Inlägg från: Anonym (L) |Visa alla inlägg
  • Anonym (L)

    Hon stannade hos mig endast för cancern!

    Beklagar verkligen. Mitt ex lämnade mig när jag fick utmattningssyndrom. Han "orkade inte med det". En gång ville han försöka igen men det kändes så falsk.. orden var sagda. Det krossade mig totalt men jag är idag stolt över att jag gått genom det här helt själv. Jag förstår att ditt hjärta är krossat men snart kommer du förhoppningsvis se ljus igen. Du har som sagt klarat dig genom cancern, du är oslagbar! Sedan så tror jag inte du vill ha cancer igen innerst inne och samma där - om du VET OM att hon bara är där för att hon tycker synd om dig så kommer det att kännas oäkta.

  • Anonym (L)
    Anonym (Hans) skrev 2018-09-17 01:15:53 följande:

    Jo kanske.... Tack för vänligheten.


    Det kommer att vara jobbigt nu i början och säkerligen en tid framåt men jag lovar dig att det kommer att vända. Du är frisk nu - det är som en ny chans till livet. Utforska vad du vill göra. Resa lite kanske? Flytta till en annan stad? Nu till en början får du vara ledsen och förtvivlad, tillåt dig själv det! Se om det finns någon du kan få prata med. En terapeut eller dylikt kan vara till stor hjälp. Du uttrycker att ingen kommer sakna dig om du dog- jag tror att det är meningen att du SKA LEVA. Annars hade du varit en av de många som dör i cancer varje dag. Det gjorde du inte! Ny chans nytt liv.

    Ge inte bort den chansen! Kram
  • Anonym (L)
    Anonym (Beklagar) skrev 2018-09-17 01:24:47 följande:

    Har också blivit lämnad pga utmattning, fyfan det var fruktansvärt. 


    Ja verkligen.... länge så hade jag en mening i huvudet när jag tänkte på att stöta på honom på stan. "Du lämnade mig när jag behövde dig som mest".. men det kommer jag inte säga för den jag behövde var MIG SJÄLV.
Svar på tråden Hon stannade hos mig endast för cancern!