• Anonym (Spridvackerlyrik)

    Brukar Du gråta till Kents låt *Utan dina andetag*?

    (Ni killar också.)

  • Svar på tråden Brukar Du gråta till Kents låt *Utan dina andetag*?
  • Anonym (K)

    Ja, när jag tänker på mina barn. Den beskriver känslan av att ens existens beror på kärleken till någon annan. Så känner jag för mina döttrar. De är mitt allt.

  • Anonym (d)

    Nej. Det kan säkert hända om jag är gråtfärdig annars men lyssnar inte på den för att böla.

  • Anonym (Spridvackerlyrik)
    Anonym (Kenta) skrev 2019-01-13 09:14:47 följande:

    Nej.

    Kent suger.


    Inte för de miljoner männsikor som köpt deras plattor (ja, det är såpass många). Är inget jättefan av dem heller dock - gillar väl bara nyss nämda låt och den i vilken det sjungs franska i refrängen (glömt vad den heter).
  • Anonym (X)
    Anonym (Spridvackerlyrik) skrev 2019-01-13 22:21:00 följande:

    Inte för de miljoner männsikor som köpt deras plattor (ja, det är såpass många). Är inget jättefan av dem heller dock - gillar väl bara nyss nämda låt och den i vilken det sjungs franska i refrängen (glömt vad den heter).


    FF.
  • Aniiee

    Inte hört den. Knappt hört något alls av Kent. 


    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (Spridvackerlyrik)
    Anonym (X) skrev 2019-01-13 22:23:58 följande:

    FF.


    Just det, och står för?
  • Anonym (Spridvackerlyrik)
    Aniiee skrev 2019-01-13 23:06:02 följande:

    Inte hört den. Knappt hört något alls av Kent. 


    Lyssnar du mest på japansk musik?
  • Duckan

    Jag är helt klart ett fan men jag gråter inte till den låten.

    M däremot har fått mig att gråta.

  • Anonym (Conny)

    Jag börjar nästa gråta bara av tanken att behöva lyssna på Kent...

  • Anonym (nope)
    Anonym (Spridvackerlyrik) skrev 2019-01-13 02:30:46 följande:

    (Ni killar också.)


    Anonym (Spridvackerlyrik) skrev 2019-01-13 02:30:46 följande:

    (Ni killar också.)


    Nä, har aldrig gillat Kent. Finns ingen nåt jag har fastnat för. 

  • Anonym (Sillstryparn')

    Jag tycker allt Kent har gjort (med undantag av Kräm) är uppriktigt sagt skitdåligt. Om jag skulle gråta till någon av deras låtar är det för att mina trumhinnor plågas. Jag ryser av obehag när jag hör den där låten som tråden handlar om.

    (Skönt att få ur sig detta. Verkar vara ensam om att tycka Kent är skräp. Den enda som jag möjligen tycker är ännu värre är Lars Winnerbäck, och det vill inte säga lite...)

  • Anonym (Spridvackerlyrik)
    Anonym (Sillstryparn') skrev 2019-01-14 21:34:29 följande:

    Jag tycker allt Kent har gjort (med undantag av Kräm) är uppriktigt sagt skitdåligt. Om jag skulle gråta till någon av deras låtar är det för att mina trumhinnor plågas. Jag ryser av obehag när jag hör den där låten som tråden handlar om.

    (Skönt att få ur sig detta. Verkar vara ensam om att tycka Kent är skräp. Den enda som jag möjligen tycker är ännu värre är Lars Winnerbäck, och det vill inte säga lite...)


    För vill det inte säga lite? Dissar man Kent så är inte steget långt till Lars Winnerbäck, tycker iaf jag. Jag gillar varken Winnerbäck eller Håkan Hellström. Hellre Kent om jag måste välja, men hör bara dem mär de hörs på radio, aldrig annars.
  • Aniiee
    Anonym (Spridvackerlyrik) skrev 2019-01-14 21:10:59 följande:
    Lyssnar du mest på japansk musik?
    Beror väl på vad man menar. Jag lyssnar nog mest på tv-pelsmusik, och visst är mycket av det japanskt...... Mycket är inte japanskt. Men annars är det nog 50/50 japanskt/resten av världen.
    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (Kenta)
    Anonym (Spridvackerlyrik) skrev 2019-01-13 22:21:00 följande:

    Inte för de miljoner männsikor som köpt deras plattor (ja, det är såpass många). Är inget jättefan av dem heller dock - gillar väl bara nyss nämda låt och den i vilken det sjungs franska i refrängen (glömt vad den heter).


    Det märks ju hur minnesvärd musiken är då du inte ens minns titeln på låten du gillar. Plus att du erkänner att du inte är något fan.
  • Anonym (Spridvackerlyrik)
    Anonym (Kenta) skrev 2019-01-15 01:24:15 följande:

    Det märks ju hur minnesvärd musiken är då du inte ens minns titeln på låten du gillar. Plus att du erkänner att du inte är något fan.


    Kanske därför jag inte minns? För att jag bara lyssnar på enstaka låtar av dem vid enstaka tillfällen. Sen är det ju ovanligt med låttitlar som bara innehåller två bokstäver, som dessutom inte sjungs i låten (också det ovanligt).
Svar på tråden Brukar Du gråta till Kents låt *Utan dina andetag*?