• Anonymmoa

    Otrogen

    Som ni ser på rubriken..

    Jag har varit otrogen med min lärare

    Jag är 21åring tjej o har varit med min kille i 4år

    Vi gifte oss för 2mån sen innan jag giftar mig typ i en månad började jag o min lärare chatta..

    Först pratade vi bara om skolan o mina betyg o såna saker men sen började det bli lite privat.

    Han är gift oxå o har ett barn och från början va han tydlig med mig o sa att vi få ej få känslor för varandra och att han vill ej förstöra hans liv o inte mitt heller

    Men jag kunde inte gränsa mig asså jag har börjat få känslor för honom och pga honom jag mår inte så bra det känns att jag hatar o se min man eller jag orkar inte bo med honom men tycker synd om honom oxå

    Jag har dålig samvete ????kan inte sluta tänka på min lärare och det går inte heller att vara längre med honom för att jag vet att han kommer aldrig att vara min

    Har ni varit på samma situation ? Vad har ni gjort då?

  • Svar på tråden Otrogen
  • Anonym (123)

    Du kan ju börja med att berätta för din nuvarande.

  • Cunnilingus18
    Anonymmoa skrev 2018-08-31 17:53:04 följande:

    Som ni ser på rubriken..

    Jag har varit otrogen med min lärare

    Jag är 21åring tjej o har varit med min kille i 4år

    Vi gifte oss för 2mån sen innan jag giftar mig typ i en månad började jag o min lärare chatta..

    Först pratade vi bara om skolan o mina betyg o såna saker men sen började det bli lite privat.

    Han är gift oxå o har ett barn och från början va han tydlig med mig o sa att vi få ej få känslor för varandra och att han vill ej förstöra hans liv o inte mitt heller

    Men jag kunde inte gränsa mig asså jag har börjat få känslor för honom och pga honom jag mår inte så bra det känns att jag hatar o se min man eller jag orkar inte bo med honom men tycker synd om honom oxå

    Jag har dålig samvete ????kan inte sluta tänka på min lärare och det går inte heller att vara längre med honom för att jag vet att han kommer aldrig att vara min

    Har ni varit på samma situation ? Vad har ni gjort då?


    Känns ju som att du egentligen inte älskar din man längre? Men förstår inte har ni haft en sexuell relation eller har ni bara blivit privata med varandra och du har fått känslor?
  • Anonymmoa
    Cunnilingus18 skrev 2018-08-31 20:12:56 följande:

    Känns ju som att du egentligen inte älskar din man längre? Men förstår inte har ni haft en sexuell relation eller har ni bara blivit privata med varandra och du har fått känslor?


    I början sa vi att vi ska vara bara som kompisar sen efter några träffar kysste han mig och sen blev det en sexuell relation.
  • Cunnilingus18
    Anonymmoa skrev 2018-08-31 21:17:33 följande:

    I början sa vi att vi ska vara bara som kompisar sen efter några träffar kysste han mig och sen blev det en sexuell relation.


    Okej, så du har varit hans älskarinna då? Men känner du som du skriver så bör du nog lämna din man och vill du stanna med honom så bör du nog berätta om detta, annars kommer du att få leva med denna lögnen och det är nog fel mot både honom och dig.
  • Turms

    Det centrala först.. Som jag ser det. 
    Om du hatar honom bör du per omgående separera. Alla kan vi göra misstag och hamna i relationer som inte är nyttiga för oss. 
    Det kan dock även vara så att du projicerar ditt eget självhat på din man och ditt dåliga samvete spökar för dig. Svaret är samma. Du bör separera ifrån din man. 

    En väg du kan överväga eller fundera över är om du kanske är polyamorös. Att du likt majoriteten av människor har förmågan att älska mer än en person.
    Jag tror du älskar båda två, så om du kan förklara för dem båda om dina känslor så löser sig allt kanske till det bästa. 
    Kommunikation är viktigt. Förneka inte dina känslor eller dina behov. Det kommer göra dig väldigt olycklig om du inte konkretiserar och är ärlig mot dig själv i första hand. 

    Otrohet är inte bra men att svika sig själv är det värsta brottet man kan utsätta sig själv för. 

  • Anonym (Me)
    Cunnilingus18 skrev 2018-08-31 22:02:33 följande:
    Okej, så du har varit hans älskarinna då? Men känner du som du skriver så bör du nog lämna din man och vill du stanna med honom så bör du nog berätta om detta, annars kommer du att få leva med denna lögnen och det är nog fel mot både honom och dig.
    Håller med
  • Anonym (urk)

    Du är en dålig människa helt enkelt, hoppas din kille blir varse detta så han kan inleda separation och bygga upp sitt liv igen med en BRA tjej som älskar honom på riktigt.

  • Anonym (ähhh)

    Om du bryr dig om din partners välbefinnande så säger du sanningen. Att du inte älskar honom längre eller att du inte kan hålla tassarna ifrån någon annan eller att du vill känna att du kan känna av världen lite mer.

    Det är det rätta att göra.

    Själv gillar jag att kunna vara i tabuu och hemligt så jag skulle gilla otroheten :| 

  • Anonym (Ree)

    Det du börja göra är att berätta sanningen för din man, samt lämna honom. Främst då så han kan hitta en bättre människa att vara med. Du kan sen berätta för lärarens fru så att hon också vet vilket äckligt kräk hennes man är.

  • Anonym (ähhh)
    Anonym (Ree) skrev 2018-09-01 14:01:07 följande:

    Det du börja göra är att berätta sanningen för din man, samt lämna honom. Främst då så han kan hitta en bättre människa att vara med. Du kan sen berätta för lärarens fru så att hon också vet vilket äckligt kräk hennes man är.


    Nej, det ska hon inte. 
    Utnyttja otroheten till er sexuella upphetsning! :D
Svar på tråden Otrogen