• MyLonging

    Bf vinter 2018/2019 SKÅNE

    Har hållit mig ifrån FL tills nu, är beräknad 29/12 2018. Hoppades på att hitta andra mammor (från skåne) som bloggar eller som bara vill hålla varandra sällskap lite i väntans tider. 

    Är vi fler?! =)


  • Svar på tråden Bf vinter 2018/2019 SKÅNE
  • Jilka

    Jag är i v 21 (bf 22/1) och bor i Malmö Mitt första barn, är ensamstående (assisterad befruktning) och längtar så till januari :) Har mått ok hittills, illamående sen v6 och är det fortfarande, kräks ibland. Lite ont i ryggen, men annars bra. Hur har din gravidjulle varit hittills?

  • Regnkappa

    Hej!

    Jag bor i Malmö, är i v 24 och har bf 3/1. Har också struntat i familjeliv tills nu men börjar bli otålig och vill att januari ska komma nuuu!

    Eller helst vill jag först att december ska infalla, tänkte vara ledig i några veckor över jul. Längtar!

  • Jilka
    Jilka skrev 2018-09-10 17:42:34 följande:

    Jag är i v 21 (bf 22/1) och bor i Malmö Mitt första barn, är ensamstående (assisterad befruktning) och längtar så till januari :) Har mått ok hittills, illamående sen v6 och är det fortfarande, kräks ibland. Lite ont i ryggen, men annars bra. Hur har din gravidjulle varit hittills?


    Insåg att min autokorrekt gjort en intressant twist på "graviditet" (vilket såklart är vad jag menar :))
Svar på tråden Bf vinter 2018/2019 SKÅNE