrare än mig (vilket stämmer, har sett hans ex ) och att han var så otroligt nervös att inte vara tillräckligt bra.
    Vi var dock redan kära så vi kämpade på och efter en tid släppte det.
    Därefter behövde han bara titta på mig för att bli hård under de 10 år vi levde tillsammans och vi hade fantastisk sex.

    Så detta tror jag kan vara problemet för dina män ts, det är nog ganska vanligt.
  • admin123

    Hej TS
    Många har skrivit bra saker om att man inte kan göra statisitk på tre och annat.
    Jag har själv fått höra av ett ex att hon nog blivit litet bortskämd. Det hände EN gång att jag var så full att den inte var stenhård och då började hon nästan gråta och undrade om hon var oattraktiv.
    Sen kommer vi till det som är olika. Vissa tänder faktiskt på könsdoft! så att tvätta noggrant innan kan vara rent kontraproduktivt.

  • Anonym (Peter)

    Osar du därnere?
    Har stött på en del som luktar allt från rutten fisk till rått hamburgerkött. Det sänker en riktigt hård flaggstång på 3 sek. Been there! Efter att sen kommit in i näsborrarna så finns den kvar där. Går inte att ignorera Eller tänka bort.

    En annan grej jag tänker på är slappheten. Många hål är så genomborrade att ett x2000 hade kunnat köra igenom utan problem. Det fäller många hårda kanoner på 4 sek. Been there!

    Slutsats: En del män är känsliga för lukt och uppborrade hål.

Svar på tråden Varför blev de inte hårda med mig?