• Alen2828

    Jag vet inte vad jag ska göra.

    Hej, mitt första inlägg här på familjeliv. Nu är de så att min fru lämnade mig och våra barn för att hon älskar inte mig längre, och fick inga andra anledningar.

    Det har gått en månad nu och det blir sämre för varige dag, jag saknar henne, vi var gifta i 11 år. Och hon bor nu i sin egna lägenhet 3 minuter ifrån mig. All energi jag har går åt barnen och allt jag vill är att allt ska bli bra som det var innan.

    Har som sagt inte varit singel sen jag var en tonåring och får nu känslor av att ingen skulle vilja va med mig och att jag inte är värd något. Och jag känner att jag inte orkar med något och att de bästa hade varit att försvinna så alla slipper mig . Jag har inga vänner heller och är ensam hela tiden och känner mig som om jag är död fast jag lever .

    Ursäkta för de långa inlägget men behövde få ut hur jag känner.

  • Svar på tråden Jag vet inte vad jag ska göra.
  • Alen2828

    Det är väldigt svårt för mig att veta vad som gick fem så jag inte såg några varningar. Allt va bra, och så en dag samll det. Och hon vill inte förklara va det handlar om och sagt att hon inte känner så för mig mera.

    Jag vet att jag måste kämpa och jag har verkligen gjort det i en månad nu men när man känner att saker blir bara värre med tiden och min fru fortsätter att såra mig genom sms och samtal så är jag rädd hur länge det går innan man spricker.

    Stöd är inte riktigt något jag har. Allt jag har är mina barn och det är jag tacksam över. Önskar bara ja kan göra något för att få tillbaka min fru. Jag förstår att hon är borta men omöjligt att tänka att hon är borta för evigt.

    Tack för alla era svar. Det uppskattas efter en månad av att inte kunnat berätta för någon. Tack så mycket

  • Alen2828

    Tack för alla svar. Jag känner att hon va min enda riktiga vän och att de handlar mest om att ha någon vid sin sida. Och känner att de är så svårt att gå vidare och släppa tankarna om henne. Jag vet att de är över men de är endå så svårt och vet inte va jag ska ta mig till. Jag känner också att jag inte har ork att göra någonting och så har jag låga tankar om mig själv. Jag kan känna att de är så svårt att lära känna folk i dagens samhälle också..

    Jag hoppas att jag kan må bra någon dag men just nu är jag fast i mörkret och att ens äta är en utmaning.

Svar på tråden Jag vet inte vad jag ska göra.