• Anonym (Sissilo)

    Skulle du KILLE fatta hinten?

    Hej!
    Jag och en kille har flirtat hur länge som helst på jobbet. Jag ser att han  i smyg kollar in mig och min kropp. MEN han gör inget första move. I veckan letade jag upp hans telefonnummer och skickade ett sms där jag frågade om ett uteställe som han nämnt, var det låg. Han svarade på frågan, men inget mer. Ok tänkte jag, till helgen har han i alla fall mitt nummer om han vill kontakta mig. Nu är det Lördag. Visst är det så killar att om ni verkligen var intresserade av en tjej och liknande hade hänt så hade ni spunnit vidare på sms:et? Det öppnar ju enligt mig upp för frågor från honom som: hittade du utestället? Vill du ska kan vi träffas där? osv osv. Man kan väl åtminstone snacka som kompisar? För han är supertrevlig tycker jag..drömprinsen- lång, trevlig, mörk och social..
    Ska jag släppa honom i mitt huvud efter detta?
    Och ja han vet att jag har kille (utåt sett iaf för vi har inte sex längre), inga moralpredikningar tack på det...

  • Svar på tråden Skulle du KILLE fatta hinten?
  • Anonym (Sissilo)
    Meriall skrev 2019-04-27 09:19:56 följande:
    Okej : )

    Du kan ju antingen säga att du är för öppna relationer eller att du inte tycker otrohet är någon stor grej eller något sånt. Eller så ta initiativ till att ses du.
    ja, jag har funderat på att snacka med honom , men vi hamnar typ aldrig i enrum, säga att min kille sagt ok till att jag kan vara med andra då vi inte har sex samt att jag sagt till min kille att vi går skilda vägar så snart jag får en lägenhet. 
  • Anonym (Sissilo)
    Lånehajen skrev 2019-04-27 09:22:54 följande:

    Han kanske inte vill stöta på dig med tanke på att du har kille? Hade inte jag gjort heller såväl av respekt samt att det ofta bara blir en massa trassel.


    men om du började bli kär?
  • Anonym (ranger2)
    Meriall skrev 2019-04-27 09:14:11 följande:

    Han tror nog inte att du är intresserad av honom även om han är intresserad av dig... utan tror kanske du bara flirtar oskyldigt. Många med partners vill ju flirta men absolut inget mer.


    Precis. Om en tjej som har kille vill träffa mig, så måste hon vara JÄVLIGT övertydlig med det. I stort sett säga "jag vill ha dig i mig".
  • Anonym (Sissilo)
    Anonym (ranger2) skrev 2019-04-27 09:32:24 följande:
    Precis. Om en tjej som har kille vill träffa mig, så måste hon vara JÄVLIGT övertydlig med det. I stort sett säga "jag vill ha dig i mig".
    ok, men för mig som aldrig gör sånt som att skicka sms till en kille, är det att vara jävligt övertydlig att skicka det sms:et... jag fick ju till o med leta upp hans nummer, som han INTE gett mig. Om det varit tvärtom, att en kille som jag inte gett mitt nummer till skickade sms hade jag åtminstone ställt en följdfråga till honom för att fiska lite och se om han ville nåt mer, men det kanske bara är jag som tror att jag är så tydlig..
  • Lånehajen
    Anonym (Sissilo) skrev 2019-04-27 09:30:06 följande:

    men om du började bli kär?


    Det hade inte gjort någon skillnad om du fortfarande var i ett förhållande. Däremot om det nu fanns något där hade jag väl sonderat terrängen men skulle inte gå över någon gräns innan hon isåfall helt avslutat förhållandet.
  • Anonym (Sissilo)
    Lånehajen skrev 2019-04-27 09:38:58 följande:
    Det hade inte gjort någon skillnad om du fortfarande var i ett förhållande. Däremot om det nu fanns något där hade jag väl sonderat terrängen men skulle inte gå över någon gräns innan hon isåfall helt avslutat förhållandet.
    ok tack för svar, men jag tycker fortfarande att han åtminstone borde tala om för mig att han är intresserad..
  • Anonym (ranger2)
    Anonym (Sissilo) skrev 2019-04-27 09:37:20 följande:
    ok, men för mig som aldrig gör sånt som att skicka sms till en kille, är det att vara jävligt övertydlig att skicka det sms:et... jag fick ju till o med leta upp hans nummer, som han INTE gett mig. Om det varit tvärtom, att en kille som jag inte gett mitt nummer till skickade sms hade jag åtminstone ställt en följdfråga till honom för att fiska lite och se om han ville nåt mer, men det kanske bara är jag som tror att jag är så tydlig..
    Jag skulle nog tänka, "vad vill hon?"
    Men eftersom hon har kille så skulle jag hålla LÅG profil. Inget flirtande, förrän HON visar nåt. TYDLIGT. Du frågade bara om ett uteställe. 
  • Anonym (Sissilo)
    Anonym (ranger2) skrev 2019-04-27 09:45:54 följande:
    Jag skulle nog tänka, "vad vill hon?"
    Men eftersom hon har kille så skulle jag hålla LÅG profil. Inget flirtande, förrän HON visar nåt. TYDLIGT. Du frågade bara om ett uteställe. 
    men så här: enligt mig så är jag tydlig mot honom, när han håller kvar min blick så tittar jag inte bort, mm mm. Så hur ska jag visa det tydligt? Jag vill verkligen fatta hur.. som sagt, jag tittar honom tillbaka djupt i ögonen, jag sitter gärna bredvid honom, nu har jag till o med skickat ett sms utanför arbetstid..
  • Anonym (Hoppla)

    Kille,2019, arbetsplats, söt upptagen tjej, #metoo..... Du får nog vara RIKTIGT övertydlig. Är han han singel förresten?

  • Anonym (Sissilo)
    Anonym (Hoppla) skrev 2019-04-27 09:55:26 följande:

    Kille,2019, arbetsplats, söt upptagen tjej, #metoo..... Du får nog vara RIKTIGT övertydlig. Är han han singel förresten?


    mm jag förstår din poäng, han är singel..
Svar på tråden Skulle du KILLE fatta hinten?