• Jagerika

Nya BIM januari 2019

Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!

Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D

BIM-LISTA

1/1-Jagerika

• Svar på tråden Nya BIM januari 2019
  • Soofo
    Anonym (Eboem) skrev 2019-01-05 11:56:29 följande:

Åh! Tack!!! Jag vågar knappt tro på det! Tänker åka och köpa digitala test idag med, tror ni det kommer synas idag eller bör jag vänta till imorgon? Jag är på BIM-2! <3

Jag tror det kommer synas idag med digitalt. Dom är ju känsliga och det där är ju ett självklart plus. Men håll dig för att gå på toaletten innan först. Lycka till! Ja är väldigt glad för din skull... och väldigt avundsjuk också :)
  • MammaMu89
    Liiiten30 skrev 2019-01-05 11:30:14 följande:

Ja det var ett svagare som inte fastnade på kort igår, så nu håller jag tummen och har köpt två digitala CB så får det bli ett sånt Imorgon bitti :D ska bara försöka att inte nämna något för mannen Haha!

Hehe ja de är svårt å va tyst om de, jag bubbla direkt till gubben när de vart ett streck som man knappt såg haha. Å spännde:)
  • DrömlivetiHD
    Snickesnack skrev 2019-01-05 00:40:49 följande:

Vad kul! Då måste vi ju ha närliggande BIM också :) (ser inte listan nu)

Om jag utgår från bilden du la upp så skulle jag i alla fall tolka det starka som positivt ifall det var mina test!

Ja kanske! Jag har inte skrivit upp mig på Bim listan för jag vet inte när jag har bim. Har haft oreglebunden mens sen den kom tillbaka efter amning. Dock brukar den va ca 14 dagar efter ÄL va? När räknar du med att du har Bim? :)

Tack! Jag hoppas du har rätt :) Jag kommer nog också tolka det som positivt. :)
  • Liiiten30
    Anonym (Eboem) skrev 2019-01-05 11:42:09 följande:

Okej!!! Skulle ni säga att jag plussade imorse?? :O

Åh stort grattis!!! :D Ser solklart positivt ut!
  • hallonsaft24

Är ni bra på det här med att tyda ägglossningssekret?

Jag tycker det är jättesvårt och fattar ingenting.

Nån som kan förklara?

• Jagerika

Bim+3 och ingen mens! Tagit test Bim-1, och Bim+1 men ska nu vänta tills på månadag :)

• Soofo
    Jagerika skrev 2019-01-05 13:24:25 följande:

Bim+3 och ingen mens! Tagit test Bim-1, och Bim+1 men ska nu vänta tills på månadag :)

Jag kan bara sticka in att alla behöver inte ha någonflytning eller sekret. Varken min mamma, syster eller jag har eller har haft det. Däremot så kan jag känna det i magen, livmodern, äggstockarna. Så det är nog väldigt olika för alla. Prova med ÄL stickor så kommer du kanske på hur det är för dig :)
  • Jagerika
    Soofo skrev 2019-01-05 13:28:18 följande:

Jag kan bara sticka in att alla behöver inte ha någonflytning eller sekret. Varken min mamma, syster eller jag har eller har haft det. Däremot så kan jag känna det i magen, livmodern, äggstockarna. Så det är nog väldigt olika för alla. Prova med ÄL stickor så kommer du kanske på hur det är för dig :)

Haha gulliga du! Du svarade fel inlägg :)
  • Soofo
    Jagerika skrev 2019-01-05 13:34:49 följande:

Haha gulliga du! Du svarade fel inlägg :)

Haha, men åh vad trött jag blir! Sorry! Är lite för grön på det här :)
Svar på tråden Nya BIM januari 2019