• Johannus

    Idol 2018

    Hej alla musik älskare nu har Idol börjat och jag har redan flera favoriter.

    Vad tycker ni om våra nya Idol sökare?

  • Svar på tråden Idol 2018
  • Johannus

    Det finns några bra, men fattar inte hur folket röstar och inte heller på jurin, men som sagt smaken är som baken.

  • Nandez
    Johannus skrev 2018-10-13 23:49:18 följande:
    Det finns några bra, men fattar inte hur folket röstar och inte heller på jurin, men som sagt smaken är som baken.
    Ja, det finns några som är bra men dom är inte många.
  • Johannus
    Nandez skrev 2018-10-30 15:07:32 följande:
    Tittade på reprisen i lördags, det var en hel del falsksång.
    Ja det stämmer nog.....Men jag hoppas på Bragi eller Tuva
  • Johannus
    Nandez skrev 2018-11-10 13:06:40 följande:
    Kollat på reprisen, det var ingen höjdare.
    Jag tyckte att flera av låtarna var bra på fredagens Idol. Det vore konstigt om inte någon av det 4 killarna som sjunger bäst inte skulle vinna.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-11-11 14:09:13 följande:
    Jag tyckte att flera av låtarna var bra på fredagens Idol. Det vore konstigt om inte någon av det 4 killarna som sjunger bäst inte skulle vinna.
    Tycker att det var så där.
  • Johannus
    Nandez skrev 2018-11-11 20:50:05 följande:
    Tycker att det var så där.
    Tror det beror på vad för slags musik man gillar. Jag som då är äldre gillar dansband, filmmusik, country, pop och rock.


  • Nandez

    Född i början på 60-talet så någon ungdom är jag inte . Jag gillar blandad musik, Springsteen, Sade, Tangerine dream. Soul är också en favorit, klassisk musik och mycket mer.

  • Johannus
    Nandez skrev 2018-11-23 17:36:15 följande:
    Född i början på 60-talet så någon ungdom är jag inte smile1.gif . Jag gillar blandad musik, Springsteen, Sade, Tangerine dream. Soul är också en favorit, klassisk musik och mycket mer.
    Jag är född i mitten på -50 talet och gillar massor av olika musik dock inte klassisk och i mindre skala opera.
  • Johannus

    Nu har vi Idol igång igen och jag måste säga att det fortfarande är 4 killar som är bra på att sjunga.

  • Nandez
    Johannus skrev 2018-11-23 20:07:18 följande:
    Jag är född i mitten på -50 talet och gillar massor av olika musik dock inte klassisk och i mindre skala opera.
    Lyssnar på varierande musik men min favorit är B. Springsteen
  • Johannus
    Nandez skrev 2018-11-29 14:42:13 följande:
    Nästa gång ska visst två lämna Idol.
    Det var dom 2 bästa som fick lämna. Fattar inte hur folk röstar.
Svar på tråden Idol 2018