Inlägg från: Anonym (Freddiemannen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Freddiemannen)

    Trekant

    Men hur kul är det för honom när han vet att den där tjejen enbart delar säng med dem för att få pengar, och egentligen är helt ointresserad och totalt okåt?

  • Anonym (Freddiemannen)

    Det är svårt att hitta extra tjejer till trekant eftersom efterfrågan är oerhört mkt större än tillgången. Tvärtom så är det busenkelt att hitta en extra man, men få pojkvänner/makar är intresserade av att dela sin kvinna med andra män. En extra tjej är ju någon som båda kan njuta av (vanligtvis), medans en extra man enbart är för tjejens njutning (vanligtvis). 

    Störst chans att hitta en extra tjej brukar vara i din egen bekantskapskrets! Väninna, arbetskamrat osv. 

    Vi är också ett par som söker en extra tjej, och vet att det är svårt att hitta. 

  • Anonym (Freddiemannen)
    nyttKonto2018 skrev 2018-11-28 23:17:38 följande:

    Om alla inblandade bara är intresserade av trekant med två tjejer + en man och ej svartsjuka kan man ju hitta ett annat par och köra varannan gång.


    Återigen, få män är intresserade av att låta en annan man sätta på ens kvinna. Ditt upplägg skulle jag aldrig gå med på, och min kvinna skulle inte heller vilja vara i en trekant med en annan man än mig (eftersom det är mig hon älskar och hon därmed inte vill ha sex med andra män än mig). 
    Anledningen till att även jag bara vill ha med en extra kvinna är att båda tjejerna då ska vara i centrum, och min roll inte vara särskilt stor. 
Svar på tråden Trekant