• Anonym (Nina)

    Totalt kall och förändrad

    Min kille gjorde slut och gick från den jag kände till totalt kall och förändrad

    Nån jag inte känner igen från en dag till en annan

    Hur är det möjligt efter åtta år tillsammans att bara på en dag bli sån

    Inget hade hänt eller förändrats i vårt liv.

  • Svar på tråden Totalt kall och förändrad
  • Anonym (Nina)
    Anonym (nej) skrev 2018-10-21 13:11:41 följande:

    Nej, du ska förstås inte låtsas någonting, däremot acceptera att det ni hade nog är över. Att sluta älska någon tar lång tid men du får göra det på din kammare utan att ditt ex får reda på det.

    Att göra honom svartsjuk fungerar inte heller, det är sådana minnen man inte vill ha två år senare- teater och fejk, han vet att du vill ha honom och om han ändrar sig kommer han söka upp dig.


    Varför ska jag bara acceptera allt hans beteende utan Vidare och bara ge upp för att han gjort det?! Han kanske ändrar sig
  • Anonym (Nina)
    Anonym (nej) skrev 2018-10-21 13:11:41 följande:

    Nej, du ska förstås inte låtsas någonting, däremot acceptera att det ni hade nog är över. Att sluta älska någon tar lång tid men du får göra det på din kammare utan att ditt ex får reda på det.

    Att göra honom svartsjuk fungerar inte heller, det är sådana minnen man inte vill ha två år senare- teater och fejk, han vet att du vill ha honom och om han ändrar sig kommer han söka upp dig.


    Vem vill inte ha såna minnen? Jag eller han?
  • Anonym (Nina)
    Anonym (nej) skrev 2018-10-21 13:11:41 följande:

    Nej, du ska förstås inte låtsas någonting, däremot acceptera att det ni hade nog är över. Att sluta älska någon tar lång tid men du får göra det på din kammare utan att ditt ex får reda på det.

    Att göra honom svartsjuk fungerar inte heller, det är sådana minnen man inte vill ha två år senare- teater och fejk, han vet att du vill ha honom och om han ändrar sig kommer han söka upp dig.


    Vem vill inte ha såna minnen? Jag eller han?
  • Anonym (Nina)
    Anonym (nej) skrev 2018-10-21 13:11:41 följande:

    Nej, du ska förstås inte låtsas någonting, däremot acceptera att det ni hade nog är över. Att sluta älska någon tar lång tid men du får göra det på din kammare utan att ditt ex får reda på det.

    Att göra honom svartsjuk fungerar inte heller, det är sådana minnen man inte vill ha två år senare- teater och fejk, han vet att du vill ha honom och om han ändrar sig kommer han söka upp dig.


    Vem vill inte ha såna minnen? Jag eller han?
  • Anonym (Nina)
    Anonym (nej) skrev 2018-10-21 13:11:41 följande:

    Nej, du ska förstås inte låtsas någonting, däremot acceptera att det ni hade nog är över. Att sluta älska någon tar lång tid men du får göra det på din kammare utan att ditt ex får reda på det.

    Att göra honom svartsjuk fungerar inte heller, det är sådana minnen man inte vill ha två år senare- teater och fejk, han vet att du vill ha honom och om han ändrar sig kommer han söka upp dig.


    Vem vill inte ha såna minnen? Jag eller han?
  • Anonym (ja)
    Anonym (S) skrev 2018-10-21 03:28:00 följande:

    Han hade väl kommit fram till att han ville göra slut av en eller annan anledning. Att han då blev kall och som förbytt tror jag inte är ett helt ovanligt (om än oschysst) sätt att hantera det för att liksom distansera sig och göra det mer definitivt, eftersom det säkert inte är lätt för honom att göra detta med tanke på de känslor och minnen som finns mellan er efter åtta år tillsammans. Då lämnar han inget utrymme för tårar, ältande och bedjande om att fortsätta försöka för det skulle säkert vara jobbigt för honom och kanske också svårt att stå emot då han mycket väl kan ha en del tvivel om huruvida han gör rätt, även om han vill bryta upp.


    håller med.
  • Anonym (ja)
    Anonym (M) skrev 2018-10-21 06:44:47 följande:
    I tråd efter tråd fortsätter du att sprida din kategoriska dynga. Kvinnor är då, män är så...och alltid könsfokus.
    håller med. Kategorisk dynga, haha! :D
  • Anonym (nej)
    Anonym (Nina) skrev 2018-10-21 13:20:04 följande:
    Vem vill inte ha såna minnen? Jag eller han?
    Du vill inte ha minnen av dig själv där du springer runt och är desperat efter uppmärksamhet av någon som valde bort dig. Du ska möta honom på gatan och ha kvar självrespekten, inte att du var helt döv och blind för vad han faktiskt sa, dvs att han har gjort slut, gått vidare.

    Det är tydligt att han måste vara iskall nu eftersom du är så kär fortfarande. Det är vidrigt att bli lämnad, det är fruktansvärt ensamt och orättvist och vi är många som varit där du är nu MEN du kan inte tvinga någon att älska dig, är känslorna slut så är dom, det finns ingenting du kan göra nu mer än att gå vidare.
  • Anonym (Nina)
    Anonym (nej) skrev 2018-10-21 13:25:20 följande:

    Du vill inte ha minnen av dig själv där du springer runt och är desperat efter uppmärksamhet av någon som valde bort dig. Du ska möta honom på gatan och ha kvar självrespekten, inte att du var helt döv och blind för vad han faktiskt sa, dvs att han har gjort slut, gått vidare.

    Det är tydligt att han måste vara iskall nu eftersom du är så kär fortfarande. Det är vidrigt att bli lämnad, det är fruktansvärt ensamt och orättvist och vi är många som varit där du är nu MEN du kan inte tvinga någon att älska dig, är känslorna slut så är dom, det finns ingenting du kan göra nu mer än att gå vidare.


    Tror han kommer tillbaka

    Han är bara, förvirrad
  • Anonym (Nina)

    Känslorna kan inte bara ta slut från att kvällen innan varit underbart

    Kan han fått något hjärnfel?!

Svar på tråden Totalt kall och förändrad