• Anonym (Anastasia)

    Nedvärdering och dominans, gillar ni det?

    Jag tänder på väldigt hårt sex, tex dominans och nedvärdering. Fortfarande lite ny inför detta men börjar inse att bdsm är min grej. Jag kan känna mig sjuk när jag inser att jag tänder på att min partner kallar mig hora, tar stryptag, ger smisk osv. Hur många andra här är det som gillar samma sak? Och ni som inte testat tycker ni att det är helt sjukt eller skulle ni kunna tänka er att prova? Efter att jag upptäckte att jag verkligen tänder på denna typ av sex känns det som att det kommer att bli svårare att hitta sexpartners då många verkar tycka att det är för mycket...

  • Svar på tråden Nedvärdering och dominans, gillar ni det?
  • Anonym (Buddha)
    Anonym (Stål) skrev 2019-01-17 07:34:29 följande:
    Jag tycker helt allvarligt synd om dig. Om du gillar att bli förnedrad så har du psykiska problem och borde ta tag i det.
    De män som gillar att vara dominanta mot kvinnor är oftast riktiga töntar, jag skulle gärna vilja få tag på mer sådana och ge dem en läxa. 
    Det gör mig bedrövad att läsa inlägg som ditt. Du uttalar dig nedvärderande om andra människor, säger att de psykiskt sjuka och töntar.

    Det skulle vara mycket mer givande om du kunde fundera över dina egna tankar och känslor. Varför väcker det här med smisk och dominans så starka känslor hos dig? Och varför är det så viktigt för dig att tala om för andra hur de ska leva?

    Som du kan se här i tråden så är din sanning ingen sanning. Människor tycker olika, trivs med olika saker. Så länge två (eller fler) vuxna är överens så kan de väl få göra vad de vill.

    Leva och låta leva.
  • Anonym (Nej gillar det inte alls.)

    Jag gillar inte det, men jag har prövat bägge rollerna vid olika tillfällen. enbart för att få ligga.

    Att hålla på och vara taskig och förnedra en kvinna funkade inte alls. Jag försökte för att hon gillade sånt och jag trodde att det skulle funka innan när vi pratade om det, men jag klarade inte av det. Piskor och annat stört. Fick säga som det var. "Nej jag klarar inte detta"

    En annan ville ha lite lättare dominans att jag skulle bestämma och örfila och kalla henne "hora" och sånt. Det funkade lite bättre, för då kunde jag befalla att hon skulle örfila sig själv istället när hon skrek att jag skulle slå henne men hon såg igenom det eftersom mina befallningar alltid var befallningar om väldigt "vaniljiga" saker och eftersom jag inte kunde förmå mig till att säga "hora" och "fitta" utan höll mig till "prostituerad" och "vagina". Men jag försökte iaf.

    En tredje ville dominera mig, och det var inte min grej det heller men jag tänkte jaja jag får ju ligga med henne, så jag tolererade ett par örfilar och spott, fula ord osv. Det var värt det pga att vi hade sex efteråt men inget jag gillade utan bara gick igenom. Hon satte även på mig med en sån där strap-on vilket var jävligt obehagligt, men jag fick ju sätta på henne efteråt så jag härdade ut.

  • Anonym (Well)

    Min kille är switch, så han kan vara sub också. Jag har försökt toppa, men haha, inte min grej alls!

    Vissa är dom, vissa sub, vissa switchar, vissa gillar inte dominanslekar alls. Bara det man gör görs med samtycke så är alla varianter ok.

    Vill man inte hålla på så är det ok. Men strunta för fan i att stämpla andra för det de gillar. Om du inte är inblandad, gå vidare liksom.

  • Pussan
    Anonym (Stål) skrev 2019-01-17 07:34:29 följande:
    Jag tycker helt allvarligt synd om dig. Om du gillar att bli förnedrad så har du psykiska problem och borde ta tag i det.
    De män som gillar att vara dominanta mot kvinnor är oftast riktiga töntar, jag skulle gärna vilja få tag på mer sådana och ge dem en läxa. 
    Och vem är du att tala om för någon du aldrig träffat att den personen har psykiska problem? Har du stor erfarenhet av psykiska problem? Har du utbildning för att kunna bedöma andra människors psykiska tillstånd endast med ledning av ett inlägg på ett debattforum?

    Fy f-- för människor som bara dömer andra utan att skriva något konstruktivt.

    Och vet du vad? Många tänder på rollspel, många tänder på dominans vare sig man är dominant eller undergiven.

    Jag kan absolut tända på båda rollerna, kan mycket väl stå över mannen och rispa med mina höga klackar på utvalda ställen....drämma till kuken med handflatan tills den står som ett spett....en stund senare kan jag bli kåt så det rinner ur fittan av att ligga hopbunden till ett paket med en kuk i munnen och få höra att jag är ett billigt luder som får vara nöjd med ett sprut i fejjan.

    Men du behöver inte vara med.
  • Anonym (Fi)
    Pussan skrev 2019-01-17 23:57:29 följande:
    Och vem är du att tala om för någon du aldrig träffat att den personen har psykiska problem? Har du stor erfarenhet av psykiska problem? Har du utbildning för att kunna bedöma andra människors psykiska tillstånd endast med ledning av ett inlägg på ett debattforum?

    Fy f-- för människor som bara dömer andra utan att skriva något konstruktivt.

    Och vet du vad? Många tänder på rollspel, många tänder på dominans vare sig man är dominant eller undergiven.

    Jag kan absolut tända på båda rollerna, kan mycket väl stå över mannen och rispa med mina höga klackar på utvalda ställen....drämma till kuken med handflatan tills den står som ett spett....en stund senare kan jag bli kåt så det rinner ur fittan av att ligga hopbunden till ett paket med en kuk i munnen och få höra att jag är ett billigt luder som får vara nöjd med ett sprut i fejjan.

    Men du behöver inte vara med.
    Du är så äcklig så det är svårt att beskriva med ord. Du är ett perfekt exempel på hur sjuka människor det är som tänder på förnedring, våld, dominans och liknande.
  • Anonym (Well)
    Anonym (Fi) skrev 2019-01-18 09:50:46 följande:

    Du är så äcklig så det är svårt att beskriva med ord. Du är ett perfekt exempel på hur sjuka människor det är som tänder på förnedring, våld, dominans och liknande.


    Fördömande människor är de som är äckliga. De som anser sig att ha rätt att klanka ner på nåt de inte ens är inblandade i. Get a life liksom.
  • Anonym (moralen)
    Pussan skrev 2019-01-17 23:57:29 följande:
    Och vem är du att tala om för någon du aldrig träffat att den personen har psykiska problem? Har du stor erfarenhet av psykiska problem? Har du utbildning för att kunna bedöma andra människors psykiska tillstånd endast med ledning av ett inlägg på ett debattforum?

    Fy f-- för människor som bara dömer andra utan att skriva något konstruktivt.

    Och vet du vad? Många tänder på rollspel, många tänder på dominans vare sig man är dominant eller undergiven.

    Jag kan absolut tända på båda rollerna, kan mycket väl stå över mannen och rispa med mina höga klackar på utvalda ställen....drämma till kuken med handflatan tills den står som ett spett....en stund senare kan jag bli kåt så det rinner ur fittan av att ligga hopbunden till ett paket med en kuk i munnen och få höra att jag är ett billigt luder som får vara nöjd med ett sprut i fejjan.

    Men du behöver inte vara med.
    Vilken hora du är! Hoppas nånstans du har vett på att skämmas över den du är 
  • Anonym (Vanilj BDSM)

    Jag var tillsammans med en kvinna som ville att jag skulle spela en grovarbetare som "råkade" ringa på fel dörr.

    Så skulle jag vara burdus och sätta på henne på köksbordet utan att bry mig om ifall hon njöt eller kom.

    Fast det var ju mest kul.

    Det är nog mer vanilj än BDSM.

  • Anonym (Chef på dagen och hora på kvällen.)

    Jag gillar det.
    Arbetar som upptagen chef och beslutsfattare på dagarna och när jag kommit hem och stängt dörren är jag min mans slav och hora.
    Ungefär så.

  • Pussan
    Anonym (Fi) skrev 2019-01-18 09:50:46 följande:
    Du är så äcklig så det är svårt att beskriva med ord. Du är ett perfekt exempel på hur sjuka människor det är som tänder på förnedring, våld, dominans och liknande.
    Medan friska människor uttrycker sig som du gör?
  • Pussan
    Anonym (moralen) skrev 2019-01-18 11:54:24 följande:
    Vilken hora du är! Hoppas nånstans du har vett på att skämmas över den du är 
    Ja jag är absolut en hora ibland. Det har jag skrivit många gånger själv. Till skillnad från dig tycker jag inte att det är nedvärderande, och jag skäms inte en sekund, tvärtom det har gett mig mycket njutning.
    Men det är jag alltså. Återigen, som jag skrev i förra inlägget; du behöver inte vara med. Du ska göra som du vill.
  • Anonym (Menarduallvar)
    Anonym (Nej gillar det inte alls.) skrev 2019-01-17 17:30:44 följande:

    Jag gillar inte det, men jag har prövat bägge rollerna vid olika tillfällen. enbart för att få ligga.

    Att hålla på och vara taskig och förnedra en kvinna funkade inte alls. Jag försökte för att hon gillade sånt och jag trodde att det skulle funka innan när vi pratade om det, men jag klarade inte av det. Piskor och annat stört. Fick säga som det var. "Nej jag klarar inte detta"

    En annan ville ha lite lättare dominans att jag skulle bestämma och örfila och kalla henne "hora" och sånt. Det funkade lite bättre, för då kunde jag befalla att hon skulle örfila sig själv istället när hon skrek att jag skulle slå henne men hon såg igenom det eftersom mina befallningar alltid var befallningar om väldigt "vaniljiga" saker och eftersom jag inte kunde förmå mig till att säga "hora" och "fitta" utan höll mig till "prostituerad" och "vagina". Men jag försökte iaf.

    En tredje ville dominera mig, och det var inte min grej det heller men jag tänkte jaja jag får ju ligga med henne, så jag tolererade ett par örfilar och spott, fula ord osv. Det var värt det pga att vi hade sex efteråt men inget jag gillade utan bara gick igenom. Hon satte även på mig med en sån där strap-on vilket var jävligt obehagligt, men jag fick ju sätta på henne efteråt så jag härdade ut.


    Hahaha roligt inlägg, vad gör man inte för att få ligga.

    Om detta är på riktigt så har du åtminstone fått minnen för livet.

    Förstår dig, tur vi alla är olika.
  • Anonym (?)
    Pussan skrev 2019-01-17 23:57:29 följande:
    hopbunden 
    Varför då?
  • Anonym (Nej gillar det inte alls.)
    Anonym (Menarduallvar) skrev 2019-01-19 00:03:23 följande:
    Hahaha roligt inlägg, vad gör man inte för att få ligga.

    Om detta är på riktigt så har du åtminstone fått minnen för livet.

    Förstår dig, tur vi alla är olika.
    Jag har ganska så svårt att få ligga men vill väldigt gärna ligga, en olycklig kombination, så jag känner inte att jag har utrymme till att vara knusslig med om kvinnan har konstiga önskemål.
Svar på tråden Nedvärdering och dominans, gillar ni det?