Inlägg från: Anonym (Gräns) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gräns)

    Min första trekant - Nervös

    Kanske sätta upp gränser för vad ni ska göra. Får det bli något mellan er killar också, eller ska ni bara "turas om" med tjejen? Vad får du göra med henne, samlag, oralt? Krävs kondom? Regler för hur ni kan avbryta om det inte känns ok. Vad händer om tjejen har det skönare med dig än med sin kille? Vet han om att du har haft henne?

  • Anonym (Gräns)

    Får det finnas alkohol med i bilden eller ska ni vara helt nyktra?

  • Anonym (Gräns)
    Anonym (nervös) skrev 2019-01-08 12:37:35 följande:
    Jo vi har pratat mycket om hur långt vi ska gå. Jag hoppas det kan bli något mellan oss killar också då båda anser sig som bi.

    Tanken är att vi ska kunna göra samma med henne, båda två i paret är helt med på det, de har i princip redan ett öppet förhållande. Kondom är inget krav heller.

    Avbryta får jag ta upp, kanske ha ett kodord eller nåt.

    Ja han vet att jag varit med henne innan, så där är ingen fara.
    Har du varit med någon kille innan då? Han?
  • Anonym (Gräns)
    Anonym (nervös) skrev 2019-01-08 12:38:17 följande:
    Tror hon snacka om en flaska vin, men inte mer än det. Man vill ju vara medveten om vad som sker och så.
    Det går kanske lättare med lite vin, men med för mycket kan man tappa kontorollen.
  • Anonym (Gräns)
    Anonym (nervös) skrev 2019-01-08 12:41:23 följande:
    Han har, inte jag.
    Spännande. Hur gamla är ni? Ni borde kanske prata om vad ni killar förväntar er av varandra, eller får det vara ett spänningsmoment att se vad det blir?
  • Anonym (Gräns)
    Anonym (nervös) skrev 2019-01-08 12:46:23 följande:
    Vi är alla runt 30-35.

    Jo vi har pratat en del innan, lite vad vi skulle vilja prova och så. Han vet att jag inte är helt främmande för att göra något med en kille, men också att jag är oerfaren med män..
    Vilket lockar dig mest, att få ligga med tjejen ännu en gång eller att första gången prova med en kille? Tror du att det är lyckat att dessa båda sammanfaller? När blir det? Berätta sedan!
  • Anonym (Gräns)
    Anonym (nervös) skrev 2019-01-08 14:23:49 följande:

    Ingen annan som har några tips eller tankar?


    Tydligen inte. Jag kan väl bara säga: Var försiktiga så att ni inte skadar varandra. Det kan vara starka känslor som kommer igång.
  • Anonym (Gräns)
    Anonym (nervös) skrev 2019-01-08 21:56:07 följande:
    Ingen dp så då det inte var något analt, men tjejen blev påsatt och sög samtidigt, vilket hon verkade älska att göra.

    Det blev lite nervöst efter, men vi var alla överrens om att det var värt det. Kan kanske bli igen, de verkade klart för den iden.
    Häftigt. Gick det för alla? Tog båda killar tjejen? Sög hon båda? Kunde nån av er killar komma flera gånger?
  • Anonym (Gräns)
    Anonym (nervös) skrev 2019-01-09 09:14:59 följande:
    Ja det gick för alla, flera gånger för tjejen. Två gånger för oss killar, en gång med henne och en gång bara vi killar. Jo vi "bytte" mellan var på henne vi var ett par gånger.
    Det låter otroligt skönt. Ni killar gjorde bara oralt alltså? Samtidigt eller "i tur och ordning"? Var alla aktiva hela tiden eller var det situationer där två var aktiva och en såg på? Rubbade det inte parets relation på något sätt att hon hade så skönt med sitt ex?
  • Anonym (Gräns)
    Anonym (nervös) skrev 2019-01-09 09:43:19 följande:
    Vi både turades om och hade 69:an, då tittade hon på och onanerade. Vid ett annat tillfälle red hon sin kille medan han sög mig, så det var ganska blandat.

    Nej det känns inte så, inget jag kunde märka i alla fall. Det kanske hjälpte att båda fick hålla på med mig?
    Ni körde på ganska friskt alltså. Jo det är säkert bättre om det finns en sorts balans mellan alla tre. 

    Jag förlorade en tjej på trekant. Hon gick till den andra killen. Där blev det så att han dominerade alltihop på ett sätt som vi inte hade förutsett. Först tillfredsställde han mig trots att jag inte hade tänkt mig det, men jag kunde inte stå emot i upphetsningen. När det gått för mig blev jag utslagen och passiv och han tog sig an tjejen med kraft och gjorde sådant med henne som jag inte gjort. Hon blev upphetsad till en nivå jag aldrig hade upplevt. När det var över blev det hon och han i stället för hon och jag. Så trekanter kan vara att leka med elden. 
  • Anonym (Gräns)
    Sharper skrev 2019-01-09 09:36:57 följande:

    Jag och min man har Haft trekant med en tjej tidigare. Vi är nyfikna på att ha med en kille till. Men dels vill min man känna sig säker på honom, den extra mannen får inte ta för mycket plats, samtidigt som vi ska kunna lita på honom fullt ut. Jag är osäker med en extra kille för jag har hjärnspöken. Jag är rädd för att han tex kommer vara för hårdhänt (ok jag gillar hårdare tag men med min man!) Eller att han försöker sig på något jag inte vill. Har inte samma känslor när det kommer till tjejer. På något vis litar jag mer på en okänd tjej än en okänd kille...


    Jo det kan ha sina risker. Se mitt svar till TS
  • Anonym (Gräns)
    Sharper skrev 2019-01-09 12:10:36 följande:
    Fast det handlar inte om risken att jag skulle lämna min man. Jag är säker i mina känslor för honom och i vår relation. Det jag är rädd för är att bli skadad, antingen fysiskt eller psykiskt, det är även det min man är rädd för (alltså att jag ska bli skadad eller illa behandlad).
    Det är bra om ni är säkra och trygga med varandra. Men jag upplevde ändå att det finns en sorts parallell, att det kan komma in en man som dominerar och gör "för mycket" eller som gör fel saker. Det är bra om ni är rädda om varandra.
  • Anonym (Gräns)
    Anonym (nervös) skrev 2019-01-09 13:14:17 följande:
    Tråkigt att höra, förstår att det kan vara en risk. Jag tror dock inte det är något risk här då jag själv inte har något intresse för tjejen utöver detta vi gjorde. Jag hoppas ju verkligen inte att deras förhållande tar skada heller, det har ju aldrig varit min mening.
    Jag vet inte om det var så utstuderat att han hade planerat redan på förhand att försöka ta över henne eller om det var något som uppstod i stundens ingivelse. Kanske det var bara "omständigheterna" som gjorde det, att dom matchade så jättebra både fysiskt och känslomässigt. Det var en väldigt konstig upplevelse att se dem så upphetsade och ivriga samtidigt som jag själv hade tappat lust och förmåga. Och traumatiskt att det var jag som lämnade hennes bostad på morgonen och inte han. Men nu har jag en ok relation med båda, vi kan prata avslappnat om vi stöter ihop. 
  • Anonym (Gräns)
    Anonym (Domaren) skrev 2019-01-09 13:58:08 följande:
    Sjuk situation, ni måste vara ganska äckliga alla tre.
    Ni gjorde fel och det är naturligt att ni känner skam.
    Det är hårda ord. Ingen av oss är äcklig utan fina människor även om vi var djärva rent sexuellt. Det är förstås fritt fram att ta avstånd från trekanter liksom från oralsex, utomäktenskapligt sex eller vad man vill. Faktum är dock att det är många som tänjer på sexualitetens gränser för att öka njutningen och upptäcka vilka möjligheter den innehåller. I detta fall spände jag dock bågen för högt. Skam är inte främst vad jag känner, men besvikelse och frustration. Jag har inte kunnat ha sex sen det hände.
Svar på tråden Min första trekant - Nervös