Inlägg från: felicityporter |Visa alla inlägg
  • felicityporter

    Kvinna - har du hår på fittan???

    Jag rakar rubbet, hatar hår på fittan. Tycker det är fult och jag får ökad sexuell njutning när jag blir slickad.

  • felicityporter
    Anonym (vuxen) skrev 2019-02-11 20:56:31 följande:

    Jag är vuxen och har alltså hår på fittan.


    Jag är också vuxen men har ändå valt att ta bort håret på fittan. Det gör mig inte mindre vuxen, det är helt enkelt min preferens.
  • felicityporter
    Anonym (ida) skrev 2019-02-13 02:51:10 följande:

    Hoppas att alla som säger att det "känns sjukt ofräscht med hår" Inser att denna känsla bara kommer ifrån samhällets normer. Det ÄR fräschare med hår, håret har en funktion. Hade normen vart att ha massa hår på hela kroppen så hade ni känt er "sjukt ofräscha" utan hår.

    Jag rakar för att jag känner mig fräschare utan, sparade ut det nyligen och det kliade och sticktes. En känsla jag vet försvinner.

    Min sambo har också bett mig spara ut. Får se, kanske en dag...


    Fast nej, började raka allt fitthår i 13/14-årsåldern eftersom jag tyckte det var äckligt och ofräscht när mensblodet fastnade där. Dessutom tyckte jag det var mycket snyggare, trots att ingen annan i min klass börjat med det.

    Skulle aldrig säga att någon som inte gör det är ofräsch dock, och tycker det heller inte i smyg. Vi gör alla vad vi är mest bekväma med.
  • felicityporter
    Anonym (ida) skrev 2019-02-13 03:50:21 följande:
    Fast jo, jag gjorde samma sak, fick panik när jag började förändras till kvinna. Att vi fortsätter är faktiskt samhällets normer. så är det.
    Öh, fick ingen panik när jag förvandlades till kvinna. Hade haft hår där nere sedan 11/12-årsåldern och när jag sedan blev tonåring tyckte jag att det verkade som en smart lösning på problemet att raka bort allt (problemet med menshygienen då det faktiskt är äckligt i mina ögon när det fastnar i håret) och dessutom tyckte jag att jag såg sexigare ut rakad.
Svar på tråden Kvinna - har du hår på fittan???