• Anonym (Förtvivlad)

    Pinsamt meddelande

    Jag uppskattar all vänlighet och kloka svar, jag är mer än tillräckligt båda ledsen och har ångest.

    Jag jobbar i ett ställe där min man jobbade förut fast under annan grupp än vad jag jobbar med nu. Från dag 1 jag träffade hans chef ( innan jag fick jobbet i samma ställe) blev jag små förälskad av honom men naturligtvis lät det hela bara stanna för mig själv.

    För ett par månader sedan så började jag skicka några anonyma kärleks meddelande till honom, en liksom en väg kommunikation utan att presentera mig eller låta honom skriva ett svar. Efter ett tag skaffat jag en kontant nummer och skickade meddelande från detta nummer, nu inget svar från honom. Igår skrev jag till honom att jag tror han vet vem jag är och så får han chansen att säga ifrån sig och så slutar jag m mina meddelande, inget svar heller. Idag på eftermiddag skickade jag ett meddelande att jag saknar hoom från den komvik nummer, och efter det byte jag till mitt riktiga simkort. Efter några minuter fick jas sms från honom där han svarade att troligtvis och förhoppingvis är fel skickade meddelande till honom, alltså han skickade svaret till min riktiga nummer. Oj vad jag kom på mig hur korkat jag har varit och oj vilken ångest om hur ska jag hantera hela skiten.

    Feg eller vad man kallar det herättar jag inte för min man, men problemet är att jag se honom varenda dag! Det är sant att jag känner mig kär när jag se honom och att jag trodde lite anonym flört skadar inte, men tanken var inte att han förstå vem jag är, pinsamt

    Hur tycker ni ska jag hantera siruationen?

    Tack

  • Svar på tråden Pinsamt meddelande
  • Anonym (du är fortf anonym)
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2018-11-01 15:57:31 följande:

    Jad lsåg honom idag väldigt kort, pch vi hejade till varandra som vanligt och inget mer. Hoppas hoppas hoppas det är så som du säger, att det är från andra nummer han har fått och onte mitt riktiga! Tur att jag är bort från jobbet i två veckor nu! Suck


    Prova att smsa typ din väninna eller något (om hon har en iPhone) från båda simkort och kolla. 

  • Anonym (Patetisk)
    Anonym (Jisses) skrev 2018-11-01 10:35:17 följande:

    "Det är sant att jag känner mig kär när jag se honom och att jag trodde lite anonym flört skadar inte, men tanken var inte att han förstå vem jag är, pinsamt"

    Pinsamt är bara förnamnet....Och det är inte anonym flört du sysslat med, det är anonyma trakasserier. 


    Verkligen! Sök hjälp patetiska människa. Skilj dig!!!
  • rezareza

    jag tycker av mina erfarenheter att du först o främst innan förstöra en människas liv genom att såra personen säga det till din man att du inte ha känslor för honom, att bli utbytet är det värsta som kan hända en människa. Ha lite samvete bara, det är du gör är helt korkat.

  • Anonym (du är fortf anonym)
    Anonym (du är fortf anonym) skrev 2018-11-01 17:00:33 följande:
    Prova att smsa typ din väninna eller något (om hon har en iPhone) från båda simkort och kolla. 
    Menade givetvis tvärtom, att hon skulle smsa dig till ditt nummer fast du hade Comviq-simkortet i. 
  • Anonym (du är fortf anonym)

    Men va inte så hårda mot TS, hon är ju förtvivlad. Va inte så dömande. Fan vad taskiga ni är. 

    Sen att hon agerar på sina känslor för en annan man när hon har en sambo är väl inte optimalt, men lite medkänsla får ni väl ha.

    Alla har ju haft nån jobbcrush nån gång.

  • Anonym (WR)
    Anonym (du är fortf anonym) skrev 2018-11-01 22:24:55 följande:

    Men va inte så hårda mot TS, hon är ju förtvivlad. Va inte så dömande. Fan vad taskiga ni är. 

    Sen att hon agerar på sina känslor för en annan man när hon har en sambo är väl inte optimalt, men lite medkänsla får ni väl ha.

    Alla har ju haft nån jobbcrush nån gång.


    Att TS betett sig som en creepy stalker är inget som du reflekterat över?
    Vem som helst kan ha en jobbcrush men man behöver inte agera såhär extremt.
  • Anonym (simsam)

    Herregud vad pinsamt. Jag hade inte kunnat vara kvar på den arbetsplatsen..

  • Anonym (Förtvivlad)

    Men det gör jag, och är ganska nöjd faktiskt!

    Nu har saker o ting lungnat ner sig ett skvätt. Jag jobbar mycket och han med i två olika håll! men några skunder långa blickar då och då när vi springer förbi varann gör mig fortfarande hopp fullt att kanske jag lyckad med det jag vill till slut ????=79184271][quote-nick]Anonym (simsam) skrev 2018-11-02 08:44:31 följande:[/quote-nick]

    Herregud vad pinsamt. Jag hade inte kunnat vara kvar på den arbetsplatsen..

    [/quote]

  • Anonym (sorry for you)
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2019-02-19 19:41:51 följande:

    Men det gör jag, och är ganska nöjd faktiskt!

    Nu har saker o ting lungnat ner sig ett skvätt. Jag jobbar mycket och han med i två olika håll! men några skunder långa blickar då och då när vi springer förbi varann gör mig fortfarande hopp fullt att kanske jag lyckad med det jag vill till slut ????=79184271][quote-nick]Anonym (simsam) skrev 2018-11-02 08:44:31 följande:[/quote-nick]

    Herregud vad pinsamt. Jag hade inte kunnat vara kvar på den arbetsplatsen..

    [/quote]


    exakt vad är det du vill till slut?
  • Anonym (Förtvivlad)

    Att vi pratar m varandra, det blir mer rätt det, då har jag en anledning att berätta för min man också


    Anonym (sorry for you) skrev 2019-02-19 19:49:17 följande:

    exakt vad är det du vill till slut?


  • Fiona M
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2019-02-19 20:25:48 följande:

    Att vi pratar m varandra, det blir mer rätt det, då har jag en anledning att berätta för min man också


    Vad vill du med chefen och vad vill du med din man?
Svar på tråden Pinsamt meddelande