• Anonym (Mikaela)

    Fantasier om sonens kompisar

    Sonen är bara 16 och jag är som sagt litet äldre, när hans kompisgäng är över så har jag funnit mig själv attraherad av dom och även kanske varit lite flörtig, dom är med i en basketklubb och är väldigt tränade. Det känns fel men skulle verkligen kunna tänka mig att ligga med dom faktiskt. Är detta fullkomligt knäppt eller är det någon som också har upplevt detta?
  • Svar på tråden Fantasier om sonens kompisar
  • Anders 386

    Det är väl troligen väldigt normalt. Jag kollade ofta in min dotters kompisar ur ett sexuellt perspektiv. Inget konstigt alls. Eller är jag och TS onormala?

  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Mammor) skrev 2019-02-25 16:00:48 följande:

    Härligt, måste vara en skön känsla ????????


    Jaa, det var helt obeskrivligt fantastisk. Hade ju varit kåt på henne sååå lenge.
  • tankfull

    Om du skulle tycka att det var okej att din son låg med en av kompisarnas mammor så go ahead och ha sex med hans kompisar. Finns säkert mammor som vill ha din son också. Själv gillar jag yngre män, men 16-åringar känns faktiskt lite äckligt att tråna efter i mitt tycke. 

  • Anonym (Absolut)

    Dreglar rätt bra när jag ser min dotters kompisars rumpor (16) år så självklart förstår jag :)

  • Liza86

    Det är säkert normalt. Åldermässigt är det väl på gränsen. Men fantasier är fantasier I guess.


    Säkert många män med liknande tankar så varför skulle inte du kunna ha dom också?


    Lång tjej
  • Kalleh

    Jag brukar fantisera å tänka jättemycket på äldre tjejer! Så ja tror lr nästan vet att dom gillar dej tillbaka oxå bara så du vet :)

  • Anonym (Jocke)
    Anonym (Mikaela) skrev 2019-02-25 13:43:17 följande:
    Sonen är bara 16 och jag är som sagt litet äldre, när hans kompisgäng är över så har jag funnit mig själv attraherad av dom och även kanske varit lite flörtig, dom är med i en basketklubb och är väldigt tränade. Det känns fel men skulle verkligen kunna tänka mig att ligga med dom faktiskt. Är detta fullkomligt knäppt eller är det någon som också har upplevt detta?
    Kör! Hur gammal är du? Har dom spanat in dig?
  • Anonym (Härligt)
    Anonym (norrmannen) skrev 2019-02-25 16:33:10 följande:

    Jaa, det var helt obeskrivligt fantastisk. Hade ju varit kåt på henne sååå lenge.


    Spännande. Berätta mer. Under vilka omständigheter? Var var ni? Vem tog initiativ? Blev det konstigt sen när ni sågs eller blev det fler tillfällen? Var hon singel eller tillsammans med din kompis pappa?
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Härligt) skrev 2019-02-26 20:24:46 följande:
    Spännande. Berätta mer. Under vilka omständigheter? Var var ni? Vem tog initiativ? Blev det konstigt sen när ni sågs eller blev det fler tillfällen? Var hon singel eller tillsammans med din kompis pappa?
    Hon var skild, och bodde ensam i eget hus. Barnen var utflugna, eller studerade borta i annan stad. Av nån anlänning hamnade vi på samma nach. Det var i en liten bygd i Norge, alla "visste" var efterfesten var nån stans. 

    Hon gick runt i sin trånga skinkjol, och kåtade upp mig mer och mer. Jag spanade in henne i "smyg" och bestämde mig för att "tillfälligtvis" åka hem när hon lämnade. Utan att skriva en detaljerad sexnovell, kan jag säga att först la armen provande runt henne när vi gick bortöver. Jag trycte henne intill mig, hon protesterade inte det dugg. Sän förförde jag henne efter alla konstens reglar. Inga större problem, hon var halvfull och kåt, varm och villig. 

    Hon erkände också att hon hade märkt mina heta blickar i smyg, och att hon blev lite upphetsad. Jag glömmer aldrig doften av hennes tunga pårfym (chanel), och den pirrande känslan när jag smekte hennes nylonklädda lår, Hon var så annorlunda än dom andra morsorna, mera moderiktigt klädd, kvinlig och feminin med med modern frisyr.  Ingen bonnkärring där nej. Hon hade en grym sexig utstråling tyckte jag.

    När dagsljuset började komma, var jag tvungen springa derifrån. Det skulle blitt ett himla oväsen om detta kom ut i våran lilla bygd. Så det blev tyvärr bara med den ena gången i fyllan. Det blev jäckla konstigt när vi sågs senare, jag undvek henne så bäst jag kunne. Men det var det väl värd. Fan vad skönt att kunne spruta oskyddat utan bekymmer. Tror jag tog henne 3 gånger på samma ståndet, bara med nån micropaus. Hann knappast slakna imellan. Lagom berusad, så jag höll på hårdheten ganska länge. Vilket gjorde henne helt vild, så det blev en glohet natt innan jag var tvungen åka iväg. Härligt minne för livet.
Svar på tråden Fantasier om sonens kompisar