• Svar på tråden Bf Juli 2019
  • Aelden

    Jag har :) vi är så glada jag och killen. Detta var inte alls planerart då vi pratade två veckor innan om att vi inte ville skaffa barn alls! Sådan häftig känsla och vi svävar på moln <3

  • Jilo
    Jsv17 skrev 2018-11-01 10:23:22 följande:

    Det blev en kortvarig gravidlycka för oss den här gången, inatt började blöda kraftigt och fick dessutom väldigt ont på vänster sida, bm skickade mig direkt till gynakuten där man mätte hcg i blodet till 10.... som tur är såg det inte ut att vara ett utomkveds vilket de fruktade först, kroppen verkar ha tagit hand om det själv fint och vi kan försöka igen så fort det går. När förloppet blev som det blev är jag mest lättad att det ?bara? är ett missfall och inte ett utomkveds... Lycka till till alla er andra, hoppas på många fina juli-bebisar <3


    Åååhhh :(((( Beklagar, fy så tråkigt!
  • Majdana

    Plussade igår, enligt app och bm så är jag i v.6 eller 5+2, bf 2 juli Hjärta
    Har en hel del molande värk i magen men förhoppningsvis bara växtvärk... Börjat känna ett svagt illamående och kissar vad som känns som hela tiden.. Tyst Har inte ont i brösten men känns som att jag kan känna att de växer? konstig känsla.. 

    Är 23år och detta blir förhoppningsvis mitt första barn Hjärta

  • Jsv17
    Jilo skrev 2018-11-01 13:23:36 följande:

    Åååhhh :(((( Beklagar, fy så tråkigt!


    Ja, men skönt att det hände tidigt och att kroppen tagit hand om det själv, haft ett MA tidigare som slutade med skrapning så i jämförelse med det var det här en lättnad, men givetvis sorgligt. Jag får gosa lite extra med min fina lilla kille så känns det bättre, vi får försöka igen så fort det går, så hoppas vi tar sig på direkten så får vi en liten sommarbebis ändå, lite senare bara
    Ettan 9-12-17
  • Kira369

    Hejhej, plussade i tisdags och har bf 5/7. Har en son som blir 2 i mars. Kul att hitta fler som har bf i juli ????

  • Albis

    Halloj! Plussade idag bim-4 och enligt app är bf 15 juli. Är 25, fyller 26 imorgon (bästa födelsedagspresenten!!) och är vårt första barn om allt går som det ska ????. Tror knappt det är sant, har plågsam endometrios och var inställd på att detta skulle ta lång tid. Har rätt ont, som hugg, i magen och sååå ömma, stenhårda bröst. Är så lyckliga! Förstår att första vul borde kunna göras vecka 6-7, ska skriva några mödravård nästa vecka. Någon annan Stockholms-bo här?

    Stort grattis till er alla andra????

  • närkommertrean
    Albis skrev 2018-11-02 15:59:31 följande:

    Halloj! Plussade idag bim-4 och enligt app är bf 15 juli. Är 25, fyller 26 imorgon (bästa födelsedagspresenten!!) och är vårt första barn om allt går som det ska ????. Tror knappt det är sant, har plågsam endometrios och var inställd på att detta skulle ta lång tid. Har rätt ont, som hugg, i magen och sååå ömma, stenhårda bröst. Är så lyckliga! Förstår att första vul borde kunna göras vecka 6-7, ska skriva några mödravård nästa vecka. Någon annan Stockholms-bo här?

    Stort grattis till er alla andra????


    Grattis! Jag bor också i Stockholm. :) Vänta till v 8 med vul för då kommer du säkert se ett hjärta slå om allt går som det ska. Innan dess kan det vara svårt att se hjärtat, t ex beroende på hur bra ul-maskinen är, och det skapar bara onödig oro. Tidiga vul brukar man dock få bekosta själv, ibland även göra privat, om det inte finns någon medicinsk orsak. I Stockholm får dock alla som vill göra kub-ul i v 13-14.
  • Albis
    närkommertrean skrev 2018-11-02 16:08:42 följande:

    Grattis! Jag bor också i Stockholm. :) Vänta till v 8 med vul för då kommer du säkert se ett hjärta slå om allt går som det ska. Innan dess kan det vara svårt att se hjärtat, t ex beroende på hur bra ul-maskinen är, och det skapar bara onödig oro. Tidiga vul brukar man dock få bekosta själv, ibland även göra privat, om det inte finns någon medicinsk orsak. I Stockholm får dock alla som vill göra kub-ul i v 13-14.


    Toppen, tack snälla för info :)
  • Teresee

    Appen säger v 5 (4+1) BF 10 juli! Det är fortfarande helt overkligt men vi är så lyckliga <3

    Har ?mensvärk? och konstig åksjukeillamående och väääldigt trött. Inget i brösten. Längtar så tills man får dela nyheten med nära och kära!

Svar på tråden Bf Juli 2019