• älskamigmucho

    en kk vill att jag ska hjälpa hans kollegor en helkväll... vill ge dem en bonus

    Hej! Jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Har en kk som jag träffar sporadiskt. Vi ses då o då o har riktigt bra sex. Han är många år äldre o sitter i en styrelse där han har ett par kollegor i sin ålder som ska ha möte med middag på kvällen om ett par veckor. Han har nu bett mig komma dit. Han har väl tänkt ut att jag ska komma in när de väntar på fördrinken i konferensrummet. Jag ska sedan vara dessa äldre farbröders våta dröm. Min kk vet att jag haft gangbang o vill nu bjuda på mig istället för tårta till kaffet.... det rör sig om 4 utöver honom. Det han vill är att jag ska låta dem dela mig under kvällen. Att jag ska va deras lilla duktiga slampa som de kan använda hur de vill mer eller mindre. Jag blir sugen av tanken men samtidigt lite orolig. Jag känner till 2 av dem o skulle gärna knullas av dem men övriga vet jag inte. Min kk säger att de är som honom. Äldre etablerade o att han skulle göra allt för mig ge mig allt om jag bara var hans troffe han kunde dela med kollegerna? Jag svarade att jag ska tänka på det o återkomma. Borde jag?

  • Svar på tråden en kk vill att jag ska hjälpa hans kollegor en helkväll... vill ge dem en bonus
  • Anonym (Omtänksamma Kalle)
    Anonym (anonym) skrev 2019-01-05 16:14:32 följande:
    Vad är det för arbetsplats där mängder med män pratar om sitt sexliv och som gifta småbarnspappor vill ha sex med dig förutom på ställen ed exotiska dansöser eller på dagliv verksamhet
    Man kan jag undra vad det är företag och gubbar som accepterar detta. Om det finns aktieägarna så borde de få reda på och skulle vara mums för kvällstidningarna.
  • Anonym (konservativ)

    När man läser inläggen från TS så är det faktiskt riktigt tragisk. Jag trodde först det var en semi-troll eller extrem slampa men det är nog en tjej med riktigt allvarliga problem.  

  • Anonym (anonym)
    Anonym (Omtänksamma Kalle) skrev 2019-01-05 17:06:26 följande:
    Man kan jag undra vad det är företag och gubbar som accepterar detta. Om det finns aktieägarna så borde de få reda på och skulle vara mums för kvällstidningarna.
    Är inte alla högt uppsatta styrelsemedlemmar eller affärskollegor intresserade av att avsluta middagar med sex tillsammans i allas åsyn med kvinnor som ställer upp på det mesta om de får exklusiva gåvor för besväret
  • Anonym (Omtänksamma Kalle)
    Anonym (anonym) skrev 2019-01-05 17:14:09 följande:
    Är inte alla högt uppsatta styrelsemedlemmar eller affärskollegor intresserade av att avsluta middagar med sex tillsammans i allas åsyn med kvinnor som ställer upp på det mesta om de får exklusiva gåvor för besväret
    Kära vän!
    Tror inte på sådant de måste vara medvetna att det finns alltid en fågel som kvittrar och det kan få förödande konsekvenser. Tror inte jag skulle bjuda in mera kollegor på att få ligga en dam inför åskådare. Det här år 2019 och kvinnan bör uppsöka en psykolog.
  • Stockholmsman82

    helt ärligt tycker jag du har svaret klart redan.

    Fantasier är en sak upplevelse ett annat.

    I ditt fal har du redan nu känningar på att det kommer kännas fel så ut på stan i stället och hitta någon i din smak så slipper du det dåliga samvetet dagen efter

  • Hårfagre

    Ta och bjud till lite. Ha fixat vuxenpyamasar och vuxenblöjor så kan ni leka 'nattelinatt'. Klä av gubbarna en efter en och sätt på dem blöja, pyjamas och pyamasmössa. Ge dem så en varsin nappflaska med absint och läs sagan om Guldlock och de tre små björnarna för dem.

  • MrsJenka

    Jag har också varit slampa (men är numer nyförlöst, gammal och trött.)

    Och jag håller med om att det är hur pass mycket du kan lita på att din kk ser till att du inte utsätts för något du absolut inte vill och kan garantera din trygghet som är det avgörande.

    Och jag skulle bett kk:n att iaf få se bilder på de okända männen eftersom jag inte skulle uppskatta att bli nyttjad av 2 lönnfeta träsktroll.

  • Anonym (Tänk om DE inte vill?)
    Anonym (anonym) skrev 2019-01-05 17:14:09 följande:
    Är inte alla högt uppsatta styrelsemedlemmar eller affärskollegor intresserade av att avsluta middagar med sex tillsammans i allas åsyn med kvinnor som ställer upp på det mesta om de får exklusiva gåvor för besväret
    Jo, självklart är det alla heterosexuella 50- 60-åringars våtaste dröm att få närstudera sina manliga  styrelsekollegors ölmagar, rövar, kukar och pungar och att dessutom själva få exponera samma kroppsdelar för kollegorna i fråga.  Samma kollegor som man kanske  ska träffa i nyktert tillstånd några dagar senare. MUMS! Vilken hejdundrande belöning!

    OBS! Jag är ironisk . Tror som jag varit inne på tidigare att många män tvärtom skulle bli ganska illa till mods.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Tänk om DE inte vill?) skrev 2019-01-05 22:27:23 följande:
    Jo, självklart är det alla heterosexuella 50- 60-åringars våtaste dröm att få närstudera sina manliga  styrelsekollegors ölmagar, rövar, kukar och pungar och att dessutom själva få exponera samma kroppsdelar för kollegorna i fråga.  Samma kollegor som man kanske  ska träffa i nyktert tillstånd några dagar senare. MUMS! Vilken hejdundrande belöning!

    OBS! Jag är ironisk . Tror som jag varit inne på tidigare att många män tvärtom skulle bli ganska illa till mods.
    Visst verkar det vara en oerhört spännande och estetiskt tilltalande upplevelse efter en lång god middag
  • Anonym (Tänk om DE inte vill?)
    Anonym (anonym) skrev 2019-01-05 22:32:25 följande:
    Visst verkar det vara en oerhört spännande och estetiskt tilltalande upplevelse efter en lång god middag
    SkrattandeSkrattandeSkrattande Jodu! Och blotta misstanken om att någon skulle smygfilma hela härligheten för att ha en möjlig framtida hållhake blir liksom löken på laxen.

    Tänk att alla dessa studsande, gungande, smällande  pungar, bukar, rövar kanske finns förevigade för all framtid!
Svar på tråden en kk vill att jag ska hjälpa hans kollegor en helkväll... vill ge dem en bonus