• Tom Araya

    Vad tycker du om att ge en kvinna oralsex?

    Vad tycker du om att ge en kvinna oralsex (alltså slicka hennes fitta), enligt förutsättningarna nedan?

    -På din flickvän, kk, fru eller en tjej du raggat upp och är attraherad av.

    -Hon är frisk och har inga infektioner eller konstiga flytningar av obalans o.dyl.

    -Hon sköter sin hygien, precis så som det funkar bäst för dig.

    -Hon rakar sig eller låter bli, precis efter din smak.

    -Hon gillar oralsex.

    Rösta på det alternativ som passar dig bäst.

    Endast killar/män röstar.

    Kommentera och berätta mer om du vill.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om att ge en kvinna oralsex?
  • DanneD

    Jag älskar att slicka och känna hur blygdläpparna verkligen pulserar. Om hon gillar att vara bunden med händerna är det bättre då hon inte kan styra så att jag bestämmer. Gärna "suga" lite på blygdläppen också, det tänder jag som fan på. Och sen stoppa in tungan och använda den som kuk, det brukar kvinnorna gilla.

    En annan variant är ju att hon sitter gränsle över mitt ansikte och jag är bunden med händerna. Damn!


    Man med skägg, manbun och tatueringar. Bränn ner vår stad med elden inom dig. Du får göra vad du vill med mig.
  • DanneD

    Eller spontanslicka henne när hon står i duschen. Ställer upp sig mot väggen och bara stönar. Damn.


    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel och villig.
  • Anonym (O)
    DanneD skrev 2019-04-22 22:43:40 följande:

    ÄLSKAR DET!

    Gärna när hon sitter på köksbordet/diskbänken med benen brett isär så att man verkligen kommer åt.

    Prova mig. Jag är rätt duktig ;)


    DanneD skrev 2019-04-25 22:53:17 följande:

    Jag älskar att slicka och känna hur blygdläpparna verkligen pulserar. Om hon gillar att vara bunden med händerna är det bättre då hon inte kan styra så att jag bestämmer. Gärna "suga" lite på blygdläppen också, det tänder jag som fan på. Och sen stoppa in tungan och använda den som kuk, det brukar kvinnorna gilla.

    En annan variant är ju att hon sitter gränsle över mitt ansikte och jag är bunden med händerna. Damn!


    DanneD skrev 2019-04-26 17:53:02 följande:

    Eller spontanslicka henne när hon står i duschen. Ställer upp sig mot väggen och bara stönar. Damn.


    Den här karln alltså! B-) Jag citerar dig själv... Damn!
  • DanneD
    Anonym (O) skrev 2019-04-26 19:42:07 följande:

    Den här karln alltså! B-) Jag citerar dig själv... Damn!


    Tack! :)
    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel och villig.
  • DanneD
    Anonym (O) skrev 2019-04-26 19:42:07 följande:

    Den här karln alltså! B-) Jag citerar dig själv... Damn!


    Man har ju lärt sig genom åren vad kvinnor gillar och inte. Och just dessa brukar vara uppskattade :)
    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel och villig.
  • Anonym (O)
    DanneD skrev 2019-04-26 20:44:57 följande:

    Man har ju lärt sig genom åren vad kvinnor gillar och inte. Och just dessa brukar vara uppskattade :)


    Det tror jag säkert. Gillar den självsäkra attityden du har. Du är bra och du vet om det.
  • DanneD
    Anonym (O) skrev 2019-04-26 21:57:43 följande:

    Det tror jag säkert. Gillar den självsäkra attityden du har. Du är bra och du vet om det.


    Ja, jag är självsäker. Jag vet ju att jag är duktig och kvinnorna älskar det. Då får man självsäker attityd ;)
    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel och villig.
  • Tom Araya

    Jag tänkte faktiskt på det imorse när jag vaknade...kände för att kyssas, först på munnen, sedan att hon lägger sig åt andra hållet, på sidan med särade ben och jag kysser henne mellan benen, slutligen hennes andra läppar mot mina...

  • Anonym (Mannen)
    Tom Araya skrev 2019-04-26 23:50:54 följande:

    Jag tänkte faktiskt på det imorse när jag vaknade...kände för att kyssas, först på munnen, sedan att hon lägger sig åt andra hållet, på sidan med särade ben och jag kysser henne mellan benen, slutligen hennes andra läppar mot mina...


    Så brukar jag börja dagen ibland med och jag gillar det lika mycket som hon.

    Kryper nära henne och kramas lite, ger henne en pussar på halsen, går ner och kysser lite på brösten och vidare ner mot trosorna. Tar av dem och pussar henne på insidan låren och retar henne lite och när hon blivit lite våt så får sig fittan en omgång. När hon fått sin orgasm så vill jag kyssa henne på munnen innan jag kliver upp och fixar frukost åt henne.
Svar på tråden Vad tycker du om att ge en kvinna oralsex?