• healojjj

    Ge komplimanger till killar?

    Hur ofta får ni killar komplimanger? Gillar ni att få det? Blir ni ofta överraskade?

    Jag måste själv säga att jag är skitdålig på att ge komplimnager. För jag vet verkligen inte vad jag ska säga, allt låter bara töntigt i min mun när jag hör mig själv säga det.

    Jag är nog ganska dålig på att överraska, göra gulliga saker i vardagen. Skulle vilja bli bättre på det gentemot min kille. Så kom jättegärna med alla tips och erfarenheter som ni har!

  • Svar på tråden Ge komplimanger till killar?
  • Ascendere

    För de flesta män väger handling högre än bara ord, mao visa att du uppskattar honom istället för att bara säga det!

    Ge honom en kram, hångla upp honom, överraska honom med att ligga naken i sängen och vänta på honom när han kommer och lägger sig, laga middag som år klar lagom tills han kommer hem, kliv spontant in i duschen när han står där, ge honom en öl när han är sugen osv

  • Manhand

    Jag gillar själv att ge komplimanger; att tala om hur mycket en person betyder för mig, att jag gillar vad hon gör, hur hon ser ut, hur mycket olika delar på hennes kropp attraherar mig. Det är en härlig känsla att kunna säga sådana saker till någon som också njuter av att ta emot det. Men av någon anledning finns det många som verkar ha lite svårt att ta emot komplimanger, kanske rimmar det illa med den egna självuppfattningen?
    Om det är något speciellt du tycker om hos den här personen - säg det. Tala om att du blir varm när han gör något speciellt för dig, att du tycker om hans humor, att du inte kan låta bli att titta på hans fina armar när han står och diskar eller vad du vill, det fina är att du säger saker som man kanske tror ska tas för givet. Men det är inte alltid självklart om man aldrig får höra det.

Svar på tråden Ge komplimanger till killar?