• Anonym (SCB)

    Sexdrömmar - vanligt eller?

    Hur ofta drömmer du sexdrömmar? Har du återkommande sexdrömmar? Är du otrogen i dina drömmar? Eller drömmer du aldrig om sexuella saker?

    Berätta gärna om vad du drömt, drömmer om, eller hoppas få drömma om.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sexdrömmar - vanligt eller?
  • Fritz08

    Det bästa med att ha sexdrömmar är att jag vet att ståndet fortfarande finns kvar.

  • MammAmma

    Jag drömmer sexdrömmar lite då och då och har gjort ända sedan puberteten. Inte ovanligt att jag då vaknar av att jag får orgasm.

  • Marshmallowgirl

    Jag drömmer ofta sexiga erotiska drömmar, om alla möjliga män! Det kan vara kändisar, män i min närhet, eller helt ihopfantiserade män! ;p

  • Marshmallowgirl

    Jag drömmer ofta sexiga erotiska drömmar, om alla möjliga män! Det kan vara kändisar, män i min närhet, eller helt ihopfantiserade män! ;p

  • Nipus81

    Drömde faktiskt inatt om sex eller egentligen var det bara inspirerat av sex. Jag och min sambo har pratat lite och jag har väl nämnt att jag skulle vilja se henne ligga med någon annan. Hon har väl inte stuckit under stolen med att hon fantiserar om samma saker. Att ligga med någon annan men vi är typ där, dvs vi har inte infriat något än.

    I drömmen så säger hon att hon tar med sig två kondomer på konferensen hon ska på utifrån vad vi pratat om tidigare och man aldrig vet vad som händer när hon åker bort. I det verkliga livet så ska hon precis åka bort med sitt jobb i tre nätter för konferens på hotell. Jag minns i drömmen att jag både blev lite svartsjuk och kåt på samma gång. Att hon nämner att det är min önskan men samtidigt att jag inte kommer veta om något händer de närmaste dagarna eller kvällarna.

    Jaja, det var min natt och hur min hjärna fungerade då.

  • Anonym (Dream Weaver)

    Härom natten så drömde jag att jag hade besök av Scarlett Johansson och Julianne Moore. Båda var imponerade av mitt stora stånd.
    Dom turades om att suga, och sedan när det var dags för påsättning så sa Scarlett att hon inte var så mycket för det.
    Julianne ville, och Scarlett tittade på.

  • Anonym (Blandning av sex/romantik/sorg)

    Drömmer periodvis ofta sex och romantiska drömmar om min första och största kärlek. Är som att drömmarna blir en fortsättning på vad jag ältar i huvudet när jag är vaken. Ältar jag honom när jag är vaken drömmer jag om honom när jag sover. 

    Det är mycket att vi är på olika platser, hånglar, har sex, han säger att han älskar mig. När jag vaknar är trosorna blöta, så att är jag i en period sover jag på handdukar över lakanet. Det är bitterljuvt vill jag säga, både positivt och negativt.

    Brukar även plåga mig med att tänka på honom när jag onanerar under de här perioderna. Onanerar nästan aldrig när jag inte ältar honom.

  • Gaskarl

    En gång i tonåren vaknade jag av att jag sprutade, kommer fortfarande ihåg vad jag drömde, aldrig hänt sedan, ja, vaknat tokhård, men aldrig igen av att jag kommer. 

  • Anonym (ööö)

    Varför skulle jag berätta om mins drömmar här? Har ingen speciell lust att göda TS sexliv med mina privata drömmar. Det får du allt stå för själv TS.

  • Anonym (SCB)
    Anonym (ööö) skrev 2022-07-28 15:44:51 följande:

    Varför skulle jag berätta om mins drömmar här? Har ingen speciell lust att göda TS sexliv med mina privata drömmar. Det får du allt stå för själv TS.


    Du slipper, vi lever i ett fritt samhälle. Men tack för att du tog dig tid att läsa tråden och att svara. 
  • Anonym (Astrid)

    Jag kan inte ha penetrerande sex i mina drömmar. Försöker ibland ha sex med tex olika kändisar vid de tillfällen då jag vet att det är en dröm, men det går bara inte. Förspel funkar och någon gång har jag lyckat få orgasm, men väldigt sällan. 

  • Mia99

    Jag har ofta drömmar med en stark erotisk atmosfär. Ofta är det en man som jag håller på att förföra och jag förstår med ett pirrande att vi är på gång att få till det. Det kan vara en kollega eller vän som jag inte alls känner en dragning till i verkligheten. Men alltid innan det blir något mer, så övergår drömmen till något annat, eller så vaknar jag.

  • Anonym (Uppgiven)

    Alltid när jag drömmer med romantisk eller sexuell atmosfär så finns inte min make med. Det är som att jag har glömt bort honom eller som att han aldrig funnits i mitt liv. Sedan vaknar hag och tänker: "herregud, jag är ju gift med X, hur kunde jag glömma det?! Varför är inte han med i min dröm?". Sedan får jag dåligt samvete för jag får känslan av att jag tar honom för givet och att han tydligen inte är viktig i mina drömmar? Rynkar på näsan

  • Mia99
    Anonym (Uppgiven) skrev 2022-07-28 20:46:16 följande:

    Alltid när jag drömmer med romantisk eller sexuell atmosfär så finns inte min make med. Det är som att jag har glömt bort honom eller som att han aldrig funnits i mitt liv. Sedan vaknar hag och tänker: "herregud, jag är ju gift med X, hur kunde jag glömma det?! Varför är inte han med i min dröm?". Sedan får jag dåligt samvete för jag får känslan av att jag tar honom för givet och att han tydligen inte är viktig i mina drömmar? Rynkar på näsan


    Ja, ha ha, precis så är det! Alltid den där känslan: ja just det, hur kunde jag glömma honom???
  • Stefano82
    Mia99 skrev 2022-07-28 17:44:09 följande:

    Jag har ofta drömmar med en stark erotisk atmosfär. Ofta är det en man som jag håller på att förföra och jag förstår med ett pirrande att vi är på gång att få till det. Det kan vara en kollega eller vän som jag inte alls känner en dragning till i verkligheten. Men alltid innan det blir något mer, så övergår drömmen till något annat, eller så vaknar jag.


    Jag precis likadant ;P.
  • Anonym (Uppgiven)
    Mia99 skrev 2022-07-29 06:47:46 följande:
    Ja, ha ha, precis så är det! Alltid den där känslan: ja just det, hur kunde jag glömma honom???
    Ha, då är jag inte ensam!
Svar på tråden Sexdrömmar - vanligt eller?