Inlägg från: Anonym (Swing for fun) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Swing for fun)

    Finlandsfärja

    Blev en del båtresor under sista tiden i mitt förra äktenskap. Inte så mycket sova men rätt många timmar i hytten och för säkerhets skull alltid egen hytt.

  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Lajla S) skrev 2018-09-19 17:22:02 följande:

    Instämmer !  Alltid egen hytt    

    Men jag tror nog inte färjan är som den var på 90-2000 talet.


    Kan kanske stämma åkte rätt ofta mellan 2003 till 2008. Fick vad jag ville ha ut av dessa resor i alla fall. Som tur var fanns det kondomer i taxfree. Hände att man räknade lite fel på hur många som skulle gå åt.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Anna) skrev 2018-09-19 17:41:17 följande:

    Oj, hur många kunde det bli på en resa?

    För mig var det alltid bara två, en på utresan och en på hemresan.


    2 till 5 var standard men rekordet var 10 stycken. Kunde dock gå åt rätt många utan att det behövdes så många män. Vissa är potenta och jag byter alltid kondom mellan analsex och vaginalsex. Så tankevurpan med ett knulla en kondom stämmer inte. Blev bättre på detta med tiden då jag jag under den perioden slutade med kondomer i latex.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Kvinna46) skrev 2018-09-19 18:37:53 följande:

    10 män? du måste ha varit ont efter en sådan kryssning. Var det en trevlig kryssning för dig?


    Absolut. Det var ett planerat GB så det är inte så farligt som det kan låta. Tio snabbis är oftast inte värre än en helg med en potent älskare.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Kvinna46) skrev 2018-09-19 19:06:21 följande:

    hade du dem alla på en gång?


    Ja nästan. Två killar var med som så kallade wingmans och fick sitt roliga lite senare på resan. Resterande åtta på ett bräde så att säga
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Kvinna46) skrev 2018-09-19 19:38:16 följande:

    Jag beundrar dig. Hur länge varar det?


    Beror lite på hur man räknar. Med Liten drink regegelgenomgång lite stripp och dildolek för att hetsa killarna och sedan GB tog kanske två timmar med en timmes intensivt knullande. Sedan blev det relax och och god middag innan mina wingmans fick sitt lilla roliga. Kvällen avslutades med rejält med rotting från den wingman som också arrangerat det hela. Att det var lite svårt att sitta dagen efter berode mer på rottingen än på andra aktiviteter.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Kvinna46) skrev 2018-09-19 20:14:01 följande:

    Har du haft 2 kuk på en gång? i vagina och anal?

    Jag är nyfiken och kåt på den.


    Ja jag har testat DP och DPP. DP är häftigt men DPP är helt underbart. Krävs dock att man hittar två killar som inte är rädda för att korsa svärd. Får du möjlighet så testa.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Kvinna46) skrev 2018-09-19 20:47:49 följande:

    Jag skulle vilja prova det, men jag är inte ung längre och jag vet inte om det finns någon som vill göra det med mig. var träffade du dessa män?


    Detta var för några år sedan men killen som arrangerade detta träffade jag på Amante och sedan skötte han kontakten med killarna. Fick 25 killar att välja på och valde ut 10 plus de två som var wingmans. En dök inte upp och en kändes fel och fick inte vara med. LustKammaren är bra om man söker trevliga killar. Swingersklubbar fungerar också bra. Vill man ha flera killar samtidigt finns det temakvällar för GB. Enstaka killar går säkert att ragga på båt eller valfri hotelbar. Killar som fungerar i grupp är lite svårare. Kan vara smart att börja med en KK och bygga lite trygghet och sedan söka efter kille nummer två. Alltid skönt att ha någon som man litar på som grund för gruppsex och trekanter.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Kvinna46) skrev 2018-09-19 21:29:19 följande:

    hade de stora kukar?

    Jag har inte haft analsex länge och nu skulle jag inte vara redo för många killar.

    swingerklub accepterar kvinnan själv? eller med en man?


    Som kvinna är man alltid välkommen även på rena parkvällar. Den enda klubb som kan vara ett problem är Par i Hjärter. Dessa killar var modell minst 18cm men det berodde på mina krav. Finns gott om trevliga killar med helt vanliga storlekar. Fördelen med att träffa killar på klubb är att man ser vad man får om man har önskemål på storleken. Personligen tycker jag att lite större gör det lite lättare att få till ett DP. Värm upp med en butplug och kanske lite vanlig analsex. Sedan är det bara att slapna av och njuta.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Kvinna46) skrev 2018-09-19 22:46:12 följande:

    Jag måste köpa en plugg och göra det. Och jag har inte sex med vem. Min partner gillar inte analsex.

    Hur kan jag fråga? hur gammal var du när du gjorde det?


    37 eller 38. Minns inte riktigt vilket år det var. Rätt nyligen skild och helt vild. Köp en plug och testa den samtidigt som du rider. Inte riktigt samma sak men grymt skönt. Med tanke på ditt nick tolkar jag det som att du är nästan lika gammal som jag. Är själv 48 så din ålder är absolut inget hinder för att börja ett mer utlevande sexliv.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2018-09-20 11:30:49 följande:

    Inte lämnat min partner hemma, han är oftast med och jag får i uppdrag att ragga i baren. Har hänt att upptagna män nappat ;)


    Så är det absolut idagsläget när man är gift med en trevlig och rolig man som förtjänar att få vara med och leka.

    Mitt ex. passade bättre hemma i tv soffan framför någon fotbollsmatch än i hytten på färjan.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (man) skrev 2018-09-20 14:31:15 följande:

    Håller med och sen sitter idioterna och tycker synd om sig själva när tanten eller gubben drog och de får träffa kidsen på halvtid. Vore trevligt om folk kunde tänka mer med huvudet istället för könsorganen.


    Nu vet du inget om hur min relation såg ut vid detta tillfälle men ändå så tar du dig rätten att komma med massa konstiga moralpredikningar. Min relation var helt död och vi delade hus och hem i väntan på att vissa ekonomiska transaktioner skulle bli klara och lite annat praktiskt och juridiskt. Spelar således inte den minsta roll om jag hade lite kul några helger eller satt i huset och tjurade. Vi skulle skiljas, barnen och hundarna skulle bo hos mig och fadern skulle bli helgpappa oavsett lite kul i hytten eller ej.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2018-09-20 15:45:16 följande:

    Det är väl ändå deras val isf. Jag letar inte efter upptagna män och skulle det visa sig att de är det så är det upp till dem.


    Självklart är det så. Vuxna personer som ger sig in i leken får ta ansvar för eventuella relationer, samvetskval och problem. Tänker inte börja med legitimationtvång och koll mot skattemyndigeten hur relationsstatusen är för de män, kvinnor och par som jag träffar på swingers och bdsm-klubbar eller privata tillställningar.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (man) skrev 2018-09-20 17:35:27 följande:

    Njae, vuxna människor borde väl också kunna vara kapabla att ta ansvar för vad de medvetet väljer att delta i?

    Givetvis behöver du inte inför legitimeringstvång och koll mot skattemyndigheten men i de fall du vet eller misstänker att personen bedrar sin partner så kan du ju tacka nej? Du har väl också ett val?


    Ja jag har ett val och det är väldigt enkelt. Vuxna människor bör betraktas som vuxna människor och får ta ansvar för sina handlingar. På klubbar och GB och liknande är det väldigt annonymt oftast vet man inte vad personen heter mer än kanske ett förnamn eller ett BC nick. Om det kommer så lång att man bjuder in personen till någon mera provat så har man förmodligen redan haft sex ett antal gånger så då är det bara fånigt att börja bry sig om någon eventuell relation. Om man skall vara lite taskig så framstår du minst sagt som lite naiv.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (man) skrev 2018-09-20 18:50:05 följande:

    Japp, men ditt deltagande i deras otrohet är ju också ett vuxet val som DU bär ansvar för. Varför lägger du då ansvaret på de som väljer att vara otrogna? De har väl inget ansvar för dina val?

    Om man inte vet så kan man givetvis inte klandras, helt rätt, men om man vet så kan man ju låta bli om man vill, eller hur?


    Men varför skulle jag bry mig. Jag tar ansvar för mina beslut och hur det påverkar min relation och andra får stå för sina beslut och sina relationer allt annat är bara fånigt och ett omoget sätt att lägga näsan i blöt i andras liv. Lev som du vill och vårda dina relationer efter ditt huvud men sluta tramsa och försöka styra hur andra lever sina liv.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (man) skrev 2018-09-20 19:25:23 följande:

    Varför du ska bry dig?

    Jadu varför ska man bry sig om sina medmänniskor. I grunden handlar det väl om vilken slags person man vill vara.

    Nja, att lägga ansvaret för vad man själv väljer att delta i på andra och ursäkta det med att man inte har något ansvar för vad de väljer att göra men "glömma" ansvaret för vad man själv väljer är inte att ta ansvar för sina beslut det är att skylla ifrån sig.

    Att tacka nej till att delta i någon annans otrohet är inte att lägga näsan i blöt eller tramsa. Du lägger näsan eller andra kroppsdelar mycket mer i blöt när du ligger med någon annans partner än om du väljer att inte göra det. Och att delta i att såra och förnedra andra människor är garanterat tramsigt.


    Jösses vad du kan.

    Du kan dock sluta tramsa.

    Jag fattar mina beslut i livet och har du svårt för det så ja då är det ditt problem och inget jag fäster någon som hälst vikt vid.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (man) skrev 2018-09-20 19:45:33 följande:

    Absolut du väljer själv vad du vill vara för slags person. Det är ditt val. Ja bestämmer däremot själv vad jag vill eller inte vill kritisera. Det är mitt val :)


    Ja du väljer absolut vad du vill lägga din energi på. Känns lite som att du nog har ett rätt fattigt liv om du har så mycket energi att lägga på att bry dig om andras liv och försöka dig på att styra upp hur andra skall tänka och aggera. Få väl bara säga lycka till om du skall försöka påverka mig. Är 48 år med rätt mycket skin på näsan och inte minst en väldigt dominant läggning.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Kvinna46) skrev 2018-09-20 19:31:07 följande:

    ja jag är 46 år gammal och jag känner att mitt sexuella liv trumpeterar någonting nytt. Jag har en kille men i sängen ger mig inte vad jag vill ha.

    Jag måste ändra något och du gav mig inspiration för det. Tack????


    Lycka till. Ett litet råd på vägen.

    Ta det lugnt och lät det växa fram.

    Man behöver inte göra allt på en gång.

    Hitta en eller två personer du känner dig trygg med och bygg runt detta. Visserligen finns det alltid folk som kan styra upp om man väljer att leva ut på en klubb. Men det är viktigt att känna sig trygg och med en eller två man känner och litar på är det lättare att leva ut och bygga till exakt den nivå man vill. Brukar alltid säga att det kommer alltid en ny kväll och en ny chans så små steg med personer man känner sig trygg med och som är lätta att kommunicera med är guld värt. Tänk också på att vi kvinnor som går på klubb ställer ofta upp som vakter eller assistenter om någon kvinna vill leva ut en fantasi.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (man) skrev 2018-09-20 22:07:17 följande:

    Är inte så naiv att jag tror att jag kan påverka 48 års egoism, men jag kan däremot säga vad jag tycker om det.


    Det får du absolut göra. Frågan är bara vad du förväntar dig att uppnå med ditt evinliga raljerande över andras moraliska förfall. Ni är en klick här på FL som lägger en förskräcklig massa energi på att tala om hur moralisk överlägsna ni är och hur hemska andra människor är. Så att säga lite klubben för inbördes beundran bland moralpredikanter. Vi är också några som dels lever stenhårt efter tesen sköt dig själv och skit i vad andra gör och som också helt förväntar sig att vuxna står för sina handlingar och att eventuell skuld för de konsekvenser dessa handlingar leder till. Det vill i detta fall säga om man har en relation och väljer att ha sex med någon annan än den man har en relation med så är det ett mycket medvetet val och detta val och vad det leder till kan ingen annan lastas för.
Svar på tråden Finlandsfärja