• Anonym (Xxx)

    Kukstorlek

    Hej

    Har en kille sen ett tag tillbaka och tycker hans kuk är lite liten. Han brukar runka bredvid i slutet på sexakten och vill hålla i den när han runkar men går typ inte för min hand får ute plats när han runkar, men det kanske är vanligt? Brukar ni tjejer runka era killar och hur?

    Tar i hans pung ibland men den får inte plats i hela min hand så att säga hehe.

    Vet inte exakt hur stor den är, kanske 14 Cm typ. Kanske är normalt och helt ok iofs men undrar ändå.

    Hur gör ni på era killar?

  • Svar på tråden Kukstorlek
  • Anonym (Haha)
    Man 78 skrev 2019-03-13 00:11:48 följande:

    Låter jobbigt, stor kuk är inte alltid något att stå efter alltså.

    Men du tänder på själva storleken ändå?

    Hur har ni sex då, han kommer genom runk?

    Oralt på dig?


    Det är kanske ett lyxproblem vad vet jag. Det är ju ändå nåt som man alltid varit nyfiken på. Vi har umgåtts i samma kretsar länge och man har ju hört saker trots allt. Så ska man vara riktigt ärlig var det ju nåt som bidrog till att man faktiskt gick hem med honom första gången.

    O ja jag blev nog lite sugen när jag såg den och kände den men samtidigt besviken att han inte blev hård i början. Sen dess e det dubbelt för jag är fett orolig över hur bred han är men samtidigt är det så otroligt manligt o hett.

    Vi har rätt varierat sex. Eller börjar få iaf. Han har alltid vart suverän på att få mig till orgasm och jag har väl lmkännt mig lite otillräcklig. Me nu har jag börjat simulera sex så vi gör typ samma ställningar men jag använder låren o händerna istället för att han är inne i mig.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Statistikern) skrev 2019-03-13 00:16:04 följande:

    Om den är 27 cm är den högst sannolikt största kuken i landet. Ja i Skandinavien, antagligen. Kanske Europa. 

    På gott och ont. Mest ont tror jag.


    Det tror jag verkligen inte. Han har en bror som tydligen har samma size plus att jag ändå hört om andra killar. Så jag har inget intryck av att det är nåt världsrekord iaf vad gäller längden. Sen tycker jag själv att tjockleken är osannolik varje gång jag ser den men att det skulle vara rekord tror jag inte.
  • Anonym (Haha)
    Man 78 skrev 2019-03-13 00:11:48 följande:

    Låter jobbigt, stor kuk är inte alltid något att stå efter alltså.

    Men du tänder på själva storleken ändå?

    Hur har ni sex då, han kommer genom runk?

    Oralt på dig?


    Så svarade jag inte på hela frågan. Ja han kommer bara genom runk och bara om han själv får hjälpa till. Det är det som e värst för man känner sig på nåt vis lite dålig.

    O ja han kör otalt på mig. O det e överlägset det bästa orala jag fått
  • Anonym (Statistikern)
    Anonym (Haha) skrev 2019-03-13 00:38:04 följande:
    Det tror jag verkligen inte. Han har en bror som tydligen har samma size plus att jag ändå hört om andra killar. Så jag har inget intryck av att det är nåt världsrekord iaf vad gäller längden. Sen tycker jag själv att tjockleken är osannolik varje gång jag ser den men att det skulle vara rekord tror jag inte.

    Det är en normal fördelningskurva i stil med denna: en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size
    45% ligger mellan 12 och 14 cm. Ju längre från dessa värden desto ovanligare. 


    Jag har varken underlag eller tid att räkna på det, men uppskattningsvis har typ en kille på > 100 000 000(hundra miljoner) en kuk på 27 cm.
    Vad jag läst är den längsta kuken i porrbranschen 23-24 cm. Det kanske inte stämmer, men verkar högst troligt. 

    Hittade faktiskt en tråd här på FL som djupdyker i ämnet. 
    www.familjeliv.se/forum/thread/76123125-reder-ut-amnet-kukstorlek-en-gang-for-alla


    Så att du skulle ha ett flertal kukar på 27 cm i din närmaste omgivning är lika trovärdigt som att månen är gjord av ost.

  • Anonym (Haha)
    Anonym (Statistikern) skrev 2019-03-13 01:15:28 följande:

    Det är en normal fördelningskurva i stil med denna: en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size

    45% ligger mellan 12 och 14 cm. Ju längre från dessa värden desto ovanligare. 

    Jag har varken underlag eller tid att räkna på det, men uppskattningsvis har typ en kille på > 100 000 000(hundra miljoner) en kuk på 27 cm.

    Vad jag läst är den längsta kuken i porrbranschen 23-24 cm. Det kanske inte stämmer, men verkar högst troligt. 

    Hittade faktiskt en tråd här på FL som djupdyker i ämnet. 

    www.familjeliv.se/forum/thread/76123125-reder-ut-amnet-kukstorlek-en-gang-for-alla

    Så att du skulle ha ett flertal kukar på 27 cm i din närmaste omgivning är lika trovärdigt som att månen är gjord av ost.


    Skulle inte säga att jag är omgiven av dessa enorma kukar. Men eftersom det är ett problem och att det dessutom sedan tidigare gått rykten om det så här det dykt upp som samtalsämne. O det e INTE unikt med att vissa är så stora att det blir problem . Sen vet jag inga exakta mått men det e rätt ointressant tycker jag. Men att killens bror har en stor har jag hört om redan i högstadiet långt innan jag visste om detta. Så det känns inte helt orimligt att killen talar sanning om sin brorsa.
  • Anonym (Alltså..)

    Alltså dessa efterblivna tjejer som klagar på killars kukar hela tiden.

    När ska ni fatta att det kanske är ni som är problemet?

    TS, har du aldrig tänkt på att det kanske är du som är för slapp/stor där nere? Ska han börja skriva en tråd om dig som handlar om att ditt ena bröst är större än det andra? Hur hade det fått dig att må?! Så patetiskt!

  • Anonym (Alltså..)

    Själv har jag 21 cm på längden och 16 cm på omkretsen. Har legat med 187 tjejer och de flesta har klagat på att den vart för stor. Sen finns det de tjejerna som klarat av den och de behåller man i sin närhet som KKs. Men att du klagar så ofantligt på hans kuk gör mig illamående på riktigt. Du måste ha riktigt dålig självkänsla och dåligt självförtroende om du måste klaga på din killes kuk när jag tror att det är dig problemet ligger hos.

  • Anonym (Jättesnase)
    Anonym (Statistikern) skrev 2019-03-13 01:15:28 följande:

    Det är en normal fördelningskurva i stil med denna: en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size
    45% ligger mellan 12 och 14 cm. Ju längre från dessa värden desto ovanligare. 


    Jag har varken underlag eller tid att räkna på det, men uppskattningsvis har typ en kille på > 100 000 000(hundra miljoner) en kuk på 27 cm.
    Vad jag läst är den längsta kuken i porrbranschen 23-24 cm. Det kanske inte stämmer, men verkar högst troligt. 

    Hittade faktiskt en tråd här på FL som djupdyker i ämnet. 
    www.familjeliv.se/forum/thread/76123125-reder-ut-amnet-kukstorlek-en-gang-for-alla


    Så att du skulle ha ett flertal kukar på 27 cm i din närmaste omgivning är lika trovärdigt som att månen är gjord av ost.


    De mäter ju från ovansidan. När man amatörmäter glädjemäter man från undersidan. Om man skall mäta så, så krymper min 22cms till 20cm.
  • Sgtwolf

    Lite underligt att det kan finnas för stora kukar.

    Med tanke på hur stort ett barnhuvud är och det kan ju komma ut.....

    Slidan är ju flexibel så det är väl bara att lära sig slappna av och se till att vara upphetsad och våt och/eller använda glidmedel.

    Sen är det väl lite som med det mesta, om fittan är trång så är det inte bara att trycka in och köra. Man kanske måste vänja den att ta emot en viss storlek med att tex leka med dildos ett antal gånger först. Större och större med tiden tills man är uppe i storleken som den tilltänkta kuken har.

    Men för ett engångsligg lär det vara svårt att få en trång fitta att snabbt anpassa sig till en grov kuk. Där kanske det är bättre att säga det inte funkar och ragga upp någon med mindre utrustning.

    Att en kuk kan vara för lång och "bottna" är mer förståeligt. Men det finns ju ställningar där kvinnan själv styr hur djupt den får komma in. Där går det inte att tänja fittan så den blir djupare.

    Vill man att killen ska kunna bottna så får man börja att gilla att ha den i rumpan. Där går ju längden in, men grovleken kan vara ett större problem. Men även stjärten går att "träna in" för att klara lite grövre grejer.

  • Man 78
    Anonym (Haha) skrev 2019-03-13 00:34:30 följande:
    Det är kanske ett lyxproblem vad vet jag. Det är ju ändå nåt som man alltid varit nyfiken på. Vi har umgåtts i samma kretsar länge och man har ju hört saker trots allt. Så ska man vara riktigt ärlig var det ju nåt som bidrog till att man faktiskt gick hem med honom första gången.

    O ja jag blev nog lite sugen när jag såg den och kände den men samtidigt besviken att han inte blev hård i början. Sen dess e det dubbelt för jag är fett orolig över hur bred han är men samtidigt är det så otroligt manligt o hett.

    Vi har rätt varierat sex. Eller börjar få iaf. Han har alltid vart suverän på att få mig till orgasm och jag har väl lmkännt mig lite otillräcklig. Me nu har jag börjat simulera sex så vi gör typ samma ställningar men jag använder låren o händerna istället för att han är inne i mig.
    Jag skulle inte tycka det var så kul om jag hade så stor så tjejen inte kunde suga av eller att man inte kunde ha penetrerande sex. Borde vara trist för din kille, säger han inget om just det?
Svar på tråden Kukstorlek