• Anonym (Pronto)

    Vet du när nån är intresserad?

    Själv är jag en av de män som inbillar sig intresse Skrikandes

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vet du när nån är intresserad?
  • Meriall

    Svårt att svara på frågan. Har haft rätt kanske 2/3 ggr. Men det svåra är ju att avgöra hur starkt intresset är.

  • Smecker

    Nej, generellt missar jag ofta andras intresse om det inte är oerhört rakt och tydligt presenterat.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (sexintresserad ja)
    Meriall skrev 2019-03-19 06:38:43 följande:

    Svårt att svara på frågan. Har haft rätt kanske 2/3 ggr. Men det svåra är ju att avgöra hur starkt intresset är.


    Har aldrig haft fel på "intresse" men många gånger på styrkan precis som du. För mig har det känts superbra och jag har velat fortsätta men det har inte killarna. De har bara velat ha sex en gång oftast. Killar visar alltid extremt stort intresse innan sex för att sedan svalna.  Så att en kille är intresserad av mig betyder inte ett skit. Man är bara en tömningscentral i de flesta fall.
  • Anonym (Kvinna)

    Jag har ofta fel. Ofta tror jag inte alls att det finns annat intresse än vänskapligt om det inte är väldigt tydligt.

    När jag var yngre gick jag på en hel del missar.
    En kille jag var bekant med och såg som en polare frågade om vi skulle se på film. Visst kan vi väl det.
    Blev helpaff när han började kyssa mig. Kunde inte alls se det komma.

    Har även erbjudit andra bekanta att sova över hos mig i yngre dagar då jag bodde granne med en populär krog. Inga tjejer trodde att de skulle få något bara för jag erbjöd en sovplats för någon som bodde långt därifrån, men minns två tillfällen då killar jag bjöd hem hade fått för sig något annat och därefter snackade om hur konstig jag var som bjuder hem någon som "inte får ligga". Efter det förstod jag tyvärr att man kan inte bete sig på samma sätt mot killar som mot tjejer utan att de ska tro något.

Svar på tråden Vet du när nån är intresserad?