• Anonym (Knullaärligt#)

    Ni som fejkat orgasm någon gång

    Är ni medvetna om att det är det osexigaste som finns?

  • Svar på tråden Ni som fejkat orgasm någon gång
  • Anonym (mjö)
    Anonym (Knullaärligt#) skrev 2019-03-07 13:15:15 följande:
    Hört det förut: *allt är killens fel och jag är helt befriad ifrån ansvar själv*. Du är troligen en sån som skulle fejka orgasm redan i eftermiddag (när du och din kille kommer hem från jobbet).
    Troligen inte. Min man är bortrest så det blir nog inget sex alls nu i eftermiddag, möjligen på egen hand senare ikväll. 

    Jag fejkar inte orgasm längre, men har gjort det många gånger när jag var yngre och mer osäker på mig själv. Ingen kille märkte något någonsin och tyvärr många killar som inte brydde sig heller. 
  • demokrati1995
    Anonym (mjö) skrev 2019-03-07 13:07:24 följande:

    Det är möjligt att det är osexigt, i alla fall är det otillfredsställande att den man har sex med inte lyckas gen en orgasm. 

    Om en om det är osexigt för partnern vet jag inte, de flesta män brukar inte ens märka att kvinnan fejkar. Män är generellt ego i sängen och ser till sin egen njutning och märker inte om kvinnan njuter på riktigt eller fejkar. Eller så märker han men bryr sig inte. Det om något är osexigt. 


    Inte bra med personer som bara tänker på dig själv.

    Men många av er kvinnor gör ju exakt likadant emot män.

    Både kvinnor och män är ego helt enkelt.
  • demokrati1995
    Anonym (x) skrev 2019-03-01 20:24:22 följande:

    Jag hoppas att du skämtar med den frågan.

    Allvarligt. Att du bara ställer frågan vittnar om att du använder kvinnor som vilken madrass som helst. 

    Ett tips i all välmening: läs på om kvinnors könsorgan och hur du kan tillfredsställa dem. För om du (och kvinnorna själva) vet så hade du svaret på frågan.

    Skrämmande okunskap...


    Man ska tänka på varandra men många kvinnor nekar faktiskt män sex av olika anledningar plus avbryter sex.

    Kvinnor bryr sig också i allmänhet mer om sin egen orgasm än männens på samma sätt som männen gör när de har sex med en kvinna.
  • Anonym (x)
    demokrati1995 skrev 2019-03-08 19:52:58 följande:
    Man ska tänka på varandra men många kvinnor nekar faktiskt män sex av olika anledningar plus avbryter sex.
    Kvinnor bryr sig också i allmänhet mer om sin egen orgasm än männens på samma sätt som männen gör när de har sex med en kvinna.
    Nej du har fel.
    Skulle det vara som du inbillar dig kulle det inte finnas något orgasmglapp.

    Dags för alla gubbar att revidera sin syn på sig själva som älskare...
  • Anonym (Knullaärligt#)
    Anonym (x) skrev 2019-03-08 20:01:36 följande:

    Nej du har fel.

    Skulle det vara som du inbillar dig kulle det inte finnas något orgasmglapp.

    Dags för alla gubbar att revidera sin syn på sig själva som älskare...


    Varför drar du generella slutsatser demokrati?s märkliga inlägg?
  • Anonym (D)
    Anonym (Knullaärligt#) skrev 2019-03-07 13:00:36 följande:

    De fejkar ju inte för att det är kul utan för att inte göra killarna besvikna - om man får tro dem som svarat i tråden. Men kul att du har sånt självförtroende i sängen! Kom killarna också, eller?


    Ja så kanske det är, men det finns ju gånger även jag inte kommit och då har jag inte fejkat en orgasm utan jag har varit ärlig med att jag inte kom. Och om en kille blir besviken för att han inte kunde få en tjej att komma är det han något han måste jobba på med sig själv. Dom gångerna jag inte kommit med ett ons har killen aldrig varit besviken (vad han har visat eller sagt iallafall) så jag tror väl att om killen blir besviken beror det på att han tror för bra om sig själv när det kommer till sex och inte kan ta den typen av ?kritik?.

    Och ja alla ons jag har legat med har kommit och min nuvarande kille har inte lyckats komma kanske 4-5 gånger på 2 år. Dom gångerna jag inte kommit med min kille har han blivit lite nere för att han inte fick mig att komma men då har det alltid funnits en anledning till varför vilket jag har berättat för honom och då är han helt okej med det.
  • Anonym (Knullaärligt#)
    Anonym (D) skrev 2019-03-11 21:24:15 följande:

    Ja så kanske det är, men det finns ju gånger även jag inte kommit och då har jag inte fejkat en orgasm utan jag har varit ärlig med att jag inte kom. Och om en kille blir besviken för att han inte kunde få en tjej att komma är det han något han måste jobba på med sig själv. Dom gångerna jag inte kommit med ett ons har killen aldrig varit besviken (vad han har visat eller sagt iallafall) så jag tror väl att om killen blir besviken beror det på att han tror för bra om sig själv när det kommer till sex och inte kan ta den typen av ?kritik?.

    Och ja alla ons jag har legat med har kommit och min nuvarande kille har inte lyckats komma kanske 4-5 gånger på 2 år. Dom gångerna jag inte kommit med min kille har han blivit lite nere för att han inte fick mig att komma men då har det alltid funnits en anledning till varför vilket jag har berättat för honom och då är han helt okej med det.


    Ja, fler tjejer som dig alltså! Är dina vänner ungefär likadana, eller?
  • Anonym (D)
    Anonym (Knullaärligt#) skrev 2019-03-12 01:58:38 följande:

    Ja, fler tjejer som dig alltså! Är dina vänner ungefär likadana, eller?


    Oj det vet jag faktiskt inte. Vi pratar mycket om sex med varann men just den frågan har aldrig kommit upp. Men ska fråga dom nästa gång.
  • Anonym (Knullaärligt#)
    Anonym (D) skrev 2019-03-13 13:33:35 följande:

    Oj det vet jag faktiskt inte. Vi pratar mycket om sex med varann men just den frågan har aldrig kommit upp. Men ska fråga dom nästa gång.


    Ja, gör det.
  • Anonym (Men vad gör man?)

    Hur vet ni att man fejkar? Det är ett bekvämt sätt att få honom att sluta fila förgäves utan att såra hans stolthet tänker jag. Har man svårt för att komma så har man...

  • Anonym (Knullaärligt#)
    Anonym (Men vad gör man?) skrev 2019-03-17 15:29:19 följande:

    Hur vet ni att man fejkar? Det är ett bekvämt sätt att få honom att sluta fila förgäves utan att såra hans stolthet tänker jag. Har man svårt för att komma så har man...


    Återigen, varför välja den falska utvägen? Vad ger dig rätten att använda lögnen som verktyg?
  • Anonym (Men vad gör man?)
    Anonym (Knullaärligt#) skrev 2019-03-18 17:19:20 följande:

    Återigen, varför välja den falska utvägen? Vad ger dig rätten att använda lögnen som verktyg?


    Vem tar sig rätten att slicka min fitta så illa att jag vill kasta mig ut genom fönstret då?
  • Anonym (Knullaärligt#)
    Anonym (Men vad gör man?) skrev 2019-03-18 17:23:23 följande:

    Vem tar sig rätten att slicka min fitta så illa att jag vill kasta mig ut genom fönstret då?


    Du skyller ifrån dig. Klart det är tragiskt med sådana killar, men den ärliga utvägen är fortfarande inte att ljuga.
  • Anonym (Men vad gör man?)
    Anonym (Knullaärligt#) skrev 2019-03-18 17:35:38 följande:

    Du skyller ifrån dig. Klart det är tragiskt med sådana killar, men den ärliga utvägen är fortfarande inte att ljuga.


    Du menar alltså att jag ska resa mig och säga "Hörrudu, min klitoris är ingen jävla skraplott!"?
  • Anonym (Men vad gör man?)
    Anonym (Knullaärligt#) skrev 2019-03-18 17:35:38 följande:

    Du skyller ifrån dig. Klart det är tragiskt med sådana killar, men den ärliga utvägen är fortfarande inte att ljuga.


    Vet du vad, endast folk med Asperger säger alltid sanningen. Sanningen är inte alltid det bästa för världen. Det kan uppstå en väldigt awkward situation...
  • Anonym (Knullaärligt#)
    Anonym (Men vad gör man?) skrev 2019-03-18 18:38:25 följande:

    Du menar alltså att jag ska resa mig och säga "Hörrudu, min klitoris är ingen jävla skraplott!"?


    Eller bara gå därifrån och smsa honom att ni kanske inte är kompatibla. Alternativt avbryta sexet och prata om det innan nästa ligg.
  • Anonym (Knullaärligt#)
    Anonym (Men vad gör man?) skrev 2019-03-18 18:38:25 följande:

    Du menar alltså att jag ska resa mig och säga "Hörrudu, min klitoris är ingen jävla skraplott!"?


    Ytterst så innebär det du gör att dessa killar fortsätter tro att de är bra, fast de inte är det. Precis vad tjejer som du ju INTE vill att de ska tro.
  • Anonym (Knullaärligt#)
    Anonym (Men vad gör man?) skrev 2019-03-18 18:40:05 följande:

    Vet du vad, endast folk med Asperger säger alltid sanningen. Sanningen är inte alltid det bästa för världen. Det kan uppstå en väldigt awkward situation...


    Du är du väl bara konflikträdd. Har inget med Aspbergers att göra, som ju faktiskt är en verklig diagnos. Tycker det är att förminska personer som har Aspbergers. Men se repliken ovanför om att det du inte vill ska råda blir precis det som råder.
Svar på tråden Ni som fejkat orgasm någon gång