• Anonym (Anonym)

    Tänder på min 60+ lärare

    Jag tänder på min 60+ lärare. Visst har han rynkor men han är välklädd, har brunt hår och rätt "smal". Såg honom idag i en röd jacka och tyckte han såg så bra ut i den. Är själv 18. Är detta normalt eller bör jag söka hjälp?

  • Svar på tråden Tänder på min 60+ lärare
  • Walker90

    När jag var 18 år fantiserade jag ofta om äldre män och lärare. Nu är jag 28 år, gift med en 15 år äldre man och tänder fortfarande på män som är 30-60 år. Jag förstår inte varför det är så otroligt med en 18-åring som tänder på en 60-årig man.

    TS, du är inte sjuk eller onormal. Jag tror det är vanligare än man tror att tjejer fantiserar om äldre män.

  • Anonym (Admin)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-12-10 20:00:46 följande:

    Ursäkta mig, alla som tror sig kommit på nån patetisk gammal gubbe som söker bekräftelse, men jag ÄR faktiskt en tjej på 18 år. Jag vill inte kunna bli identifierad så jag kan inte säga vem jag är, men jag bor i mellansverige och går sista året på gymnasiet och jag har tänt på äldre män ända sedan jag var ca 11.

    Mina tankar kanske är för sjuka för att ni ska kunna acceptera att en ung tjej faktiskt kan känna och tänka såhär. Men såhär är det. Blir rätt upprörd när ni tror ni "kommit på" en gammal gubbe, för här sitter jag med en fitta mellan benen och är ung i allra högsta grad.

    Då jag hoppade av just den kursen pga den var sjukt svår så får jag tyvärr inte längre träffa honom, men han är på mitt område och jag tyckte om när han lutade sig över mig när han skulle hjälpa mig. OCH NEJ, jag ÄR inte en gammal gubbe med störda tankar som fantiserar ihop nån sexnovell om en liten tjej, jag själv ÄR en "liten tjej" och ja mina tankar är säkert sjuka men nån gubbe är jag fan inte. 


    Trollvarning!
  • Anonym (Hehe)
    Walker90 skrev 2018-12-10 20:22:43 följande:

    När jag var 18 år fantiserade jag ofta om äldre män och lärare. Nu är jag 28 år, gift med en 15 år äldre man och tänder fortfarande på män som är 30-60 år. Jag förstår inte varför det är så otroligt med en 18-åring som tänder på en 60-årig man.

    TS, du är inte sjuk eller onormal. Jag tror det är vanligare än man tror att tjejer fantiserar om äldre män.


    Jo, att tända på någon som är minst 43 år äldre när man knappt är vuxen själv är nog lite normalt.
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Hehe) skrev 2018-12-11 09:07:31 följande:
    Jo, att tända på någon som är minst 43 år äldre när man knappt är vuxen själv är nog lite normalt.
    ...lite onormalt menar jag naturligtvis . Snacka om farfarskomplex. Jag kan inte låta bli att undra vad som hände när TS var barn...
  • Anonym (Hehe)
    Walker90 skrev 2018-12-10 20:22:43 följande:

    När jag var 18 år fantiserade jag ofta om äldre män och lärare. Nu är jag 28 år, gift med en 15 år äldre man och tänder fortfarande på män som är 30-60 år. Jag förstår inte varför det är så otroligt med en 18-åring som tänder på en 60-årig man.

    TS, du är inte sjuk eller onormal. Jag tror det är vanligare än man tror att tjejer fantiserar om äldre män.


    Du är gift med en 15 år äldre man, inte en 43 år äldre man (dvs en 71-åring)...
  • Walker90
    Anonym (Hehe) skrev 2018-12-11 09:24:18 följande:

    Du är gift med en 15 år äldre man, inte en 43 år äldre man (dvs en 71-åring)...


    En barndomsväns föräldrar hade 24 års åldersskillnad. Vad gör åldersskillnad om två människor tycker om varandra och båda är lyckliga?
  • Anonym (Hehe)
    Walker90 skrev 2018-12-11 10:06:09 följande:
    En barndomsväns föräldrar hade 24 års åldersskillnad. Vad gör åldersskillnad om två människor tycker om varandra och båda är lyckliga?
    24 år är inte detsamma som 43 år. Det är nästan hälften så mycket faktiskt.
  • taquine
    Anonym (Hehe) skrev 2018-12-11 09:08:41 följande:
    ...lite onormalt menar jag naturligtvis . Snacka om farfarskomplex. Jag kan inte låta bli att undra vad som hände när TS var barn...
    Är tråden sann , vilket säkert är gubbsjuka gamla skrällens dröm så handlar det nog om en väldigt trasig tjej.som säkert blivit utnyttjad som barn och ser det som helt normalt:(
    Goodness me
  • Walker90

    Jag har aldrig blivit sexuellt utnyttjad, jag bara tänder på äldre män. Om ni tycker det är normalt/onormalt är er åsikt.

  • Anonym (Anna)

    Jag hade samma känslor när jag var ung. Tror att det hängde ihop med att jag fick stryk på naken rumpa högt upp i tonåren av min pappa. Ville av obegriplig anledning hitta äldre män som behandlade mig likadant. När jag var drygt 30 gick jag i terapi och hos psykolog för att bearbeta min bakgrund och kom ut som en helt ny kvinnan där alla känslor för äldre män var som bortblåsta. Är 55 idag och mår bra men kan mycket väl tänka mig att det finns en historia i botten varför ts känner som hon gör.

  • MerAnonym

    Ja det stämmer att jag vart med om sexuella övergrepp samt har en "krass" relation till min pappa. Det är därför jag känner såhär för äldre män.

  • sextiotalist

    Inte helt ovanligt att tonårsflickor svärmar för sina lärare. Så det är inget du behöver söka hjälp för, men låt det stanna där.
    Skulle du försöka något annat så kan din lärare råka illa ut, eftersom lärare får inte ha några förhållande med sina elever.

Svar på tråden Tänder på min 60+ lärare