• Anonym (Våga)

    Hur hanterar man en extremt välutrustad kille

    Jag har träffat en kille som har en extremt stor penis.. Det e verkligen extremt och jag vet inte alls hur man gör. Jag är normalt sett ganska framåt vad gäller sex men med honom blir kallt fel. Inget funkar. Kramar e inte möjligt för storleken. Generation vågar jag knappt tänka på. O den e så lång o tung att jag fumlar till allt när jag ska funka honom. Jag behöver tips jag känner mig som innan första gången fast 300 ggr värre. Den e riktigt riktigt stor

  • Svar på tråden Hur hanterar man en extremt välutrustad kille
  • Anonym (Våga)
    Anonym (ofta) skrev 2019-01-09 00:03:23 följande:

    Har alltid undrat varför den som ljuger måste ta i så vansinnigt? 25 cm existerar säkert, men torde handla om 1 på miljonen. Över 30 cm är mycket tveksamt om det ens existerar på naturlig väg. Har du kollat om han har en penisattrapp påkopplad?

    Hade du skrivit att ditt ex hade 19, och din nuvarande 23 så hade det varit otroligt osannolikt.


    Jag har flera ex. Den största hade jag när jag var 19 o han var 24 enligt sig själv

    Jag mätte inte men han var lång men inte särskilt tjock. Vi hade inga problem med sex utom nån enstaka gång. De största problemen jag haft e med de som har mindre men som vill hävda sig o tar i som fån. Att du tycker 24 e orimligt e ju inte så konstigt för jag tyckte det med innan.
  • Anonym (Våga)
    Anonym (Kuksugerskan) skrev 2019-01-09 01:02:59 följande:

    Nu har jag ju erfarenhet av X antal storkukade män och jag kan säga att börja med att runka med bägge händerna, stimulera tills han börjar bli tokig av upphetsning, sedan smek hans kulor medans du slickar runt ollonet. När du är tillräckligt kåt och våt mellan benen så kommer det inte vara några större problem att få in den. Det är bra ju större kukar du har i fittan, för desto mer vidgas den övertid och du kan höja ribban och släppa in ännu större.


    Jag har testat en del med honom men det känns lite som jag gör fel. Han reagerar in e alls så som man tror. De allra flesta killar (eller alla) brukat bli stenhårda av ens en slick menyn denna kille blev inte a?ls sån
  • Anonym (Våga)

    [quote=79346890][quote-nick]Anonym (Kuksugerskan) skrev 2019-01-09 01:15:19 följande:[/quote-nick]Har inte mätt dem personligen, men den största jag haft i mig måste nog varit mellan 27-30cm. Men så blir min fitta rätt utvidgad vid upphetsning. En del kvinnor är ju trängre.

    Jag e absolut inte trång. Men jag hade aldrig fått in så stora. Den största jag varit me va 24 o jag hade aldrig hela inne. Dessutom va han ganska smal så det ca typ som vanlig. Men såäå tändande att se den i fullt stånd. Tydligen e jag icke trovärdig i detta men nuvarande är större redan innan han e hård

  • Anonym (Våga)
    Annnaa skrev 2019-01-09 01:10:59 följande:

    Men 30 cm. Har du varit med om det? Det måste ju vara en skitstor kuk!


    Kan svara lätt på det. Det e sjukt stort. Har bara känt på den halvslak än så länge men bara det var galet
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (ofta) skrev 2019-01-09 00:03:23 följande:

    Har alltid undrat varför den som ljuger måste ta i så vansinnigt? 25 cm existerar säkert, men torde handla om 1 på miljonen. Över 30 cm är mycket tveksamt om det ens existerar på naturlig väg. Har du kollat om han har en penisattrapp påkopplad?

    Hade du skrivit att ditt ex hade 19, och din nuvarande 23 så hade det varit otroligt osannolikt.


    Känner en kille som ligger runt 30 i längd. Omkrets vet jag inte men ca som två normalstora där framme och tre på mitten.

    Så det finns.
  • Anonym (Våga)
    Anonym (Blomman) skrev 2019-01-09 07:54:17 följande:

    Känner en kille som ligger runt 30 i längd. Omkrets vet jag inte men ca som två normalstora där framme och tre på mitten.

    Så det finns.


    Hur hanterade du honom. Jag har sån jävla nervositet kring allt.
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (Våga) skrev 2019-01-11 23:58:20 följande:

    Hur hanterade du honom. Jag har sån jävla nervositet kring allt.


    Jag hade inte sex med honom.... Kände att det skulle bli övermäktigt. Men tänker att i en stadig relation hade jag nog kunnat vänja mig. Tränat upp mig:)
  • Anonym (Våga)
    Anonym (Blomman) skrev 2019-01-12 10:50:41 följande:

    Jag hade inte sex med honom.... Kände att det skulle bli övermäktigt. Men tänker att i en stadig relation hade jag nog kunnat vänja mig. Tränat upp mig:)


    Jag förstår dig helt. Jag vill ju ha sex men e rädd att det inte ska funka. Jag e så nervös att jag har blivit skitdålig på allt med honom. Jag lyckas inte ens få honom att bli särskilt hård o det brukar aldrig va nåt problem. Känner mig som en helt värdelös oskuld med honom.
  • Anonym (Jessica)

    Sälj honom till porrfilm! Bli hans manager och tjäna pengar på allt han gör i porrvärlden! du slipper dessutom ha sex med honom. Hahaha vilket trollinlägg!

  • Anonym (Våga)
    Anonym (Jessica) skrev 2019-01-12 22:53:02 följande:

    Sälj honom till porrfilm! Bli hans manager och tjäna pengar på allt han gör i porrvärlden! du slipper dessutom ha sex med honom. Hahaha vilket trollinlägg!


    Kan sälja honom till dig kanske??

    Haha nä men oavsett vad du tror så e det bara ett antagande. Men du har rätt jag kanske bör omformulera inlägget för att få nå vettiga svar.
Svar på tråden Hur hanterar man en extremt välutrustad kille