• Anonym (1-0)

    Finns det kvinnor som tänder på messnälla män?

    Ja som titeln lyder, finns det kvinnor som tänder på messnälla män, som jag själv är? Det finns ju män som tänder på undergivna blyga kvinnor, men finns det tvärtom?

    Och då menar jag inte i något rollspel i form av bsdm eller något liknande utan att mannen är på det sättet hela tiden, och att hon hela tiden är dominant och bestämmande, men att hon trivs med detta. Lite som en matte till en hund.

  • Svar på tråden Finns det kvinnor som tänder på messnälla män?
  • Anonym (1-0)
    Anonym (allis) skrev 2018-11-03 14:09:27 följande:

    En snäll man vill jag ha. Men inte en som är en sådan som jag hela tiden måste säga till vad han ska göra. Kan du inte tänka själv? Ska man verkligen behöva bossa och tjata om disk och tvätt och städ?


    Men om hon är dominant och bestämmande så kommer hon styra så att jag sköter disk och tvätt och sånt.
  • Anonym (1-0)
    Anonym (allis) skrev 2018-11-03 14:09:27 följande:

    En snäll man vill jag ha. Men inte en som är en sådan som jag hela tiden måste säga till vad han ska göra. Kan du inte tänka själv? Ska man verkligen behöva bossa och tjata om disk och tvätt och städ?


    Och om du är dominant och säger så att "ska man verkligen behöva bossa och tjata om det...!" så kommer jag lyda det.
  • Anonym (1-0)
    syntharen skrev 2018-11-03 16:19:25 följande:

    Snälla män gillar jag, och hellre mesig än nån jädra macho. Men han får ju gärna ha lite egna tankar och ideer och inte bara låta sig bli överkörd hela tiden. Men jag gillar att bestämma så en snäll man som låter mig göra det tänder jag på


    Vad roligt att höra att någon gillar det Glad "Synd" att du är gift (men roligt för dig förstås! Glad), annars kanske vi hade kunnat höras av!
  • Anonym (allis)
    Anonym (1-0) skrev 2018-11-03 20:19:11 följande:
    Men om hon är dominant och bestämmande så kommer hon styra så att jag sköter disk och tvätt och sånt.
    Anonym (1-0) skrev 2018-11-03 20:20:14 följande:
    Och om du är dominant och säger så att "ska man verkligen behöva bossa och tjata om det...!" så kommer jag lyda det.

    Sorry, men nej tack. Vill inte behöva tala om för en vuxen karl vad som ska göras, han ska kunna sköta det ändå.
  • Anonym (Puss)

    Åh definitivt! Det du beskrivet kallas 24/7 inom bdsm och TPE (total power excange) och female led relationship. Jag älskar det och vill leva så då det är en livsstil. Det tryggaste och bästa som finns! Puss på dig din sötnos!

  • Anonym (Puss)

    Det du ska göra nu anonym 1-0 är att skapa ett konto på Darkside där du beskriver dig själv utförligt. Svara på intervjufrågorna, även om utseende, skriv in en profiltext, fyll i under "kinks" om vad du tänder på, eller drömmer om och hur du vill leva. Lägg helst upp minst ett foto i galleriet föreställande dig själv. Kalla ditt användarnamn för 1-0. Sedan ska du kontakta Eternalheart där inne. Någon är ledig!

  • Anonym (1-0)
    Anonym (Puss) skrev 2018-11-03 23:37:42 följande:

    Det du ska göra nu anonym 1-0 är att skapa ett konto på Darkside där du beskriver dig själv utförligt. Svara på intervjufrågorna, även om utseende, skriv in en profiltext, fyll i under "kinks" om vad du tänder på, eller drömmer om och hur du vill leva. Lägg helst upp minst ett foto i galleriet föreställande dig själv. Kalla ditt användarnamn för 1-0. Sedan ska du kontakta Eternalheart där inne. Någon är ledig!


    Åh spännande, verkar vara som en ny värld. Jja det ska jag fundera på! Jag är ju inte så mycket för bdsm och den stilen dock, utan mer personlighetsmässigt i en relation och hur rollerna är fördelade, och hur jag själva inte är den dominanta typen. Jag ska skapa en användare och ta mig en liten kik senare :) 
  • Anonym (1-0)
    Anonym (allis) skrev 2018-11-03 23:25:29 följande:
    Anonym (1-0) skrev 2018-11-03 20:20:14 följande:
    Och om du är dominant och säger så att "ska man verkligen behöva bossa och tjata om det...!" så kommer jag lyda det.

    Sorry, men nej tack. Vill inte behöva tala om för en vuxen karl vad som ska göras, han ska kunna sköta det ändå.
    Det jag menade var att jag skulle i så fall lyda det du sa, så jag skulle sköta det, bara du sa till mig på ett dominant sätt och hade den personligheten.
  • Anonym (1-0)
    Anonym (Puss) skrev 2018-11-03 23:37:42 följande:

    Det du ska göra nu anonym 1-0 är att skapa ett konto på Darkside där du beskriver dig själv utförligt. Svara på intervjufrågorna, även om utseende, skriv in en profiltext, fyll i under "kinks" om vad du tänder på, eller drömmer om och hur du vill leva. Lägg helst upp minst ett foto i galleriet föreställande dig själv. Kalla ditt användarnamn för 1-0. Sedan ska du kontakta Eternalheart där inne. Någon är ledig!


    Det gick inte att gå in på din profil där:
    Medlemmen har valt att enbart visa sin sida för personer som varit medlemmar en längre tid (minst en månad).
  • Anonym (Puss)
    Anonym (1-0) skrev 2018-11-04 12:39:51 följande:

    Det gick inte att gå in på din profil där:

    Medlemmen har valt att enbart visa sin sida för personer som varit medlemmar en längre tid (minst en månad).


    Hoppsan! Får ändra inställningarna då tillfälligt Hade glömt bort hur strikt man kan vara med sina krav och önskemål...
  • Anonym (1-0)
    Anonym (Puss) skrev 2018-11-04 20:35:03 följande:
    Hoppsan! Får ändra inställningarna då tillfälligt Hade glömt bort hur strikt man kan vara med sina krav och önskemål...
    Aha! Skrattande Men nu skulle jag gå in på dig, men den kräver att jag har en utförlig presentation också. Hmm det var inte det lättaste. Obestämd
  • Anonym (Nej)

    Jag har bara haft relationer med snälla och försiktiga män, är lite styrande i min personlighet, men ingen domina precis. Det viktiga är att du hittar en snäll och varm kvinna som inte kör över dig, hon ska uppskatta att att du är snäll och vara bra på att läsa av dig.

  • Anonym (Puss)
    Anonym (1-0) skrev 2018-11-04 21:58:08 följande:

    Aha!  Men nu skulle jag gå in på dig, men den kräver att jag har en utförlig presentation också. Hmm det var inte det lättaste. 


    Ja. Det kravet finns kvar. Och skriv så ärligt du kan om dig själv så att rätt bedömning kan göras. :)
  • Anonym (1-0)
    Anonym (Puss) skrev 2018-11-04 22:29:55 följande:
    Ja. Det kravet finns kvar. Och skriv så ärligt du kan om dig själv så att rätt bedömning kan göras. :)
    Hej! Har inte haft tid att skriva en presentation ännu! Men hoppas jag får tid snart! :)
Svar på tråden Finns det kvinnor som tänder på messnälla män?