Inlägg från: Anonym (Bi killen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bi killen)

    Gillar tabu

    Anonym (Tabu...) skrev 2019-08-05 00:29:33 följande:

    Jag var 15 år och hundvakt åt grannens hund. När jag vaknade på natten så vaknade jag av att hunden slickade frenetiskt i min fitta. Försökte först få bort hunden, men då den var så stor så orkade jag inte. Plötsligt kände jag hur varm jag blev i kroppen och hur otroligt skönt det blev. Där och då fick jag mitt livs första orgasm(er)... Detta var nästan 30 år sedan. Har aldrig vågat säga detta till någon. Skäms lite för det fortfarande.


    Va härligt och skulle tro att många kvinnor med hund väljer hanar för lite bus.

    Själv har jag en tik som tycker min snorre smakar smaskens men kommer imte i närheten av din upplevelse. Älskar när hon slickar mina fötter o ben men det bler man inte kåt av.

    Däremot mins jag en fest i umgdomen när vi var ett gäng som satt i en skrubb och familjens tax la sig i mitten med benen i luften o kuken kom fram. Kom inte ihåg vem som med en galje började runka hunden vilket han uppskattade genom sitt åmande. Alla garvade tills hunden sprutade o vi sprang som galna.
  • Anonym (Bi killen)
    Anonym (Tabu...) skrev 2019-08-12 01:08:24 följande:

    Stort tabu var när jag var 15 år och sov över hos kompisen. Jag låg i deras gästrum i källaren. Vaknar på natten att hennes farfar smeker min fitta. Jag blir först rädd, men samtidigt så var det så fantastiskt skönt. Han ler mot mig och visar att jag skall vara tyst. Sen börjar han slicka mig och det blir bara skönare och skönare... Det hela slutar med att jag rider honom medan han suger mina bröstvårtor som nu är stenhårda! Skönare sex har jag aldrig haft. Tyvärr flyttade vi därifrån efter några månader. Jag inser naturligtvis att detta var så galet fel, men där och då så njöt jag bara av det!


    Varför skriver du att detta var galet och fel.

    Ok att han smeker dej utan att fråga till en början var ett slags övergrepp.

    Men jag minns så väl när jag i ungdommen tog 2 oskulder, ung ,oerfaren, kåt, het på gröten och gjorde det inte bra för henne.

    Idag som erfaren äldre skulle jag verkligen vilja träffa unga oskulds tjejer och ge henne en väldigt fin första sexuell upplevelse och med mycket tid, prat, mys för att hon imte bara fått det lika skönt som dej men även ge tips o trix till henne för en bra start på resten av sexlivet.
  • Anonym (Bi killen)

    Just nu har jag klänning, strumpbyxor och en väldigt smutsig blöja på mej.

  • Anonym (Bi killen)
    Anonym (Sherlock) skrev 2019-08-26 17:54:17 följande:

    Spyr, äckligt som fan


    Kan du förklara detaljerat varför det är så fel?
  • Anonym (Bi killen)
    Anonym (Pappan) skrev 2019-08-29 15:52:49 följande:

    Min tabu är att jag trånar efter gravida kvinnor. Funderar alltid på hur dom ser ut nakna och hur dom skulle vara att ha sex med.

    Har flirtar med en gravid tjej på jobbet en tid nu... och igår ledde det fram till en het stund i ett förråd. Hon har sms:at idag med att hon vill ha mer. Hon skyller på hormonerna... Jag tackar dom


    Alla är olika i smaken och själv är gravid ingen hitt att pöka då tex musen blir väldigt mullig o ful vilket inte är min smak. BB förespråkar knull för att sätta igång födselarbetet. Min son föddes ca 10timmar efter jökning.

    Fortsätt på ett fint sätt med din gravida date.
  • Anonym (Bi killen)
    Anonym (Pappan) skrev 2019-09-10 16:52:12 följande:

    Det är den lite mulligare musen jag tänder lite extra på

    Det gör vi. Så fort vi kan smiter vi undan för en stund i något av förråden på jobbet. Hon är omättlig och jag är nöjd så länge jag kan få lite gravidmus ;)


    Härligt!! Kör på bara o njut så länge det går. Men hissar varningsflagg för hormonerna. När de slår till förvandlas myspöket till rena spöket.
  • Anonym (Bi killen)

    Har nog skrivit fantasier/tabun tidigare men har ju flera.

    Skulle vilja vara uppklädd som som sexig tjej vilja bli bunden i sängen med benen brett isär och ögonbindel.

    Sen ska partnern med en hel väska med leksaker överraska mej med allt från oljemassage, elchocker ute o inne till drös med dildosar. Kanske även bli gangbangad o fylld med säd.

  • Anonym (Bi killen)

    Jag har senaste månaden skrivit sexnoveller som blir sjukt bra och är uppe i 13 kapitel med ett visst tema och man blir som trollbunden i skrivandet.

    Vad som gör att jag tycker det är bra är att de är inte bisarra fantasier, utan mer av verklighetstrogen sexuell utbildning och övningar av att en ung tjej som är blyg, oerfaren o tillbakadragen. Poängen blir att hon upptäcker vilken trygghet och empati jag ger henne. Det får henne att själv våga prata och ta initiativen till att utforska sex i små steg med mej som mentor och "övningspartner". För varje lyckade steg gör att hon blir allt mer nyfiken att öppensinnigt utforska nya saker.

Svar på tråden Gillar tabu