• Anonym (Sugen)

    Vill ligga med gift man!

    Varför vill jag det? Jo, jag får inte det jag behöver hemma och att ligga med en upptagen man som inte heller vill riskera sitt förhållande är ju perfekt. Alltså ingen risk för att någon kommer skvallra.

    /Kåt kvinna

  • Svar på tråden Vill ligga med gift man!
  • Anonym (Sugen)

    Han vill inte ha öppet förhållande och inga barn är inblandade då jag inte kan få barn dessvärre.

  • Anonym (Sugen)
    Cunnilingus18 skrev 2018-11-08 08:51:33 följande:

    Ja det är väl kanske mindre riskfyllt än att träffa en singelkille iallafall. Så förstår hur du tänker, blir mer på samma vilkor, då ni har lika mycket att förlora eller att vinna..


    Exakt så!!
  • Anonym (Om du vill)

    Jag skulle kunna tänka mig att ligga med en gift kvinna, men har aldrig tagit steget och för att försöka träffa någon annan. Hänger inte på datingsidor så vet inte hur jag ska göra ????

  • Cunnilingus18
    Anonym (Om du vill) skrev 2018-11-08 22:14:20 följande:

    Jag skulle kunna tänka mig att ligga med en gift kvinna, men har aldrig tagit steget och för att försöka träffa någon annan. Hänger inte på datingsidor så vet inte hur jag ska göra ????


    Finns väl många här som säkert är intresserade?
  • Anonym (Sugen)
    Rumpfixerad skrev 2018-11-08 22:37:20 följande:

    Ses? Hör av dig till mig.


    Har ingen runpfixering så No ;)
  • Anonym (Sugen)
    Anonym (yes) skrev 2018-11-07 21:50:10 följande:

    Perfekt OM man inte har något emot att bedra sin man och delta i att bedra en annan kvinna. Men det förmodar jag att du inte har?


    De har jag inte nåt emot, bara köttsliga lustar och sen Go home!!
  • Anonym (Sugen)
    Anonym (yes) skrev 2018-11-07 22:03:03 följande:

    Ja, det är väl gällande slogan 2018 ... UNNA DIG... vad det betyder för någon annan finns inte med i ekvationen... va? Ska man behöva tänka på andra oxå, wtf??? 

    Men i ärlighetens namn kan man iof tycka att det är ganska egoistisk att färvänta sig att ens partner ska leva utan sex bara för att man själv inte vill eller kan. Men det finns ju klart bättre sätt att lösa såna problem än att springa ut och knulla första bästa som dyker upp.


    Förslag på de tack?
  • Anonym (Sugen)
    Anonym (yes) skrev 2018-11-07 22:03:03 följande:

    Ja, det är väl gällande slogan 2018 ... UNNA DIG... vad det betyder för någon annan finns inte med i ekvationen... va? Ska man behöva tänka på andra oxå, wtf??? 

    Men i ärlighetens namn kan man iof tycka att det är ganska egoistisk att färvänta sig att ens partner ska leva utan sex bara för att man själv inte vill eller kan. Men det finns ju klart bättre sätt att lösa såna problem än att springa ut och knulla första bästa som dyker upp.


    Förslag på de tack?
  • Anonym (felix)
    Anonym (Sugen) skrev 2018-11-07 08:50:53 följande:

    Varför vill jag det? Jo, jag får inte det jag behöver hemma och att ligga med en upptagen man som inte heller vill riskera sitt förhållande är ju perfekt. Alltså ingen risk för att någon kommer skvallra.

    /Kåt kvinna


    Tycker att riskanalysen är lite felaktig. En gift man har normalt ingen intresse i att skvallra men den har ju en singel som bara önskar sex heller inte. En gift man har ju dock en personlig övervakare som är expert i att genomskåda ändrat beteende hos mannen. Denne övervakare kan vara listig när det gäller att finna orsaken till detta ändrade beteende. Och därefter ha personlig intresse i att skvallra till din man, om orsaken kommer fram. Så en singel som bara önskar sex är ett betydligt bättre val för riskminimering.
  • Cunnilingus18
    Anonym (Sugen) skrev 2018-11-09 21:56:35 följande:

    Förslag på de tack?


    Han är inte intresserad av swing och klubb? Kan förstå din frustration. Det ligger inte i vår natur att ha samma partner hela livet. Det är ju bara att kolla hur det är i samhället idag ;)
  • NHult
    Anonym (Sugen) skrev 2018-11-07 08:50:53 följande:

    Varför vill jag det? Jo, jag får inte det jag behöver hemma och att ligga med en upptagen man som inte heller vill riskera sitt förhållande är ju perfekt. Alltså ingen risk för att någon kommer skvallra.

    /Kåt kvinna


    Det låter som en fantastisk plan, Hade en sådan KK en gång för många år sedan tyvärr rann det ut i sanden pga av flytt osv. Skulle kunna tänka mig samma sak igen, hög sexkvalite och vikten av anonymitet och försiktighet Obestämd lite då och då
    Bloggar lite här på FL
  • Anonym (Anonym)

    Älskar du din man? Vad är det som gör att du stannar kvar hos honom?


    Har ni det bra och roligt tillsammans ibland? Är det bara sex du saknar?


    Tänker du stanna kvar i förhållandet resten av livet, samtidigt som du har en älskare ett par gånger i veckan? Hur kommer det kännas i längden att leva med den lögnen?


    Hur tror du älskarens fru kommer att känna för dig, när hon får veta?


    Tycker att det är så jävla äckligt med otrohet, lögner och svek. Att ljuga för den som står en närmast. Bättre att lämna ett dåligt förhållande.


     

  • Enikk
    Anonym (Sugen) skrev 2018-11-08 21:59:59 följande:

    Han vill inte ha öppet förhållande och inga barn är inblandade då jag inte kan få barn dessvärre.


    Du får gärna skriva pm till mig!
  • Anonym (Anonym)
    Enikk skrev 2018-11-14 14:08:14 följande:
    Du får gärna skriva pm till mig!
    Familjeliv har blivit en otrohetssajt. Jag kräks.
  • Anonym (Ka)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-11-14 15:09:00 följande:
    Familjeliv har blivit en otrohetssajt. Jag kräks.
    Håller med..Är detta familjeliv Irl 2018 ?
Svar på tråden Vill ligga med gift man!