Inlägg från: Anonym (Solsken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Solsken)

    Solskenshistoria om neg gravtest som blivit pos?

    Ja som rubriken lyder.

    Igår fick jag ett väldigt fins pos på alla tester. Då va jag på äl+9 (bim-12)

    Men idag när jag testade aå känns det helt blankt ev utsmetad. Vad tror ni? Tid finns ju men då borde det varit neg redan igår eftersom jag äär på bim-11 äl+9 sä har jag inte gett upp helt me oroar mig. Slänger in gårdagens och dagen bild. Gårdagens uppe och dagens i kommentarer

  • Svar på tråden Solskenshistoria om neg gravtest som blivit pos?
  • Anonym (Solsken)

    Tack båda två för svar! Jag visste ju att ni skulle svara vänta och det är ju det mest logiska.. men det absolut tråkigaste också. Hahaha

  • Anonym (Solsken)

    Fick detta idag på äl10.. hoppet ute? :(

  • Anonym (Solsken)

    För att mobilkameran inte alltid får det att fastna på bild så som man ser irl. Bilden blir liksom för ljus ibland ..


    Anonym (S) skrev 2018-10-22 17:05:01 följande:

    Jag tyckte det såg ut som två streck men när du redigerar så blir jag tveksam. Förstår inte varför folk redigerar, ögonen blir ju bara lurade. Ta ett digitalt test istället där det står antingen gravid eller inte gravid


  • Anonym (Solsken)

    Plussade med dom andra barnen så tidigt och tester har jag äverflöd av, säkert ett par hundra så det är inga problem :)


    Anonym (S) skrev 2018-10-22 17:07:13 följande:

    Såg nu att du bara är på bim-6 dessutom, vänta 4-5 dagar tills du testar igen. Det är bara slöseri med pengar att testa nu och dessutom går det inte att tolka testen så tidigt


  • Anonym (Solsken)

    Tack för svar och lite förståelse :) ett år nu så börjar bli träligt.. har ett digitalt också men det sparar jag till bim..


    Anonym (S) skrev 2018-10-22 17:14:28 följande:

    Ja men dina test är ju svårtolkade nu, ena ser pos ut och andra neg så bästa är väl att försöka ha is i magen så man slipper bli tokig på att analysera vet hur det är men jag testade med cb digitala så att man kunde få det svart på vitt. Tror man kan testa med det från bim-4


  • Anonym (Solsken)

    Okej tack för tips! Tar ältest varje månad från dag 7 efter mens ungefär till full stegring så lär inte ha missats ändå..


    Anonym (S) skrev 2018-10-22 19:35:58 följande:

    Okej ja jag förstår..jag blev gravid direkt när jag började med den digitala ägglossningstestet som visar 4 fertila dagar. Trodde jag hade koll på äl men det hade jag visst inte. Första grav slutade i ma, två månader senare var jag gravid igen tack vare samma ältest!! Det kostar en slant men för oss var det värt det! Bra att den visade två dagar innan ägglossning också så hade man alltid maximal chans


  • Anonym (Solsken)

    Hahaha tydligen! Eller ja både du och jag :D

    Tack för din tid och ditt öga!


    Anonym (Moy) skrev 2018-10-22 20:08:17 följande:

    Alltså är det bara jag som ser två tydliga streck på alla bilder?


  • Anonym (Solsken)

    Tack för input! <3


    fritil9 skrev 2018-10-22 23:10:40 följande:

    Och jag! Solklara plus skulle jag säga, speciellt såhär tidigt!


Svar på tråden Solskenshistoria om neg gravtest som blivit pos?