• Anonym (Framstjärten bar)

    18 år gammal tjej går runt helt naken på stan - kvinna vad är dina åsikter och synpunkter?

    www.eroprofile.com/m/videos/view/xxx-nude-in-public-tv-com-Martina-20050723-public-nudity-exhib-exhibition

    I klippet går en ung tjej runt helt naken på stan, gatorna är fyllda med tusentals människor.SkämsSkämsSkäms 

    Vad är er åsikt om klippet, tjejen, händelsen?

    Hon är minst sagt modig?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-10-16 13:39
    www.eroprofile.com/m/videos/view/xxx-nude-in-public-tv-com-Nadja-20050723-public-nudity-exhib-exhibition

    Här är en annan tjej i samma situation.

  • Svar på tråden 18 år gammal tjej går runt helt naken på stan - kvinna vad är dina åsikter och synpunkter?
  • Anonym (erw)
    Anonym (Agnes) skrev 2018-10-17 18:44:45 följande:
    Förargelse väckande beteende..är straffbart..
    Det blir det bara om man är ful eller man.
  • Egon den stora

    Tragiskt att fattiga människor utnyttjas till att göra sig själva till åtlöje. Hade jag inte sett någon som filmat eller tagit kort hade jag dock trott att hon är psykiskt sjuk eller liknande.

  • Anonym (Nina)
    Anonym (erw) skrev 2018-10-17 18:22:03 följande:

    Det blir så med det påstående du gjorde.


    Nej. Jag skrev att det var MIN åsikt!

    Om du tolkar det som att jag då påstår att alla tycker som jag, så är det ditt problem.
  • Anonym (erw)
    Anonym (Nina) skrev 2018-10-17 20:54:48 följande:
    Nej. Jag skrev att det var MIN åsikt!
    Om du tolkar det som att jag då påstår att alla tycker som jag, så är det ditt problem.
    Självfallet tänker inte alla tjejer som du.
  • Anonym (Nina)
    Anonym (erw) skrev 2018-10-18 00:56:57 följande:

    Självfallet tänker inte alla tjejer som du.


    Det har ingen påstått heller!

    Vad är det du har svårt att fatta?

    Självfallet tänker inte alla som du heller.
  • Zlisken
    Egon den stora skrev 2018-10-17 19:32:18 följande:

    Tragiskt att fattiga människor utnyttjas till att göra sig själva till åtlöje. Hade jag inte sett någon som filmat eller tagit kort hade jag dock trott att hon är psykiskt sjuk eller liknande.


    Vill man inte läsa läxorna så ....Drömmer
  • Zlisken
    Egon den stora skrev 2018-10-17 19:32:18 följande:

    Tragiskt att fattiga människor utnyttjas till att göra sig själva till åtlöje. Hade jag inte sett någon som filmat eller tagit kort hade jag dock trott att hon är psykiskt sjuk eller liknande.


    Vill man inte läsa läxorna så ....Drömmer
  • Anonym (erw)
    Anonym (Nina) skrev 2018-10-18 10:44:13 följande:
    Det har ingen påstått heller!
    Vad är det du har svårt att fatta?
    Självfallet tänker inte alla som du heller.
    Men nu var det du som gav egenskaper inte jag.
  • Zlisken
    Anonym (Nina) skrev 2018-10-17 17:44:48 följande:
    TS frågade om ens ÅSIKTER!

    Och min åsikt är att en som springer runt naken på stan NOG är psykiskt sjuk eller påtänd.

    Om det stämmer eller ej kan jag ju inte veta, men det är mina tankar och min åsikt.

    Herregud...
    Jo det kan du veta genom ren logik. Det är en subgenre inom porren, förnedringsporr kallas det. Dina "åsikter" är helt fel. feeeeeeeeeeeeeeeeeeeel. FELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL

  • Zlisken
    Egon den stora skrev 2018-10-18 12:27:07 följande:
    ?
    Vill man inte läsa sina läxor så får blir det svårt att dra in några pengar. Då kanske man väljer gå runt som hon o klippet, för några paket cigg. 
    White Trash brudar som gör sånt.  
  • Anonym (Nina)
    Zlisken skrev 2018-10-18 11:42:46 följande:

    Jo det kan du veta genom ren logik. Det är en subgenre inom porren, förnedringsporr kallas det. Dina "åsikter" är helt fel. feeeeeeeeeeeeeeeeeeeel. FELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL


    Läs trådstarten igen! Du har totalt missat trådstartens fråga. Lätt hänt när man är så upprörd som du verkar vara.
  • Egon den stora
    Zlisken skrev 2018-10-18 12:50:51 följande:

    Vill man inte läsa sina läxor så får blir det svårt att dra in några pengar. Då kanske man väljer gå runt som hon o klippet, för några paket cigg. 

    White Trash brudar som gör sånt.  


    Har du ens varit i dom fattiga områdena i typ Rumänien? Tror du på allvar att det bara hänger på läxor?
  • Anonym (Båda!)
    Zlisken skrev 2018-10-16 15:59:42 följande:

    Hon gör det inte för att det är roligt, utan för att hon och andra tjejer får pengar för det. Det hela går ut på att dom ska gå runt nakna, som kejsarens nya kläder. Meningen är att folk ska skratta åt dom och kasta glåpord över dom, eftersom det finns män och kvinnor som gillar att konsumera den typen av porr. 

    Tjejerna gör det för pengar, det är white trash brudar som är i behov av stålar.


    Och du tror på riktigt att de är helt psykiskt friska? Att ingen av dem tar droger?

    Det ena behöver ju liksom inte utesluta det andra, snarare hör de ihop...
  • klyban
    Anonym (Båda!) skrev 2018-10-18 20:19:18 följande:
    Och du tror på riktigt att de är helt psykiskt friska? Att ingen av dem tar droger?
    Det ena behöver ju liksom inte utesluta det andra, snarare hör de ihop...

    Jag hört om man trippar att man kan gå ut naken, men det är inte för visa sin kropp utanför att man är för varm.
    Men någon drog som får en gå naken, nej, vad skulle det vara?
    Sure det finns någon drog som gör dig mer välvillig för påverkan, men inte här för detta ser ut som ett beslut som man gjort långt före hon tog av sig kläderna.

    Drogspåret känns stendött.

    Det jag tror är felet, det är att vissa inte förstår att de har andra tankar om såna här saker, än de själva i tråden.


    hur många meter var det?
  • Zlisken
    Egon den stora skrev 2018-10-18 20:09:38 följande:
    Har du ens varit i dom fattiga områdena i typ Rumänien? Tror du på allvar att det bara hänger på läxor?
    Rumänien har obligatorisk skolplikt enligt vad jag har läst. Men nu är inte tjejerna från Rumänien utan från Tjeckien och Tyskland. Det finns dessutom tjejer i USA som gör samma sak där. Jag tycker du ska läsa på innan du uttalar dig.

    Det här är inte tjejer som växt upp utan skolgång.

  • Zlisken
    Anonym (Båda!) skrev 2018-10-18 20:19:18 följande:
    Och du tror på riktigt att de är helt psykiskt friska? Att ingen av dem tar droger?

    Det ena behöver ju liksom inte utesluta det andra, snarare hör de ihop...
    Dem e ju inte psykiskt sjuka. Allt är ju organiserat, dem har ju 3 fotografer runt sig samtidigt. Och det finns över 30 tjejer som gör samma sak.

    Sedan har du ju rätt i att dem gör det av en anledning. Och att det skulle vara på grund av finansiera sitt drogberoende är ju ingen omöjlighet, men knappast förklaringen för majoriteten. Dem gör det förmodligen för snabba pengar.

    Sedan kan jag tänka mig att en del yngre tjejer blir "lurade" att göra detta, att dem tror att det kommer kunna leda till modelljobb eller annat. Men det gör det givetvis inte.
Svar på tråden 18 år gammal tjej går runt helt naken på stan - kvinna vad är dina åsikter och synpunkter?