• Irie

    CB digital visade 2-3 sedan 1-2 två dagar senare

    Tog ett CB digital i lördags på morgonurin, visade då 2-3 veckor, i går eftermiddag tog jag ett till så hag inte har några symptom, då visade den 1-2 veckor. Alltså 2 dagar efter den slog om till 2-3 veckor. I går var det 14 dagar sen äl så 4+1 då. När kommer blödningen i gång ? Är det när hcg är nere på 0? Har inte haft någon blödning eller ens färgad flytning ännu. Bara inga symprom på gravidtet. Står ju att fär att veckorna ska visa rätt ska morgonurin anvödnas men känns ju som att det inte ska kunna bli så fel pga av det. Plussade första gången förra onsdagen nämligen. Någon som varit med om liknande ? Blev det missfall och i sågfall hur lång tid tog der innan blödningen kom?

  • Svar på tråden CB digital visade 2-3 sedan 1-2 två dagar senare
  • Mikeybe

    Behöver inte vara missfall. Jag gick från +3 till 2-3 men nu sitter jag här i v.30. Veckoindikatorn är inte så säker dessutom kan urinen varit mer utspädd 2a gången.

  • Irie

    Hur många dagar var det i mellan testen om du minns ? Och var var det en annan tid på dagen ?

  • Irie
    Mikeybe skrev 2018-11-13 09:45:28 följande:

    Behöver inte vara missfall. Jag gick från +3 till 2-3 men nu sitter jag här i v.30. Veckoindikatorn är inte så säker dessutom kan urinen varit mer utspädd 2a gången.


  • Mikeybe

    Jag kommer inte ihåg riktigt, men det va under flera dagar. Tror det va närmare en vecka tills det slog om till +3 igen.


    Irie skrev 2018-11-13 09:56:37 följande:

    Hur många dagar var det i mellan testen om du minns ? Och var var det en annan tid på dagen ?


  • Irie

    Tog ett test till idag 2 dagar sedan det minskade. Nu hade jag hållt mig i 6h och fick då 2-3 veckor igen.. onte ett ändå symptom så vi får se vart detta leder...

  • lillainna

    Antingen tar du ett med morgon urin eller så slutar du testa.. Du oroar upp dig i onödan.. Ring bm och rådfråga dom om du är osäker så får du även en tid för inskrivning. Och grattis :)

  • Mikeybe

    Jag hade inte heller några symtom så tidigt, knappt haft några på hela graviditeten.


    Irie skrev 2018-11-14 22:24:57 följande:

    Tog ett test till idag 2 dagar sedan det minskade. Nu hade jag hållt mig i 6h och fick då 2-3 veckor igen.. onte ett ändå symptom så vi får se vart detta leder...


Svar på tråden CB digital visade 2-3 sedan 1-2 två dagar senare