• Anonym (Hur?)

    Hur tänker killar?

    Min kille älskar sex. Jag är mer nja inför det, ofta så känns det inte så mycket. Vi kör oftast en ställning, en ställning där jag känner att det är skönt att ha sex i. Han vill dock hålla på och testa massa andra ställningar, men jag känner inget om inte klitoris stimuleras, så jag ligger bara och väntar på att han ska bli klar. Vet inte killar vid det här laget att tjejer inte har en klitoris i slidan? Jag onanerar hellre än har sånt här sex liksom...

  • Svar på tråden Hur tänker killar?
  • Anonym (Maja)
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-05 19:43:17 följande:

    Min kille älskar sex. Jag är mer nja inför det, ofta så känns det inte så mycket. Vi kör oftast en ställning, en ställning där jag känner att det är skönt att ha sex i. Han vill dock hålla på och testa massa andra ställningar, men jag känner inget om inte klitoris stimuleras, så jag ligger bara och väntar på att han ska bli klar. Vet inte killar vid det här laget att tjejer inte har en klitoris i slidan? Jag onanerar hellre än har sånt här sex liksom...


    Stimulera din klitoris själv med handen (och ev glidmedel) när ni har sex. Gör likadant som när du onanerar, välj ställningar där du kommer åt. Alternativt visa honom hur han ska göra för att stimulera dig. Elr gör bägge delarna. Rida som ni redan gör är ju väldigt tacksam för klitorisstimulans.

    Om man inte själv är aktiv så blir det inte skönt. Man måste ta ansvar för sin egen orgasm. Att bara klaga utan att själv göra nåt åt saken är helt meningslöst.

    Och sluta fejka att det är skönt. Han har såklart inte förbättrat sig eftersom han trott att du tyckt att det varit bra som det är.
  • Anonym (Ställningar)
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-05 21:00:09 följande:

    Fingrat på mig har ingen gjort...


    Menar du att ingen av de killar du legat med fingrat dig under sex?
  • Anonym (Hur?)
    Anonym (Ställningar) skrev 2018-12-05 21:07:40 följande:

    Menar du att ingen av de killar du legat med fingrat dig under sex?


    Har aldrig varit med om det
  • Årsta
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-05 21:12:51 följande:

    Har aldrig varit med om det


    Träffa nya kilar, ?e flesta vill,ha regnvåta innan
  • Jlund

    Berätta för din kille hur och var du vill att han ska ta på dig, man är 2 när man har sex. Varför vill han inte ge dig oral sex?

  • Anonym (Ställningar)
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-05 21:12:51 följande:

    Har aldrig varit med om det


    Har själv bara legat med en kille och han har alltid gjort detta självmant för att han vill se mig komma. Om det inte hade varit så hade jag nog lyft det med honom. Kan han inte multitaska så får han ju prioritera dig innan i förspelet
  • Anonym (Ställningar)
    Årsta skrev 2018-12-05 22:20:43 följande:

    Dum fåga efter som jag inte är tjej, men om du rider, kan du inte massera dig sjjälv?


    Mycket stor skillnad
  • Tom Araya
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-05 19:43:17 följande:

    Min kille älskar sex. Jag är mer nja inför det, ofta så känns det inte så mycket. Vi kör oftast en ställning, en ställning där jag känner att det är skönt att ha sex i. Han vill dock hålla på och testa massa andra ställningar, men jag känner inget om inte klitoris stimuleras, så jag ligger bara och väntar på att han ska bli klar. Vet inte killar vid det här laget att tjejer inte har en klitoris i slidan? Jag onanerar hellre än har sånt här sex liksom...


    Men du har ju fel. Klitoris är inte bara den lilla knappen framtill utan går faktiskt även inåt och ner runt slidan och sedan har du även g-punkten.


    Kan inte han eller du stimulera klitoris med handen samtidigt i andra ställningar?

    Om han tycker andra ställningar är skönast, ska han inte få uppleva de då, om du inte har obehag av det och han ger dig i de ställningar du har skönast i?
  • Anonym (Undrar)

    Hur tänker tjejer...

    Varför stimulerar du inte klitoris själv? I en relation behöver du prata med din partner om du vill att han ska göra det. Kommunikation alltså

  • border1
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-05 20:06:09 följande:
    Trodde killar visste att in och ut inte ger så mycket för en tjej? Att de visste klitoris funktion? Dum som jag är så har jag ju fejkstönat...
    För vissa kanske inte själva pentretationen ger något, men för mig och många andra så är penetration skönt. Så otroligt skönt!
    The good thing about science is that it's true whether or not you believe in it.
  • Anonym (Ställningar)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-12-06 04:16:11 följande:

    Hur tänker tjejer...

    Varför stimulerar du inte klitoris själv? I en relation behöver du prata med din partner om du vill att han ska göra det. Kommunikation alltså


    Verkligen inte samma känsla
  • Anonym (Du)

    Försöker du ens smeka dig själv under sexet? Eller ska han göra hela jobbet åt dig?

  • Anonym (Soe)
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-05 21:12:51 följande:
    Har aldrig varit med om det
    Helt sjukt ego killar du varit med måste jag säga.

     Typ alla killar jag varit med älskat att slicka och se mej komma (och tjejer, älskar att slicka själv).

    Varför utökar ni inte repertoaren med lite oralsex? Det är knappast något onormalt eller äckligt. Be om det! Vill han inte slicka är det ju något fel på honom! Men du får ju ge tillbaka då också förstås..
    Låter inte alls kul att enbart ha penetrationssex. För mej tar det oftast ett tag att bli tillräckligt våt för det också, är man inte tillräckligt våt är ju penetrationssex inte alls skönt.

    Hoppas sexualundervisningen i skolorna blir bättre för de som har föräldrar som är kassa på att informera om detta. Killar lär sej tyvärr från porren verkar det som, även om jag sällan själv stött på idioter som inte vet var min klitoris sitter eller har ett ointresse för den. Inget slick eller smek-ingen doppning!

    Sen är ju som så många påtalat redan, extremt viktigt med kommunikation!
  • Anonym (Soe)
    Tom Araya skrev 2018-12-06 01:52:02 följande:
    Men du har ju fel. Klitoris är inte bara den lilla knappen framtill utan går faktiskt även inåt och ner runt slidan och sedan har du även g-punkten.

    Kan inte han eller du stimulera klitoris med handen samtidigt i andra ställningar?

    Om han tycker andra ställningar är skönast, ska han inte få uppleva de då, om du inte har obehag av det och han ger dig i de ställningar du har skönast i?
    Du har helt rätt, det är därför det är så j-a skönt att bli slickad samtidigt som man får yttre blygdläpparna och områdena runtom masserade. har sällan varit med om en kille/man som varit skicklig på det däremot, så det är ett hett tips till alla män
  • Anonym (Ställningar)
    Anonym (Du) skrev 2018-12-06 19:28:45 följande:

    Försöker du ens smeka dig själv under sexet? Eller ska han göra hela jobbet åt dig?


    Klart han ska smeka henne!
  • Anonym (Taktik?)

    Det kan ju vara en missuppfattning med. Byta ställning ofta kan jag göra för att försöka fördröja min utlösning i ett försök att få henne att hinna komma under samlaget med. Det är svårt om jag kommer först eftersom min sexlust sjunker efter jag kommit. Vissa ställningar känns ungefär såhär "Ja men det här funkar, såhär kan jag hålla tillbaks" men bara efter en liten stund "nej, det kan jag inte alls" så då behöver jag byta och testa någon annan.

Svar på tråden Hur tänker killar?