• sandaler88

    Positivt graviditetstest

    Den jobbigaste tiden på månaden är här... vänta in sin mens...

    är så fruktansvärt otålig... beräknad mens 22/10...

    kunde inte hålla mig. Tog första gravtestet idag.. såklart negativt...

    Hur tidigt har ni plussat?

    Och häng med i tråden ni som väntar på pluss!!

  • Svar på tråden Positivt graviditetstest
  • Corneliass

    Jag plussade med ett "Testa tidigt" ca 5-6 dagar innan beräknad mens. Då fick jag ett ganska starkt plus. 


    Gravid med första barnet
  • sandaler88
    Corneliass skrev 2018-10-15 16:48:51 följande:

    Jag plussade med ett "Testa tidigt" ca 5-6 dagar innan beräknad mens. Då fick jag ett ganska starkt plus. 


    Åh! Då hoppas jag att mitt pluss kommer inom de närmsta dagarna. Var så säker idag på jobbet att jag faktiskt var gravid.. börjat få symptom.. men icke.. var ett riktigt tydligt negativt test... (japp, vet stt det inte ens var på morgonen, men hade inte varit på toa på 3-4 timmar)
  • sandaler88
    Evi82 skrev 2018-10-13 23:49:00 följande:

    Testade med Clearblue Early


    Åh.. håller tummarna att våra test visar pluss snart!
  • Corneliass
    sandaler88 skrev 2018-10-15 20:28:19 följande:
    Åh! Då hoppas jag att mitt pluss kommer inom de närmsta dagarna. Var så säker idag på jobbet att jag faktiskt var gravid.. börjat få symptom.. men icke.. var ett riktigt tydligt negativt test... (japp, vet stt det inte ens var på morgonen, men hade inte varit på toa på 3-4 timmar)
    Ett tips är att köpa ett "Testa tidigt" - dock INTE från Clearblue. Jag använde mig utav "Predictor Early" som jag beställde hem från Apotea. 
    Gravid med första barnet
  • lillagullefjun
    Corneliass skrev 2018-10-15 21:05:09 följande:

    Ett tips är att köpa ett "Testa tidigt" - dock INTE från Clearblue. Jag använde mig utav "Predictor Early" som jag beställde hem från Apotea. 


    Varför inte clearblue?
  • Myran1979

    [quote=79147114][quote-nick]Evi82 skrev 2018-10-18 06:50:35 följande:[/quote-nick][/quote]

    Tycker att man anar ett svagt sträck, det där tolkar jag som positivt Grattis!

  • Myran1979
    Amne18 skrev 2018-10-12 11:17:49 följande:

    Instämmer... Jobbigaste perioden på månaden är dessa 2 veckor efter ägglossning. Är på ÄL+7 idag och testade redan imorse men såklart negativt hehe. Jag är en testoman och kommer troligen testa varje dag fram t.o.m BIM. Jag har PCOS och detta är första gången med stimulerad ägglossning och första riktiga ägglossningen troligen sedan vi började försöka. Väldigt stora förhoppningar på denna månad men stor sannolikhet att det inte funkar på första försöket... :(


    Jag är precis likadan! Har testad sedan äl... Det var svagt positivt dag 6 efter äl men sen har extrasträcket uteblivit hela tiden ????. Inte haft någon nidblödning. Man blir knäpp! Om jag får råda dig så tycker jag inte du ska testa varje dag, men se på mig... trots att man försöker hålla sig borta är det nästan som ett missbruk, det går bara inte. Bara för att man vill så gärna, vi har försökt i många år nu utan att lyckas...
Svar på tråden Positivt graviditetstest