• 9111N

    Graviditetskollenstest spök el positivt?

    Vad är eran erfarenhet av graviditetskollens stickor ?

    Ni som fått svaga streck innan bim kan inte ni lägga upp bild och även skriva om det senare visade sig vara ett plus eller ett spökstreck?

    Tycker dessa testen är såå knepiga ????

  • Svar på tråden Graviditetskollenstest spök el positivt?
  • Ellinoor

    Jag är nog ganska säker på att jag är gravid, men man blir så nojig ändå eftersom jag har endometrios och trodde aldrig det skulle gå.. Plusset på alla stickor är väldigt svaga men syns, mensen som skulle komma igår har inte kommit än. Hoppas verkligen att det är sant! Tänkte sätta in en bild här men vet inte om det funkar ????

  • Emsopemso
    Ellinoor skrev 2018-10-03 14:23:20 följande:

    Här kommer kanske bilden ????


    Åh men solklart plus skullr jag säga! Grattis! :)
  • Ellinoor
    Emsopemso skrev 2018-10-03 14:31:20 följande:

    Åh men solklart plus skullr jag säga! Grattis! :)


    Ååh tack ???? ska testa ett med veckoindikator idag eller om några dagar, dom e ju ganska dyyra så vill inte använda i ondödan om det än skulle vara för svagt för att visa något på det ????
  • Emsopemso
    Ellinoor skrev 2018-10-03 15:37:00 följande:

    Ååh tack ???? ska testa ett med veckoindikator idag eller om några dagar, dom e ju ganska dyyra så vill inte använda i ondödan om det än skulle vara för svagt för att visa något på det ????


    Jag tycker det ser ut som att de skulle kunna visa redan nu! Men för å va på den säkra sidan vänta 2 dagar å ta på morgonen! :)

    Översta är solklar enligt mig, visserligen ser jag inte om det är rött eller mer grått i strecket, men ser endå för starkt ut för å vara spök! :D
  • 9111N


    Dagens morgontest. Ser ett svagt streck som på de andra, ser ni det också eller är det bara jag? Fast ska ha mens idag egentligen så strecket borde vara starkare än så här.

    Så får väl sluta hoppas jag är gravid och inse att testerna är urkassa. :(
  • Ellinoor
    Emsopemso skrev 2018-10-03 20:09:48 följande:

    Jag tycker det ser ut som att de skulle kunna visa redan nu! Men för å va på den säkra sidan vänta 2 dagar å ta på morgonen! :)

    Översta är solklar enligt mig, visserligen ser jag inte om det är rött eller mer grått i strecket, men ser endå för starkt ut för å vara spök! :D


    Jaa, ja tog ett igår och det visade 1-2 veckor ???? så får bara hoppas att allt går bra nudå ????
  • Emsopemso
    Ellinoor skrev 2018-10-04 14:25:47 följande:

    Jaa, ja tog ett igår och det visade 1-2 veckor ???? så får bara hoppas att allt går bra nudå ????


    Ååh stoort grattis!! :D njut å slappna av, allt kommer gå så bra ska du se! <3
  • Ellinoor
    Emsopemso skrev 2018-10-04 14:36:17 följande:

    Ååh stoort grattis!! :D njut å slappna av, allt kommer gå så bra ska du se! <3


    Tack ???? de ska jag göra ??
  • Ellinoor
    Emsopemso skrev 2018-10-04 14:36:17 följande:

    Ååh stoort grattis!! :D njut å slappna av, allt kommer gå så bra ska du se! <3


    Tack ???? de ska jag göra ??
    Ellinoor skrev 2018-10-04 17:31:41 följande:

    Tack:D de ska jag göra <3


  • saijda

    Testade efter ha hållt mig i cirka 3 timmar. Tror BIM är idag.

    Vad tror ni, ser jag i syne eller är det ett svagt streck? :0

    Förra gången jag plussade (som slutade i missfall) så testade jag mig först på BIM+4 och fick då ett starkt pluss :/

  • 9111N

    Jag ser det :) tror du är gravid men ta ett nytt imorgon på morgon urin, tror det kommer vara ännu starkare då :)

  • saijda
    9111N skrev 2018-10-07 00:46:34 följande:

    Jag ser det :) tror du är gravid men ta ett nytt imorgon på morgon urin, tror det kommer vara ännu starkare då :)


    Åh okej, får göra det ;D hoppas men det tror jag också <3
  • saijda

    Hej,

    Fortfarande ingen mens i sikte...

    bara en konstig värmande känsla i magen, typ molvärk

    Tempen har stigit till 36.90 (brukar ligga på 36.2 max 36.5)

    drar och strålar i ljumskarna/höfterna

    extremt trött

    illamående (framför allt på morgonen)

    Halsbränna (framför allt på kvällen)

    Vet inte vad jag ska tro. Den har aldrig varit såhär sen :0 enligt app så är den 6 dagar sen...Tog ett nytt test nyss, vad tror ni?

Svar på tråden Graviditetskollenstest spök el positivt?