• Anonym (BC)

    Någon idé att testa Body Contact om man har under 20 cm?

    Eller vad räknas där mer mer än längd/tjocklek?
    Bryr sig någon om mina fem år på universitetet?

  • Svar på tråden Någon idé att testa Body Contact om man har under 20 cm?
  • Anonym (Yeez)

    Jag tittar på en 20cm lång linjal som ligger på mitt bord och tänker att det är nog snarare <15 som gäller för att det inte ska göra ont. 20cm är väldigt långt! Det faktum att du verkar kuklängdsfixerad och säkert skulle dra dina mått i första meddelandet gör att dina chanser minskar. Men jag har iofs bara använt bc för att hitta chattpartner så det finns olika tycke o smak hos kvinnor också. Min erfarenhet är att det är nog en stor dos tur du behöver mer än särskilda mått, för att inte försvinna i bruset av hundra mail från weirdos som inte ens läst vad kvinnan söker.

  • Anonym (NöjdHustru)

    Min man har 14cm när den är som störst och jag är mer än nöjd med vårt sexliv. Jag vill absolut inte ha en längre penis, det hade inte fungerat för mig.

    Det viktiga är vad du gör i sängen, det är det som gör dig till en bra älskare.

  • Anonym (Tjej som testat)

    Så otroligt korkat!
    Ingen tjej vill vara tillsammans med en kuk.
    Oavsett vilken storlek kuken har så vill ingen vara tillsammans med en kuk, och inte ens ha sex med en kuk.
    Hur kan det finnas någon enda människa som inte fattar detta?

    Jag och alla tjejer vill vara tillsammans med, och ha sex med, en kille/man som vi gillar.
    Jag och alla tjejer tänder på en kille/man som vi gillar.
    Ingen tänder på enbart en kuk.

    Om jag träffar en kille som jag gillar får han gärna vara välutrustad.
    Men en sak är helt säker, en välutrustad kille har ingen som helst chans att få ligga med mig om jag inte gillar honom. Oavsett hur stor kuk han har!

    Jag har träffat ett par killar från BC. Innan jag träffade någon av dem tog jag reda på tillräckligt mycket om honom för att bli intresserad och se att det fanns en möjlighet att jag skulle gilla honom.
    Jag valde bort hundratals killar/män som var uppenbart att jag inte skulle gilla. Och jag har säkert 20 olika avgörande kriterier som kommer före kukens storlek. Men ok, om två killar skulle uppfylla alla mina kriterier och vara precis lika bra (har hittills aldrig hänt!) och den ena har ovanligt liten kuk medan den andra är betydligt mera välutrustad så väljer jag den välutrustade.
    Men jag väljer alltså aldrig en kille enbart för storleken på hans kuk.

    De jag träffade har jag inte mätt längden på deras kukar, men jag tror inte någon av dem var över 20 cm.
    Den ena var klart välutrustad, framförallt grov till min stora glädje (grovleken är det enda intressanta!). Men vare sig killen med grov kuk eller någon av de andra tyckte jag om tillräckligt mycket för att vilja bli tillsammans med någon av dem. Det blev i stort sett bara ONS.
    Jag kommer nog inte att träffa någon mer från BC.

    Alla dessa annonser som kräver en viss storlek på kuken tror jag att i de allra flesta fall är det en man har bestämt detta krav.
    I bästa fall är det alltså mannen i ett par som har skrivit detta krav.
    I många fall är det nog en fejk-annons där en kille påstår sig vara kvinna.

  • Anonym (Ace)

    Har hamnat i sängen med en kvinna fr BC. Hon gick igång på mitt utseende, hur jag formulerade mig i tal- och skrift, intelligens, empatiska förmåga, vältränade kropp, för att jag ofta fick henne att skratta och att vi även kunde prata om allt utan falska fasader... Jag har "bara" 17 cm / 14 cm men hon kastade inte ut mig trots den i sammanhanget modesta storleken. Aldrig sade hon något om att hon sökte megakukar och tur var det för då hade jag struntat i henne. Vill inte ligga med storleksbesatta kvinnor och sen skulle jag förstås aldrig kunna möta hennes önskemål på området.. Hade varit upplagt för dubbelfiasko. Med det sagt... BC är öppet även för de för de som har <20 cm i längd. Verkar för övrigt som att många kvinnor ser grovleken som viktigare än längden.

    Pentra formulerade det väldigt bra. En man är i de flesta kvinnors ögon mer än sin kuks storlek och män som tror något annat har en del kvar att lära om kvinnor.

  • Anonym (Tjej som testat)

    Killar som skryter om hur utbildade de är går bort.
    Ordet "välutbildad" räcker gott under förutsättning att det också verifieras när man textar. Och tro mig, det framgår väldigt klart när man skriver till varandra. Att ha lång studietid och/eller höga studieskulder säger ju egentligen ingenting utan det är de personliga egenskaperna som är avgörande.

    Jag kan t ex tänka mig att en dyslektiker kan ha andra fantastiska egenskaper, han kanske är beredd anstränga sig mera för min skull?, och kan bli en fantastisk älskare och make. Och det finns ju många exempel på mycket framgångsrika (och rika) dyslektiker...
    Killar som skryter går helt enkelt bort. Så även killar som ser ned på andra, t ex ser ned på dem som har lägre utbildning.

    Killar som skryter om sin kukstorlek, eller överhuvudtaget nämner sin kuk, går fetbort. Att vara fixerad vid sin egen kuk tyder på ointelligens och bristande personliga egenskaper och är bara så fruktansvärt avtändande.

  • Anonym (Siffror..)
    Anonym (Tjej som testat) skrev 2018-10-16 15:25:26 följande:

    Killar som skryter om hur utbildade de är går bort.

    Ordet "välutbildad" räcker gott under förutsättning att det också verifieras när man textar. Och tro mig, det framgår väldigt klart när man skriver till varandra. Att ha lång studietid och/eller höga studieskulder säger ju egentligen ingenting utan det är de personliga egenskaperna som är avgörande.

    Jag kan t ex tänka mig att en dyslektiker kan ha andra fantastiska egenskaper, han kanske är beredd anstränga sig mera för min skull?, och kan bli en fantastisk älskare och make. Och det finns ju många exempel på mycket framgångsrika (och rika) dyslektiker...

    Killar som skryter går helt enkelt bort. Så även killar som ser ned på andra, t ex ser ned på dem som har lägre utbildning.

    Killar som skryter om sin kukstorlek, eller överhuvudtaget nämner sin kuk, går fetbort. Att vara fixerad vid sin egen kuk tyder på ointelligens och bristande personliga egenskaper och är bara så fruktansvärt avtändande.


    Håller helt med om det sista! Har ibland varit inne på sajter och sett nån ung kille (under 30) som presenterar sig med bild på naken underkropp med erigrerad jättelång penis. Tycker så synd om dessa killar, de ser ännu mer utlämnade och desperata ut än tjejer som presenterar sig med sina bröst eller sin rumpa. Tjejer vet ju iaf att det kommer ge utdelning. För killar ger det nog bara respons på gay-forum tyvärr. Man måste tänka på vilken målgrupp man har. En tjej vill bli intresserad av dig av andra orsaker och om du har en stor kuk, låt det bli en trevlig och oväntad överraskning!
  • Anonym (Tjej som testat)

    Ace, för mig utgör du ett utmärkt exempel.
    Om jag förstår dig rätt så skriver du allt här ovan i positiv anda och i gott syfte.
    Men tyvärr, när du skriver så ingående om din egen kuk och om måtten så framstår du för mig som fixerad vid din egen kuk.
    Jag ser det som starka varningssignaler och för mig är det extremt avtändande. Jag skulle välja bort dig och i stället titta efter någon av alla andra som finns att välja bland.
    Jag försöker inte vara elak här. Utan jag försöker bara förklara och ge exempel för att underlätta för vissa killar att förstå.

  • Anonym (är jag ensam?)

    När jag läser dessa trådar undrar jag om jag är den enda som aldrig mätt min utrustning.. Det verkar så fullständigt meningslöst på alla sätt.

    Andra saker jag aldrig mätt:
    - Sleven jag brukar använda till köttfärssås och spenatsoppa
    - Min cykel
    - Allt annat

    Saker som funkar till det de är tänkta till behöver man väl knappast kvantifiera..?

    I mina ganska få relationer har jag verkligen uppskattat både samtal, skratt, upplevelser och sex. Är relativt trygg i att det varit ömsesidigt även om man inte alltid klickar med alla.

    Nog är det viktigare att vara tillsammans med nån man trivs med? Nån som får en att bubbla av skratt och lycka.. väl? Nån som är hyfsat klok och snäll, som kanske har lite ambitioner och vilja att göra nåt i livet..?

    Mäta sin egen kuk...!?
    Kan nån förklara.

  • Anonym (Bill)
    Anonym (är jag ensam?) skrev 2018-10-16 15:55:45 följande:

    När jag läser dessa trådar undrar jag om jag är den enda som aldrig mätt min utrustning.. Det verkar så fullständigt meningslöst på alla sätt.

    Andra saker jag aldrig mätt:
    - Sleven jag brukar använda till köttfärssås och spenatsoppa
    - Min cykel
    - Allt annat

    Saker som funkar till det de är tänkta till behöver man väl knappast kvantifiera..?

    I mina ganska få relationer har jag verkligen uppskattat både samtal, skratt, upplevelser och sex. Är relativt trygg i att det varit ömsesidigt även om man inte alltid klickar med alla.

    Nog är det viktigare att vara tillsammans med nån man trivs med? Nån som får en att bubbla av skratt och lycka.. väl? Nån som är hyfsat klok och snäll, som kanske har lite ambitioner och vilja att göra nåt i livet..?

    Mäta sin egen kuk...!?
    Kan nån förklara.


    Tror faktiskt att du är ganska ensam om att inte ha mätt din kuk...
    Själv vet jag om dom flesta av mina mått...
    Skostorlek, huvudmått, längd, vikt (när jag "bantade" under en period hade jag även koll på midjemått, låromkrets, överarmens omkrets.) klädstorlek och förstås kuklängd vid stånd. (slak går ju inte att mäta.)
  • Anonym (Ace)
    Anonym (Tjej som testat) skrev 2018-10-16 15:38:42 följande:

    Ace, för mig utgör du ett utmärkt exempel.

    Om jag förstår dig rätt så skriver du allt här ovan i positiv anda och i gott syfte.

    Men tyvärr, när du skriver så ingående om din egen kuk och om måtten så framstår du för mig som fixerad vid din egen kuk.

    Jag ser det som starka varningssignaler och för mig är det extremt avtändande. Jag skulle välja bort dig och i stället titta efter någon av alla andra som finns att välja bland.

    Jag försöker inte vara elak här. Utan jag försöker bara förklara och ge exempel för att underlätta för vissa killar att förstå.


    Ingen fara. Förstår att det förefaller så men i realiteten stämmer det inte alls. Hade vi pratat i ett annat sammanhang skulle jag aldrig fört det på tal. Finns så mycket annat som är både roligare och intressantare att prata om.... Var mest tänkt som ngt som skulle få upp modet hos TS som verkade tro at 20+ är det enda som fungerar på BC.
Svar på tråden Någon idé att testa Body Contact om man har under 20 cm?