• Anonym (Nyfiken)

    Vad är mest/minst attraktivt hos en man?

    Alla ni som är attraherade av det manliga könet! Vad finner ni mest attraktivt respektive minst attraktivt hos en man?

    Drömmannen för mig:

    -över 180 cm lång

    -lagom vältränad

    -schysst frilla (ej högt hårfäste eller tunnhårig)

    -fast rumpa

    -luktar gott

  • Svar på tråden Vad är mest/minst attraktivt hos en man?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Vafan) skrev 2018-12-12 20:18:31 följande:

    Vem fan bryr sig om storleken på en kuk?!


    Den är rätt viktig ändå. Man vill ju inte riskera flera år av otillfredställande sex.
  • Anonym (Vafan)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-12-12 22:09:38 följande:

    Den är rätt viktig ändå. Man vill ju inte riskera flera år av otillfredställande sex.


    Oh jeezus. Som om storleken på en kuk är det enda, eller ens en stor del i vad som garanterar tillfredsställande sex.

    Jag har provat STORA kukar. Och nej tack, aldrig igen. De verkar nämligen oftast sitta fast på mähän som tror att deras pålar är det enda som räcker, och så pumpar de på så man håller på att spy.

    Tillfredsställande sex bygger på många saker. Storleken på kuken är inte en av de viktigaste sakerna.

    Och den som inte fattar grejen har antingen dålig fantasi eller ett tråkigt sexliv, eller både och.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Vafan) skrev 2018-12-12 22:17:17 följande:

    Oh jeezus. Som om storleken på en kuk är det enda, eller ens en stor del i vad som garanterar tillfredsställande sex.

    Jag har provat STORA kukar. Och nej tack, aldrig igen. De verkar nämligen oftast sitta fast på mähän som tror att deras pålar är det enda som räcker, och så pumpar de på så man håller på att spy.

    Tillfredsställande sex bygger på många saker. Storleken på kuken är inte en av de viktigaste sakerna.

    Och den som inte fattar grejen har antingen dålig fantasi eller ett tråkigt sexliv, eller både och.


    Ja, för stort kan ju gå bort det också (iaf för lång, grovheten funkar så länge man är tillräckligt sugen). Sex blir mycket bättre med en tillfredsställande storlek. Som en snabbis tex, funkar det spec bra med en minisnopp? Nja, knappast. Storleken är faktiskt viktig. Sen är det mycket annat som spelar in också, SÅKLART. Tex en kille som har en perfect sized penis men luktar skit går ju också bort.
  • Anonym (Newman)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-12-12 22:06:05 följande:
    Jag har redan någon fantastisk, som dessutom lever upp till allt jag finner attraktivt. :)
    Grattis!

    Men varför starta tråden? Ville du skryta?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Newman) skrev 2018-12-13 08:26:48 följande:

    Grattis!

    Men varför starta tråden? Ville du skryta?


    Nope. Fanns liknande trådar om kvinnor, så var mest nyfiken på hur motsvarande tråd om män skulle se ut :) ser inget fel i det?
  • Anonym (Anonyma)

    Smala höfter/midja o breda axlar

    Slank vältränad fina muskler, fina armar lår

    Skägg är fint

    Vackra ögon

    Snäll o intelligent o glad utstrålning

  • Tom Araya

    Jag la upp den här bilden i en singelgrupp på Facebook.

    Kan vara en bild av 2 personer och text

    15 förstod och gillade, många av dem kvinnor.

    3 män förstod inte och blev kränkta. Började tjafsa om hur dåligt rökning är och hur bra (el-)sparkcyklar är. Jag gissar på att de är exempel på mannen till höger. Skrattande

    Jag kände mig tvungen att stänga av kommentarsfunktionen för att det inte skulle spåra ur helt.

  • Anonym (fniss)
    Tom Araya skrev 2021-11-27 17:40:51 följande:

    Jag la upp den här bilden i en singelgrupp på Facebook.

    15 förstod och gillade, många av dem kvinnor.

    3 män förstod inte och blev kränkta. Började tjafsa om hur dåligt rökning är och hur bra (el-)sparkcyklar är. Jag gissar på att de är exempel på mannen till höger. Skrattande

    Jag kände mig tvungen att stänga av kommentarsfunktionen för att det inte skulle spåra ur helt.


    fniss
  • Anonym (fniss)

    Attraktivt: Smala höfter, breda axlar, bra hållning, intelligent, närvarande, observerande blick. Snyggt leende. Minspel i ansiktet som ger ett äkta intryck (vet inte hur jag ska förklara). Snygga lår.
    Kan dock också finna breda axlar och bred kropp (dvs ej direkt smala höfter) också snyggt.

    Oattraktivt: falsett-garv. Osäkert minspel i ansiktet. Falska leenden. Utpräglad ölmage eller degölmage. Kutig hållning.

Svar på tråden Vad är mest/minst attraktivt hos en man?