• Anonym (Stjärten)

    Kvinnors stjärtskåra

    Är det vanligt med hår uppefter stjärtskåran?

    Brukar ni isf låte det vara eller tar ni bort det?

    Är det vanligt att det blir mer längre upp i åldern?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnors stjärtskåra
  • Anonym (lol)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-03-15 14:44:41 följande:

    De flesta vita infödda svenskor har inget hår överhuvudtaget där.

    Kolla upp om du inte har PCOS om du har såna hårighetsproblem !


    Intressant, har du tittat i allas rumpor eller vad baserar du det på? 
    Jag är svensk men har hår där, visserligen är jag inte blond. Blonda kan dock också ha hår bara att det inte syns så mycket. 
  • Anonym (Intressant)

    Det hade aldrig ens slagit mig att detta skulle vara så pass olika för olika personer! Jag har hår runt hålet som jag rakar bort (ungefär i samma område där huden har en lite mörkare färg... men nu blir jag osäker på att ens säga det för det kanske också skiljer sig individuellt med hur färgen där ser ut?) men inte liksom "upp i skåran" utan bara ett par centimeter ut runt kring hålet, like mycket åt alla håll tror jag. När jag först blev medveten om detta och började raka första gången observerade jag också hur annorlunda håret där var jämfört med annan kroppsbehåring. Det var tunnare/mjukare hår än könsbehåringen, som ju är rätt grov, och stråna var väl 2-3 cm långa har jag för mig. Utgick ifrån att detta var ungefär samma som de flesta kvinnor.

  • Anonym (Stjärten)
    Anonym (Intressant) skrev 2019-04-27 20:33:27 följande:

    Det hade aldrig ens slagit mig att detta skulle vara så pass olika för olika personer! Jag har hår runt hålet som jag rakar bort (ungefär i samma område där huden har en lite mörkare färg... men nu blir jag osäker på att ens säga det för det kanske också skiljer sig individuellt med hur färgen där ser ut?) men inte liksom "upp i skåran" utan bara ett par centimeter ut runt kring hålet, like mycket åt alla håll tror jag. När jag först blev medveten om detta och började raka första gången observerade jag också hur annorlunda håret där var jämfört med annan kroppsbehåring. Det var tunnare/mjukare hår än könsbehåringen, som ju är rätt grov, och stråna var väl 2-3 cm långa har jag för mig. Utgick ifrån att detta var ungefär samma som de flesta kvinnor.


    Anonym (Intressant) skrev 2019-04-27 20:33:27 följande:

    Det hade aldrig ens slagit mig att detta skulle vara så pass olika för olika personer! Jag har hår runt hålet som jag rakar bort (ungefär i samma område där huden har en lite mörkare färg... men nu blir jag osäker på att ens säga det för det kanske också skiljer sig individuellt med hur färgen där ser ut?) men inte liksom "upp i skåran" utan bara ett par centimeter ut runt kring hålet, like mycket åt alla håll tror jag. När jag först blev medveten om detta och började raka första gången observerade jag också hur annorlunda håret där var jämfört med annan kroppsbehåring. Det var tunnare/mjukare hår än könsbehåringen, som ju är rätt grov, och stråna var väl 2-3 cm långa har jag för mig. Utgick ifrån att detta var ungefär samma som de flesta kvinnor.


    Färgen varierar garanterat.
  • Anonym (E)

    Jag har hår där och rakar det INTE. Gjorde den tabben en gång och det kliade och stack så jävligt sen, särskilt när det började växa ut en aning aning, att jag knappt kunde röra mig utan överväldigande desperat behov av att riva mig i rumpan (något man ej vill göra bland folk).

  • Anonym (Jessica)

    Rakar inte och har knappt hår där. Älskar när killen sprutar strax ovan skåran så satsen rinner ner mellan skinkorna...

  • Anonym (Stjärten)
    Anonym (Jessica) skrev 2019-06-10 16:21:11 följande:

    Rakar inte och har knappt hår där. Älskar när killen sprutar strax ovan skåran så satsen rinner ner mellan skinkorna...


    Verkar trevligt
  • Anonym (47)

    Har absolut inget efter skåran och bara kanske nåt enstaka strå som letat sig till anus.

  • Gaskarl
    Anonym (Jessica) skrev 2019-06-10 16:21:11 följande:

    Rakar inte och har knappt hår där. Älskar när killen sprutar strax ovan skåran så satsen rinner ner mellan skinkorna...


    Nice..
  • Anonym (Blondin)

    Vid min första salongsvaxning sa kvinnan som utförde den att det är det ingen som vill kännas vid, men alla har hår i rumpan. Jag också, är annars bland de minst håriga som tänkas kan, ljusblond med ytterst få strån på armar och ben.

  • Drace
    Anonym (Blondin) skrev 2019-12-26 22:31:43 följande:

    Vid min första salongsvaxning sa kvinnan som utförde den att det är det ingen som vill kännas vid, men alla har hår i rumpan. Jag också, är annars bland de minst håriga som tänkas kan, ljusblond med ytterst få strån på armar och ben.


    Skulle nog tro att sydost asiater o indianer är dom som har minst kroppsbehåring.
Svar på tråden Kvinnors stjärtskåra