• Anonym (23cmslak)

    Kvinnor - kukar i porrfilm

    En fråga till kvinnorna här

    Händer det någon gång att när du kollar en porrfilm så inser du att du blir sugen på kuken du ser i filmen? Vad är det du tänker då? Och varför?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor - kukar i porrfilm
  • Anonym (...)

    Nej aldrig. På sin höjd på en person men det är ytterst sällsynt. Absolut aldrig en kroppsdel liksom.

  • Anonym (Nixpix)

    Varför finns inte Nej som alternativ?

    Tror inte kvinnor tänker så. Vi är inte lika fixerde vid kukar som män är.

  • Anonym (kvinnokön)

    Jag är kvinna själv men blir sällan kåt på mäns kukar bara så där förutom på den jag har sex med. Kan inte minnas att jag sett en attraktiv man i en porrfilm.  Har väl sett en och annan snygg kuk och tyckt att scenen och vad de gör med varann är upphetsande, speciellt när mannen slickar eller fingrar kvinnan. Kan då också känna lust till vissa specifika utseenden på kvinnors kön och tycka de ser väldigt attraherande ut.

  • Anonym (nej)

    Nej
    Jag tänder på personen, hur könsorganet ser ut har ingen betydelse

  • Anonym (Suga)

    Jag röstade suga. Eftersom jag sett en film där en kuk var väldigt äcklig och tjejen såg ut som hon verkligen led av att hans kuk var så motbjudande. Samtidigt som en annan knullade henne i röven. Att tvingas ha en äckligt slemmig kuk i min mun...

    Jag blev väldigt kåt av den scenen. (är ug)

  • Cunnilingus18

    Ytterligare en dålig tråd startat av någon som tänker med den lilla knoppen, även om han tror att hans anonyma nick 23cmslak ska väcka något intresse här hos kvinnorna. Man undrar ju hur stor den är när den är hård.... eller kanske inte!

    Tjejer tänder ju generellt inte på det fysiska lika mycket som män, utan bygger oftast upp en attraktion genom att lära känna personen. Det är något jag lärt mig med åren och som du kanske kan ta med dig innan du starta nästa dumma tråd här inne ;)

  • Anonym (Nixpix)
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-17 11:19:04 följande:

    Ytterligare en dålig tråd startat av någon som tänker med den lilla knoppen, även om han tror att hans anonyma nick 23cmslak ska väcka något intresse här hos kvinnorna. Man undrar ju hur stor den är när den är hård.... eller kanske inte!

    Tjejer tänder ju generellt inte på det fysiska lika mycket som män, utan bygger oftast upp en attraktion genom att lära känna personen. Det är något jag lärt mig med åren och som du kanske kan ta med dig innan du starta nästa dumma tråd här inne ;)


    Så är det!
  • riboflavin

    Även om jag nog fungerar lite mer som en man i och med att jag är väldigt visuell så blir enskilda kroppsdelar alldeles för opersonligt för min del. Så, nej, den känslan har aldrig infunnit sig.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Q)

    Nej. Inget alternativ passar.

    Det har sagts tidigare:
    Ingen tjej/kvinna, inte jag och ingen annan, vill vara med en kuk.
    Jag kan aldrig någonsin bli sugen på en kuk. Det är alltid en kille/man som jag blir sugen på.

    Detta är världens enklaste att förstå, så grundläggande och så solklart.
    Hur kan det komma sig att det finns manliga hjärnor som inte klarar av att fatta detta???

    Män som är fixerade vid sin egen kuk, eller allmänt kukfixerade, är bara så patetiska att det är extremt avtändande.

  • Anonym (Nina)

    Varför fanns det inget ?nej? alternativ :(. Gör om och gör rätt för att kunna få ett nyanserat svar på din ja och nej fråga.

  • Pentra

    Nej, aldrig. ... Det de har för sig i porrfilmen; det som jag gillar och tänder på; ger mig vinkar, fantasier och längtan gällande vad jag vill göra och uppleva tillsammans med min partner. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (Minelli)

    Det måste väl vara lite mer än en kuk på en man. Det finns dildon annars.

  • Anonym (Kvinna)

    Yes, se ffa porr för att se kukar och sugning.

    Gillar det

  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-10-20 09:26:47 följande:

    Yes, se ffa porr för att se kukar och sugning.

    Gillar det


    Ja, helt ärlig så kan synen av en stenhård åderpåle setta igång fantasin ibland.
  • Anonym (Ebba)

    Ja det händer att jag gör det, men det är mycket beroende på hur filmen är, och hur penisen är. Mycket av de amerikanska filmerna går bort då de känns så väldigt fejkade, samtidigt som killarna nästan alltid har mutilerade (omskurna) penisar, vilket är asfult i mitt tycke.

  • Anonym (Undrar ifall)
    Anonym (Ebba) skrev 2018-10-21 09:08:51 följande:

    Ja det händer att jag gör det, men det är mycket beroende på hur filmen är, och hur penisen är. Mycket av de amerikanska filmerna går bort då de känns så väldigt fejkade, samtidigt som killarna nästan alltid har mutilerade (omskurna) penisar, vilket är asfult i mitt tycke.


    Det är  sant att det är fejk i porrfilmer, och sexiga är de inte heller. En nyfiken fråga : Är det i ditt tycke bara fult om han är omskuren eller ser du det också som fult om man har naturligt kort hud o råkar likna en som är omskuren ?
Svar på tråden Kvinnor - kukar i porrfilm