• Anonym (ND)

    Finns det en "Tvillingsjäl" ?

    Svaret är JA!!!

    Jag hade ALDRIG trott på det om jag inte upplevt det.

    Det är en overkligt underbar känsla som jag aldrig upplevt innan.
    En så kraftig dragningskraft har jag aldrig varit med om, helt galet men underbart!

    Träffade henne på igår på julafton, och det var en totalt magisk upplevelse som slår allt jag någonsin varit med om! känslan av hittat den "rätta" är otrolig!

    Jag hoppas ni hittar er annars missar ni något! 

  • Svar på tråden Finns det en "Tvillingsjäl" ?
  • Anonym (ND)

    Ja, vi kan inte vara ifrån varandra nu! Helt magiskt på riktigt! 

  • Anonym (ND)

    Det var som vi känt varandra hela livet, allt var så rätt. 
    Vi är precis lika, tänker likadant, vill den andres bästa hela tiden
    När vi inte är med varandra nu, skickar vi sms med bara komplimanger
    hela tiden...

    Är så kär i henne så jag får fjärilar i magen! Helt underbart!! Men det är så unikt
    att det är ingen idé att försöka förklara för mina vänner för de skulle aldrig förstå den bindning och känslan. Det är så overkligt att jag knappt tror på det själv.!

  • Anonym (ND)

    Tack! :)

    Jag älskar henne så mycket och det finns inte någon som kan hålla oss isär!!

  • Anonym (ND)

    Tack! :)

    Jag älskar henne så mycket och det finns inte någon som kan hålla oss isär!!

  • Anonym (ND)

    Tack! :)

    Jag älskar henne så mycket och det finns inte någon som kan hålla oss isär!!

  • Anonym (ND)

    Hon har fått mig att ta hand om mig själv och det gör jag för att jag ska kunna ta hand om henne!! Hon vill ALLTID mitt bästa!! Och hon lyfter upp mig och tar fram min bästa sida,

    Och varje gång jag tänker på henne ler jag!!

    Alla signaler går bananaz i kroppen!

    Har aldrig älskat någon så mycket! Inte ens jämför bart!!

  • Anonym (ND)

    Så hur vet man om man träffat sin tvillingsjäl?

    MAN BARA VET! :)

  • Anonym (ND)

    Kan berätta att vi blir bara mer o mer kära även fast det inte går!!!

    Helt galet otroligt!!  FORTFARANDE!    JAAA!   

  • Anonym (ND)
    Anonym (HonaH) skrev 2019-01-18 16:19:41 följande:

    Grattis till något du förmodligen bara får uppleva en gång!


    Det tror jag med!
  • Anonym (ND)
    Anonym (HonaH) skrev 2019-01-18 16:31:30 följande:
    Nyfiken, varför går det inte?
    För jag har ALDRIG älskat eller saknat någon så mycket ... och känslorna blir starkare och starkare helt galet! 
    Tänk dig när du är kär upp över öronen! Och försök älska någon ännu mer...omöjligt ? näää... inte längre! ;)
  • Anonym (ND)
    Anonym (JL) skrev 2019-01-18 19:08:48 följande:
    Så efter 2 dagar så älskar du henne? Låter lite väl snabbt i mina öron...
    två dagar???
  • Anonym (ND)
    Anonym (Nej) skrev 2019-01-18 19:16:04 följande:

    Nej, det finns det inte. Själva ordet tvillingsjäl låter som för mycket woowoo för min smak eftrsom inget ens tyder på att någon av oss har en själ, så föreställningen att det skulle finnas vissa människor som är på något magiskt sätt ?menade? för oss låter bara underligt. Men det finns människor som man passar bättre eller sämre med, och de som har hittat någon som de passar mycket bra ihop med åtminstone för stunden (eftersom vi alla förändras med tiden) bör uppskatta tiden de får med den personen.


    Tror du inte jag själv tycker det är spooky!! Vi har aldrig träffats förr, men gillar samma saker, haft nästan identiska liv, våra mödrar är lika gamla... och när hennes barn säger att det är som du passar in här på något sätt....är inte det lite woowoo!!

    Som sagt jag tror knappt på det själv! men det är sant och det finns!!
  • Anonym (ND)
    Anonym (JL) skrev 2019-01-18 19:46:04 följande:
    Ja du skrev att ni träffades på julafton sen startade du tråden den 26e och samma dag skriver du att du älskar henne så mycket. Eller har jag missuppfattat det? När träffades ni första gången?
    Ja träffade henne på julafton, men träffade henne för första gången ca 2v tidigare.
  • Anonym (ND)

    Uppdatering 
    Nu har vi täffats i ett par månader och jag älskar henne mer för varje dag,

    Hon är helt underbar på alla sätt, finns ingen svartsjuka, egoism  bara kärlek! Love her! :) 

  • Anonym (ND)

    Jag har aldrig trott på tvillingsjäl.... 
    Nu tror jag inte längre...jag vet och jag
    har hittat henne!

  • Anonym (ND)

    Nu har det gått ett tag till, vi har precis kommit hem från en resa...helt magisk!
    Så..ja tvillingsjälen har jag definitivt hittat!! =)

    OMG I love her 

  • Anonym (ND)

    Har flyttat ihop och jag älskar henne som dag 1!

    ??????

  • Anonym (ND)

    Älskar henne fortfarande som dag 1 och hon är underbar...:)

Svar på tråden Finns det en "Tvillingsjäl" ?