• Vicky1986

    Fråga åt er män: hur ofta kan och vill ni egentligen ha sex?

    Jag har länge undrat en sak. Det är nämligen så att jag älskar sex och vill ha det ofta och hade gärna kört ?flera rundor? emellanåt. Min man ställer upp ganska bra där men jag önska det kunde vara oftare och att han hade kunnat köra på igen efter han kommit efter en stund. Han säger att alla män som säger att de kan ?komma? igen efter de precis kommit, ljuger. Vill gärna höra vad fler män säger och gärna sanning då såklart. Jag förstår om det är så att det bara inte går, men tycker det är synd att det är så isåfall, hade ju varit helt fantastiskt om ni kunnat komma flera ggr precis som vi tjejer. När min man kommit så är jag oftast som mest kåt för då har jag först själv kommit (ofta 2ggr) sedan när han kommer så blir jag otroligt kåt av att se honom komma och då vill man ju ha mer sex, men där är ju sexet slut. Han har frågat om han ska fortsätta tillfredsställa mig på annat sätt men det känns inte lika ?kul? o ?upphetsande? när jag då ligger där o vet att han inte längre är kåt för han är sprutad o klar ?typ?. Hur är det för er andra män?

  • Svar på tråden Fråga åt er män: hur ofta kan och vill ni egentligen ha sex?
  • Tecum

    Tja, direkt efter kan jag inte komma igen, men efter en halvtimme eller så funkar det. Men min fru är inte som du utan tycker att det räcker med en gång.

  • DanneD

    Jag skulle kunna ha sex varje dag. Hade det med en tjej jag dejtade ett tag. Vårt sex var helt jävla fantastiskt. Helt plötsligt kunde det bli oralsex i köket när någon av oss lagade mat eller om vi bara satt och tittade på tv.

    Sexet i sig var väldigt varierande och man visste aldrig vad som skulle ske när vi väl började. Vi hade sexställningar ingen av oss visste ens fanns.

    Med rätt kvinna, sex varje dag.


    Kvinnliga former och rumpor är det bästa jag vet.
  • villbusa

    Man 50 här. Nej jag kan inte köra på o komma flera gånger i rad som en tjej. Men för att jag sprutat betyder ju inte det nödvändigtvis att kåtheten tar slut för det. Kysser smeker pullar o slickar jag tjejen en stund så kan hon snart hjälpa till att få upp ett nytt stånd. Hur lång tid det tar är ju olika... Hur kåt hon gör mig... är jag trött / utvilad? Svulten/ mätt... törstig etc etc.

    Men partners som helt tappar intresset så fort de kommit är jävligt tråkigt o tröstlöst.... finns ju såna tjejer oxå....

  • villbusa

    Glömde svara på hur ofta jag vill o kan... ja om det är långkörare med flera sprut o massa sex kanske jag inte skulle orka varje dag... men annars har jag gärna sex nästintill dagligen...

    Blir det riktig hårdkörning så kan det va oki att vila en dag eller två sen...

  • Vicky1986

    Härligt att fler gillar sex varje dag som jag. Vet inte om man är jobbig som vill så ofta. Å det är inte alls samma sak att göra på sig själv som att ha sex med sin partner. Vad ska man göra åt detta?

  • DanneD
    Vicky1986 skrev 2019-01-02 21:54:20 följande:

    Härligt att fler gillar sex varje dag som jag. Vet inte om man är jobbig som vill så ofta. Å det är inte alls samma sak att göra på sig själv som att ha sex med sin partner. Vad ska man göra åt detta?


    Alla har väl olika behov tänker jag. Tjejen jag dejtade ÄLSKADE sex i alla dess former och då blir jag ju själv upphetsad. Och självklart har jag hellre sex än tar saken i egna händer så att säga.

    Men kanske prova nåt nytt? Nu känner jag ju inte dig och din partner. Men rollspel? Eller "göra upp" att ni ska försöka ha spontant sex? När ni lagar mat tillexempel. Bara avbryta allt och knulla på köksbordet eller diskbänken. Sex är fantastiskt, och det finns så mycket att utforska i den världen.
    Kvinnliga former och rumpor är det bästa jag vet.
  • DanneD
    Vicky1986 skrev 2019-01-02 21:54:20 följande:

    Härligt att fler gillar sex varje dag som jag. Vet inte om man är jobbig som vill så ofta. Å det är inte alls samma sak att göra på sig själv som att ha sex med sin partner. Vad ska man göra åt detta?


    Alla har väl olika behov tänker jag. Tjejen jag dejtade ÄLSKADE sex i alla dess former och då blir jag ju själv upphetsad. Och självklart har jag hellre sex än tar saken i egna händer så att säga.

    Men kanske prova nåt nytt? Nu känner jag ju inte dig och din partner. Men rollspel? Eller "göra upp" att ni ska försöka ha spontant sex? När ni lagar mat tillexempel. Bara avbryta allt och knulla på köksbordet eller diskbänken. Sex är fantastiskt, och det finns så mycket att utforska i den världen.
    Kvinnliga former och rumpor är det bästa jag vet.
  • Vicky1986
    DanneD skrev 2019-01-02 22:17:00 följande:

    Alla har väl olika behov tänker jag. Tjejen jag dejtade ÄLSKADE sex i alla dess former och då blir jag ju själv upphetsad. Och självklart har jag hellre sex än tar saken i egna händer så att säga.

    Men kanske prova nåt nytt? Nu känner jag ju inte dig och din partner. Men rollspel? Eller "göra upp" att ni ska försöka ha spontant sex? När ni lagar mat tillexempel. Bara avbryta allt och knulla på köksbordet eller diskbänken. Sex är fantastiskt, och det finns så mycket att utforska i den världen.


    Jag är precis så, älskar sex på alla sätt och i alla dess former. Har nog nästan testat allt med min man. Något jag verkligen älskar är spontansex! Men det är lite svårt nu när vi har 3 ungar hemma. Vi har grymt bra sex ihop men det enda är väl att jag vill ha det oftare och gärna längre tid. Hade jag fått som jag önskat så hade jag vissa dagar velat ha det 2-3ggr om dagen. Men annars duger 1g/dag fint oxå. Finns inget goare sex! Den saken är ju klar iaf.
  • villbusa
    Vicky1986 skrev 2019-01-02 21:54:20 följande:

    Härligt att fler gillar sex varje dag som jag. Vet inte om man är jobbig som vill så ofta. Å det är inte alls samma sak att göra på sig själv som att ha sex med sin partner. Vad ska man göra åt detta?


    Skaffa några partners till!
  • villbusa
    Anonym (kort tjej) skrev 2019-01-02 21:40:20 följande:

    Frågan är vad du tycker om korta tjejer?

    Du har skrivit mycket i ämnet!


    Har inga längdpreferenser. Både extremt korta o extremt långa tjejer funkar för mig. Däremot är det ju ganska avtändande med människor som har tydliga komplex som måste ältas avigt o rätt precis hela tiden...
Svar på tråden Fråga åt er män: hur ofta kan och vill ni egentligen ha sex?