• Anonym (Tjatar om trekant)

    Trekant.

    Hej! Har ett distansförhållande med en kille. Vi har varit tillsammans i snart tre år.

    Han och jag är öppna om våra fantasier osv när det kommer till sex och vad vi tänder på när vi kollar på exempelvis porr. Dock har han nu börjat vela leva ut sina fantasier. Från början tvekade han själv och sa "tänk om du gillar den andra killen sen". Jag har alltid sagt att det inte är något jag är redo för, kan endast prata om det men aldrig gå med på det i verkligheten.

    Varje gång vi ska planera en träff pratat han om att han ska hämta någon. Då blir jag sur, jag säger att jag inte vill. Då säger han joooo. Vad ska du göra om jag överraskar dig med en extra kille. Då säger jag att jag kommer vända och ta mig tillbaka hem.

    Nästa gång vi ska planera träff, säger han samma sak. Ta med en tjej kompis. Jag säger nej. Då säger han okej jag har en vän vi kan vara i hans lägenhet. Jag, varför ska vi vara i hans lägenhet? Vill du inte ha dp säger han.

    Jag gjorde slut en gång för att ständigt pratade om att ha en extra tjej. Sa att jag inte kan ge honom det och vill inte stå ivögen för hans fantasier. Men då sa han att det inte gör något. Han älskar mig oavsett.

    Sist vi pratade, var han på en fest. När han kommer hem från festen skriver han till mig. Han säger att han saknar mig och är Kärleksfull, sedan säger han att han ska be sin vän köra ända hem till mig. Då frågar jag, varför ska han skjutsa dig? Vill du ta med honom eller? Han ba. Ja dp, sen sa jag. Du vill bara komma hit för dp ellerhur? Ja svarar han och skickar en emoji "cool". Då blir jag sur och säger okej hejdå. Då säger han att han bara skojar.

    Jag trodde att han älskade mig. Han köper saker till mig, men han har aldrig velat ses för MIN skull. Han ska jämt ta upp en tredje person. Då sa jag det till honom i måndags, att det inte känns bra. Då säger han bara att han bara skojar med mig. Men jag tar det inte som Skämt.

    Kan man älska sin brud och ständigt tjata om trekant? Eller utnyttjar han mig för att uppfylla sina fantasier?

    Vi har inte pratat på tre dagar, han har gett mig "silent treatment" för att jag berättade hur jag kände. Han svarar inte ens mig. Dock har han inte raderat mig där vi pratar. Han bad inte ens ursäkt om att jag tog illa vid att han ville ta med sin polare hem till mig utan säger endast att han skojar.

    Behöver råd, men Jag vet inte vad jag vill komma fram till faktiskt...

  • Svar på tråden Trekant.
  • Anonym (?)
    Anonym (Tjatar om trekant) skrev 2018-12-16 13:48:55 följande:

    Kan Prata om det mest för att han tänder på det. Men inte. Göra det i verkligheten, inte något jag är redo för.

    Men det är nog redan slut mellan oss, då han inte ens svarat på mitt sista meddelande....


    Tror inte du ska sörja det. Alla har väl fantasier, men de flesta stannar just vid fantasier. Är ju tämligen barnsligt att inte acceptera ett nej.detta oavsett vad personen har för ursprung, religiös tillhörighet osv.
  • Anonym (Tjatar om trekant)
    Tom Araya skrev 2018-12-16 16:53:41 följande:

    Jag tror nog att det är bäst för dig att det stannar där. Bestäm dig, gör inga fler kontaktförsök och du ska nog inte svara om han försöker heller.


    Ja, nej jag tog bort honom....

    Tycker ni att jag har överreagerat över det här?
  • Anonym (Tjatar om trekant)
    Anonym (?) skrev 2018-12-16 19:19:00 följande:

    Tror inte du ska sörja det. Alla har väl fantasier, men de flesta stannar just vid fantasier. Är ju tämligen barnsligt att inte acceptera ett nej.detta oavsett vad personen har för ursprung, religiös tillhörighet osv.


    Ja hans fantasier var väl viktigare att uppfylla om han ständigt tar upp det.

    Ja det är inte ens relevant.
  • Anonym (Överreklamerat)

    Trekant gör sig bäst på film. Kraftigt överskattat på riktigt. Jag försökte ha trekant med två kvinnor och det blev någon slags överhettning i hjärnan så att jag inte kunde hantera det. Sprutade nästan direkt. Jag kunde liksom inte hantera två tjejer på knä som gav mig oralsex samtidigt. Det funkade inte, det blev för mycket. Sedan sprutade två gånger till inom loppet av kanske 10 minuter. Sedan helt urlakad och skamsen.

    Jag fick en chans till några dagar senare. Hände samma sak, blev alldeles för övertänd, kom alldeles för snabbt och inte bara en gång utan tre. Att en rider och en annan sitter över simultant blir för mycket...ja allt med två tjejer blir för mycket. Sedan fick jag inga fler chanser.

    Så det där är trevligt på film, men lite för mycket att kunna hantera i verkligheten.

  • TobbeBack

    Hej på dig.

    Först och främst, om du inte delar dessa fantasier själv på något sätt eller om det inte är något du kan få ut något av, är det verkligen inget du ska göra för honom och för hans skull. Trekanter och allt sådant bör grunda sig på en fantastisk kärlek och gemenskap och rätt intentioner för båda, känsla och kärlek. Eller helt tvärtom, men att det känns rätt. Om han inte förstår det och fortsätter tjata och försöka kanske du ska fundera lite på vad du vill, eller rättare sagt, vad DU behöver för att må bra, vara lycklig och förverkliga Dig själv.

    Lycka till!

  • Anonym (Tjatar om trekant)
    Anonym (Överreklamerat) skrev 2018-12-17 11:06:07 följande:

    Trekant gör sig bäst på film. Kraftigt överskattat på riktigt. Jag försökte ha trekant med två kvinnor och det blev någon slags överhettning i hjärnan så att jag inte kunde hantera det. Sprutade nästan direkt. Jag kunde liksom inte hantera två tjejer på knä som gav mig oralsex samtidigt. Det funkade inte, det blev för mycket. Sedan sprutade två gånger till inom loppet av kanske 10 minuter. Sedan helt urlakad och skamsen.

    Jag fick en chans till några dagar senare. Hände samma sak, blev alldeles för övertänd, kom alldeles för snabbt och inte bara en gång utan tre. Att en rider och en annan sitter över simultant blir för mycket...ja allt med två tjejer blir för mycket. Sedan fick jag inga fler chanser.

    Så det där är trevligt på film, men lite för mycket att kunna hantera i verkligheten.


    Blir det inte dessutom så att man kan få mer intresse för den andra tjejen.
  • Anonym (Tjatar om trekant)
    TobbeBack skrev 2018-12-17 12:16:03 följande:

    Hej på dig.

    Först och främst, om du inte delar dessa fantasier.....

    Lycka till!


    Tack.
  • Tom Araya
    Anonym (Tjatar om trekant) skrev 2018-12-16 21:10:40 följande:
    Ja, nej jag tog bort honom....

    Tycker ni att jag har överreagerat över det här?
    Gott så.

    Nej, det tycker jag inte du har.

    Han uppvisar ett väldigt märkligt och ocharmigt beteende. Du har gjort helt rätt som reagerat och sagt ifrån.
    Nu verkar det som att han ledsnade när du inte velat ställa upp på en trekant= inte rätt kille för dig.
  • Anonym (Tjatar om trekant)
    Tom Araya skrev 2018-12-20 00:40:05 följande:

    Gott så.

    Nej, det tycker jag inte du har.

    Han uppvisar ett väldigt märkligt och ocharmigt beteende. Du har gjort helt rätt som reagerat och sagt ifrån.

    Nu verkar det som att han ledsnade när du inte velat ställa upp på en trekant= inte rätt kille för dig.


    Mm. Blir bara frustrerad när han nekar att han vill göra det när jag väl går min väg och säger att jag överdriver. Tack för stödet
  • Tom Araya
    Anonym (Tjatar om trekant) skrev 2018-12-20 12:12:21 följande:
    Mm. Blir bara frustrerad när han nekar att han vill göra det när jag väl går min väg och säger att jag överdriver. Tack för stödet
    Jag tycker väl att man ska kunna skämta om sådant, jag gör det själv, men han går uppenbrligen för långt och han förstår inte det trots att du tydligt visar det. Då är det inte roligt längre och man uppfattar det då mindre som skämt och mer som allvar, fast han försöker att dölja det genom att kalla det för skämt.

    Jag misstänker att han försökt få till en situation där du förhastat råkat ge klartecken eller en antydan, ett nästan-/kanske-klartecken och att han då avsett att snabbt som fan utnyttja det. Oroväckande beteende tycker jag.
  • molly50
    Anonym (Tjatar om trekant) skrev 2018-12-16 21:10:40 följande:
    Ja, nej jag tog bort honom....

    Tycker ni att jag har överreagerat över det här?
    Jag tycker inte att du har överreagerat. Det är en sak att ha fantasier. Men att fortsätts tjata om att förverkliga fantasierna trots att du tydligt har sagt att du inte vill,det är en helt annan sak.
    Han verkar inte kunna acceptera ett nej och försöker sen släta över det med att det är ett skämt.
    Om det verkligen är ett skämt så är det inte det minsta roligt och han verkar otroligt omogen,i så fall.
    Du ska nog inte sörja att det är över.
    Och försöker han kontakta dig igen så säg bara att du inte vill ha mer kontakt med honom eller så låter du bara bli att svara.
    Carpe Diem
Svar på tråden Trekant.