• Stockholmsman82

    För oss bisexulla män

    Tänkte starta en tråd för oss smyg/öppna bisexuella män.
    dela på tankar erfarenheter kring sex samlevnad så bara börja skriva  

  • Svar på tråden För oss bisexulla män
  • Anonym (Jag vill)

    Jag är smyg bi. Så jag hänger på här. ????

  • Anonym (Biskvi)

    Ser väl mig som hemligt bisexuell, är väl bara min flickvän som vet. Tror väl egentligen inte det är någon som skulle hata mig om jag var öppen med det, men för tillfället är det enklare att inte säga något, att inte ta risken.

    Har som sagt ett långvarit förhållande med min flickvän nu, men har varit med män innan. Kan vara ganska skönt att kunna välja på båda hållen :)

  • Anonym (Jag vill)

    Min fru vet inget om detta, men jag tror hon hade tagit det mycket hårt så jag fortsätter att bara fantisera o drömma om killsex. Skulle vilja prova att sätta på och att bli påsatt och avsugen.????

  • Stockholmsman82

    Håller med dig.  har haft både flickvänner och pojkvänner så ser ju så klart insidan som nummer ett. men självklart så är det ju skillnad. killar jag ju 2 saker 2 hål och en kuk och är man versal= att man gillar bli påsatt och sätta är så är det ju lite mer "lek" än med en kvinna och annan njutning.
    Dock ett tag sedan jag träffade en nu men funderat på och träffa något par , gjorde det för länge sedan i fyllan utomlands men är väl den hemligheten jag skulle vilja uppleva på nytt , Ni då?

  • Stockholmsman82
    Stockholmsman82 skrev 2019-01-05 19:59:24 följande:

    Håller med dig.  har haft både flickvänner och pojkvänner så ser ju så klart insidan som nummer ett. men självklart så är det ju skillnad. killar jag ju 2 saker 2 hål och en kuk och är man versal= att man gillar bli påsatt och sätta är så är det ju lite mer "lek" än med en kvinna och annan njutning.
    Dock ett tag sedan jag träffade en nu men funderat på och träffa något par , gjorde det för länge sedan i fyllan utomlands men är väl den hemligheten jag skulle vilja uppleva på nytt , Ni då?


    Det är ju den, man har ju sitt egna samvete att leva på . gjorde en tabbe när jag hade pojkvän och va bort rest .
    kom till Stockholm och hade själv fastnat i fällan med en tjej. han va i London och behöva förklara att hon va gravid. nu gjorde hon abort men just då skulle hon inte det så fick snällt ta den utskällningen så förstår ju hur du tänker också. sedan är ju sex bara sex, och oftast efter en gång får man mer smak,
  • Stockholmsman82
    Anonym (Biskvi) skrev 2019-01-05 19:53:49 följande:

    Ser väl mig som hemligt bisexuell, är väl bara min flickvän som vet. Tror väl egentligen inte det är någon som skulle hata mig om jag var öppen med det, men för tillfället är det enklare att inte säga något, att inte ta risken.

    Har som sagt ett långvarit förhållande med min flickvän nu, men har varit med män innan. Kan vara ganska skönt att kunna välja på båda hållen :)


    Välkommen. blir intressant och se allas tankar
  • Anonym (Jag vill)

    Någon som vet om det finns någon kille som ger helkroppsmassage på naken kille och är själva naken när han masserar? I Malmö Ystad mm. Behöver verkligen en härlig massage både här och där.

  • Anonym (Bs men gift)

    Bisexuell och gift, min fru vet inget om min läggning och skulle nog inte gilla det så jag har inte berättat något för henne. Har träffat män till och från i smyg, känns inte helt ok men känns inte heller som otrohet med en kvinna, det är jag totalt ointresserad av - min bisexualitet är en sida av mig som jag har svårt att undertrycka även om jag ofta känner att jag hatar att smyga. Idealet vore att träffa en BS man tillsammans med min fru i en trekant men det lär inte hända i första taget, sen tror jag min fru kanske skulle tappa attraktionen till mig om hon såg mig suga kuk.. Är mer undergiven med män, tycker om att bli påsatt. Är extremt noga med kondom och säker sex och träffar nästan bara andra gifta män, det finns många i samma sits.

  • Qbert

    Min flickvän vet om min bi sida och att jag varit med killar. Vi hade en trekant med en kille och hon tände mycket på att se mig suga av och bli knullad :)

  • Anonym (Undrar)

    Ni som både har haft samlag med kvinnor och blivit påsatta analt av män: Hur skiljer det sig i njutning? Är det lika skönt eller är det en starkare njutning att få prostatan stimulerad genom ett analt samlag? 

Svar på tråden För oss bisexulla män