• Anonym (signs)

    Skulle du kunna bli ihop med en man som aldrig haft förhållande?

    Och om nån här har den erfarenheten, träffat en man som aldrig haft förhållande innan dig, hur gick det?

  • Svar på tråden Skulle du kunna bli ihop med en man som aldrig haft förhållande?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Donna) skrev 2022-05-22 12:58:59 följande:
    Första gången jag faktiskt håller med dig. Men så är det ju helt klart.
    Den som tryckt tumme ner måste ha tryckt fel.
    Jag får tummen ner vad jag än skriver. Det är nog många som är allergiska mot mitt nick.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-22 13:05:29 följande:
    Jag får tummen ner vad jag än skriver. Det är nog många som är allergiska mot mitt nick.
    Du fick en tumme upp av mig nu iaf. Det får jämna ut det.

    Du är faktiskt rätt så tjatig när du skriver... detta var ett positivt undantag.
  • Anonym (BigMomma)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-22 07:32:25 följande:
    Krävs nog mer än så, då inte allt handlar om sex.
    Öööööhhhh, för dig kanske. För mig är inget vatten värt om det inte handlar om just sex. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (BigMomma) skrev 2022-05-22 13:57:11 följande:
    Öööööhhhh, för dig kanske. För mig är inget vatten värt om det inte handlar om just sex. 
    Om jag blir ihop med en tjej, så vill jag att vi ska ha sex.
    Men inte hela tiden. Det skulle jag inte orka.
    Jag skulle vilja att det är en tjej som jag trivs ihop med, att vi har kul, och kan prata om allt, dela upplevelser.
  • Anonym (Nix)

    Nix, hade aldrig inlett något med en man som var oerfaren eller aldrig hade haft ett förhållande 

  • Tecum
    Anonym (Nix) skrev 2022-05-22 23:30:13 följande:
    Nix, hade aldrig inlett något med en man som var oerfaren eller aldrig hade haft ett förhållande 
    Men hade du hellre valt en man som haft ett antal korta förhållanden och har barn med flera kvinnor? Om du måste välja?
  • Anonym (Inget bagage)

    Hade ju vart rätt idealiskt tänker jag. Inget bagage och ingen erfarenhet. Då fattar han kanske inte hur jobbig och gnällkärring jag kan vara i en relation och tror det är helt normalt?

  • Anonym (Carinata)

    Hade du frågat mig för ett halvår sedan hade jag varit ytterst tveksam att inleda ett förhållande med en helt oerfaren man. Nu vet jag bättre. Mina farhågor har ställts på kant. Mannen jag träffar nu debuterade sent i livet har haft ett par särboskap och en kort relation. Han har alltså inte varit gift och har heller inga barn. En hyfsat inbiten ungkarl med andra ord. Kände först att orka typ lära upp någon i sex, hur man kompromissar i relationen. Hänsyn osv. Inte för jag själv har haft många partners men jädrar vilken ömsint älskare han är. Han vet precis var saker och ting sitter och är otroligt bra på att läsa av. I det övriga försöker vi kommunicera noga. Lite i överkant kanske för att det ska bli rätt. Visst är han lite egen på sitt vis men en
    riktig toppenman. Vi kommer inte att slå våra påsar ihop på länge utan det får växa fram. Vi är ju fullvuxna och etablerade på var sina ställen. 


    Så en oerfaren man kan bli en hur bra partner som helst. De som sitter och bara ställer krav och letar fel hos potentiell partner kommer inte att lyckas. Dessutom är det bäst att fiska i sitt eget vatten och inte vara ex vis en trånande gubbsjuk jävel som fantiserar om att flirta med 25 år och yngre tjej och påstå att hon ville ligga men avböjde.  

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Carinata) skrev 2022-05-23 14:42:00 följande:

    Hade du frågat mig för ett halvår sedan hade jag varit ytterst tveksam att inleda ett förhållande med en helt oerfaren man. Nu vet jag bättre. Mina farhågor har ställts på kant. Mannen jag träffar nu debuterade sent i livet har haft ett par särboskap och en kort relation. Han har alltså inte varit gift och har heller inga barn. En hyfsat inbiten ungkarl med andra ord. Kände först att orka typ lära upp någon i sex, hur man kompromissar i relationen. Hänsyn osv. Inte för jag själv har haft många partners men jädrar vilken ömsint älskare han är. Han vet precis var saker och ting sitter och är otroligt bra på att läsa av. I det övriga försöker vi kommunicera noga. Lite i överkant kanske för att det ska bli rätt. Visst är han lite egen på sitt vis men en
    riktig toppenman. Vi kommer inte att slå våra påsar ihop på länge utan det får växa fram. Vi är ju fullvuxna och etablerade på var sina ställen. 


    Så en oerfaren man kan bli en hur bra partner som helst. De som sitter och bara ställer krav och letar fel hos potentiell partner kommer inte att lyckas. Dessutom är det bäst att fiska i sitt eget vatten och inte vara ex vis en trånande gubbsjuk jävel som fantiserar om att flirta med 25 år och yngre tjej och påstå att hon ville ligga men avböjde.  


    Jag har aldrig haft ett förhållande. Och inte legat på 15 år. Men jag vet att jag är bra i sängen. Med rätt kvinna.
    Jag är mer ömsint. Om kvinnan hellre vill ha hårda tag, då tycker hon att jag är kass i sängen.

    Jag är gubbsjuk. Stötte på en 20 år yngre tjej, och träffade en 25 år yngre. Fast där tog hon initiativen.
    Nu är jag tänd på en 21 år yngre tjej.
    Jag trånar efter henne.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Carinata) skrev 2022-05-23 14:42:00 följande:

    Hade du frågat mig för ett halvår sedan hade jag varit ytterst tveksam att inleda ett förhållande med en helt oerfaren man. Nu vet jag bättre. Mina farhågor har ställts på kant. Mannen jag träffar nu debuterade sent i livet har haft ett par särboskap och en kort relation. Han har alltså inte varit gift och har heller inga barn. En hyfsat inbiten ungkarl med andra ord. Kände först att orka typ lära upp någon i sex, hur man kompromissar i relationen. Hänsyn osv. Inte för jag själv har haft många partners men jädrar vilken ömsint älskare han är. Han vet precis var saker och ting sitter och är otroligt bra på att läsa av. I det övriga försöker vi kommunicera noga. Lite i överkant kanske för att det ska bli rätt. Visst är han lite egen på sitt vis men en
    riktig toppenman. Vi kommer inte att slå våra påsar ihop på länge utan det får växa fram. Vi är ju fullvuxna och etablerade på var sina ställen. 


    Så en oerfaren man kan bli en hur bra partner som helst. De som sitter och bara ställer krav och letar fel hos potentiell partner kommer inte att lyckas. Dessutom är det bäst att fiska i sitt eget vatten och inte vara ex vis en trånande gubbsjuk jävel som fantiserar om att flirta med 25 år och yngre tjej och påstå att hon ville ligga men avböjde.  


    Påstå?
    Hon sa att hon ville. Fast det sa hon 2 år senare.
    Hade jag vetat DÅ, när vi träffades...
    Ja, jag tackade nej när hon ville ses igen. Hon pratade mycket om sex då.
    Jag tackade nej för att covid härjade som värst då.
Svar på tråden Skulle du kunna bli ihop med en man som aldrig haft förhållande?