Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

    Killar: varför gillar ni att dominera i sängen?

    vem är det annars som ska dominera om inte mannen?

  • Anonym (.)
    Anonym (Var tog jämlikheten vägen?) skrev 2019-01-04 00:54:36 följande:
    Man är så illa tvungen eftersom de flesta kvinnor numera kräver det.

    Verkar ha blivit någon slags modefluga, man tvingas anpassa sig därefter.

    Vägrar man så händer inget alls i sängen eller så väljer hon en annan.

    Jämlikt sex, eller att kvinnan för en gångs skull skulle ta kommandot och dominera, är bara att glömma så det får förbli en fantasi.
    men det är ju mannen som ska va dominant. Jag skulle bli sjukt avtänd om jag träffade en man som ville att jag skulle leka man och dominera. Inte alls min grej, jag vill ha en dominant man.
  • Anonym (.)
    Anonym (Var tog jämlikheten vägen?) skrev 2019-01-04 19:24:42 följande:

    Du bekräftar det jag just skrev. Verkar ha blivit någon slags innegrej bland porrskadade kvinnor (kanske en viss generation?) och spelar man inte med så blir tjejen avtänd.Ingen jag känner vill att deras kvinna skall ligga där som en död fisk. De jag talat med tycker liksom jag att sådant är avtändande. Tvärtom så beklagar sig några att hon inte tar för sig och är aktiv. En kvinna som är jämlik eller styrande i sängen är en dröm för många killar.


    Men alltså va? Och vadå "porrskadade" kvinnor.. det har alltid alltid varit mannen som är dominant, enda sen begynnelsen och är så även i djurvärlden. Det är liksom mannens uppgift. Kvinnor som är underlägsna i sängen behöver verkligen inte vara döda fiskar och det brukar dom heller inte vara. Dom allra flesta kvinnor vill vara underlägsna i sängen, man vill känna att man har sex med en man. Dom flesta killar vill också vara den dominanta. Du kommer nog tyvärr ha ganska svårt att hitta en kvinna som vill ha "jämlikt" sex.
  • Anonym (.)
    Anonym (Var tog jämlikheten vägen?) skrev 2019-01-04 20:04:10 följande:

    Det är ju exakt det jag säger, det är svårt att hitta kvinnor som vill ha jämlikt sex.

    Manligheten sitter emellertid inte i dominansen. En man som är säker på sin manlighet behöver inte dominera för att känna sig som en. En kvinna som är säker i sin kvinnlighet känner sig inte okvinnlig bara för att hon dominerar.

    Många kvinnor har sett alldeles för mycket på skitfilmer som Fifty Shades of Grey och liknande och blivit skadat gods, porrskadade.


    manligheten i sängen ligger visst i dominansen. Jag har aldrig sett någon porrfilm och tycker ändå så, det är så rent biologiskt. Männen har alltid varit den dominanta även innan Tv:n och film uppfanns. Du måste ju förstå biologi.
  • Anonym (.)
    Kermit1561 skrev 2019-01-05 14:13:22 följande:

    Att du tycker så gör det ju inte biologiskt. I naturen finns alla varianter och hur det är för just människor är det ingen som säkert vet.


    fast det är så. Feminism finns bara hos oss människor. Och endel feminism män som vill vända och vrida på verkligheten och vara faktaresistenta.
  • Anonym (.)
    Kermit1561 skrev 2019-01-05 15:00:13 följande:

    Du försöker bara rationalisera din egen högst subjektiva preferens med biologin. Men om du brydde dig om att ta reda på hur det faktiskt ser ut så finns det i naturen alla möjliga varianter, från honor som käkar upp hanar till tvärtom, mycket mer dominerad än så kan man knappast bli. Vad det gäller människor så är det ingen som vet säkert för vi lever i ett väldigt komplicerat socialt system och dessutom påverkas vår biologi/kroppen av vad vi gör och hur vi lever. Det har ingenting med feminism att göra utan handlar bara om väldigt traditionell naturvetenskap.

    Du pratar om faktatresistens men har inte ens brytt dig om att läsa på själv.


    det här med jämställdhet är feminismens påhitt. Bra till viss del och inom vissa områden men den kan gärna lämnas utanför sängen tack. och förresten, hur sjutton kan man jämföra jämnställdhet med sex? det är helt olika saker oberoende av varandra.
  • Anonym (.)
    Anonym (Ug-kvinnan) skrev 2019-01-05 14:25:14 följande:

    Är kvinna och ug (undergiven).

    Otänkbart att ha sex med en man som inte är dominant då jag finner det avtändande.

    Män ska vara stabila och starka både fysiskt och psykiskt.

    I hemmet ska jämställdhet mellan könen råda, men i sängen älskar jag att vara hans undergivna slav.

    Han ska veta vad han gör och agera utan tveksamheter i sovkammaren.

    Hårda tag, tack.


    håller helt med. så är det
Svar på tråden Killar: varför gillar ni att dominera i sängen?